Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Serwis a4/b9 2015/12


darus1611

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nie znalazłem tematu, który zbiera w sobie wszelkie rzeczy do wykonania w czasie serwisowania swojego auta. Mogę prosić o dopisanie? To moja druga A4 po 9 latach przerwy:)

silnik 2.0 150; automat 119k przejechane.

Olej+filtr i filtry paliwa, powietrza i podszybie co 10k

olej w skrzyni co 60k

rozrząd co 200k ??

co jeszcze co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa nie trzeba co 10k, wystarczy co 40-50k, rozrząd pierwszy raz po 180-200 później każda kolejna wymiana co 7 lat lub po 160k km( co wymianę skraca się interwał o ok. 20%) 

Płyn w układzie wspomagania co 2 lata, płyn hamulcowy co 2-3 lata, w zależności od jego stanu. Płyn w układzie chłodzenia to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Langista napisał:

Filtr paliwa nie trzeba co 10k

nie jestem taki pewny, staram się tankować na dobrych stacjach i zawsze filtr przy 12-15k już jest trochę zawalony, wg mnie co 15k można wymieniać lub nawet wcześniej, po wymianie filtra co max 15k odczuwam że lepiej auto się zbiera (to samo dotyczy a4b6,a4b8 i Q5), nie wyobrażam sobie jeździć 50k na tym samym filtrze paliwa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jednak nie tankujesz na dobrych stacjach paliwa albo masz tyle syfu w baku, że co chwila filtr jest zawalony. Spójrz sobie z ciekawości do baku jak będziesz miał mało paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

To jednak nie tankujesz na dobrych stacjach paliwa albo masz tyle syfu w baku, że co chwila filtr jest zawalony. Spójrz sobie z ciekawości do baku jak będziesz miał mało paliw

Mylisz się ale rób jak uważasz... nie wiem czy masz diesla ale tyle km na jednym filtrze to dobrze nie odbije się wtryskach i układzie paliwowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zwracam honor, myślałem ciągle o tym filtrze zaraz za bakiem, kompletnie zapomniałem o tym pod maską..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że mam skrzynie tiptronilc. W niej wymiana oleju co 120k, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100%  nie masz tipa tylko s-tronic. Kto Ci powiedział, że masz tipa?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone po VIN u kolegi z forum:

 

Rodzaje skrzyń bieg w /

mechanizm w przełączania

0G7 tiptronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pisze w każdym i dotyczy to możliwości zmiany biegów +- czyli tippen. Masz skrzynię 7 biogową s-tronic. Poczytaj dalej na liście wyposażenia, będzie tam wzmianka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam G1C czyli 7 biegowa strzynia s-tronic. Kod przekładni PHN czyli 0CK DL382 s-tronic

8 biegowe tipy były w 3.0 tdi i to w tych mocniejszych 272 konnych. Te słabsze 3.0 tdi miały też s-tronic.

Kod wyposażenia 8 biegowej skrzyni tiptronic to G1G

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Racje. mój kod skrzyni PHN. dzięki wielkie za wyjaśnienie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...