Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF brak mocy do 2300 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pacjent A4 B6 1.9 TDI AVF.

Problem - brak mocy do 2200-2300 obr/min , turbo późno wstaje.

Turbina po regeneracji , nowa pompa tandemowa , nowy EGR , wszystkie wężyki podciśnienia wymienione , dolot szczelny.

Poniżej wrzucam logi . Jakby ktoś mógł zerknąć i się wypowiedzieć ,będę wdzięczny. 

Z góry dziękuje.

Dynamiczny:

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html

Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html

Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html

Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html

Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011)

Basic settings:

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html

Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html

Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html

Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html

Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011)

Statyczny:

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html

Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html

Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html

Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html

Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html

Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html

Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html

Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011)

Opublikowano

David mam to samo po wymianie turbo na regenerowane, ale u Ciebie w po logach widze ze turbo jeszcze pozniej wstaje niz u mnie. 

czesta przypadlosc przy regenerowanych turbinach, moze pojedz do kogos na korekte softu jesli bardzo przeszladza Ci to pozne budzenie sie turbo

Opublikowano

 Wes kolego zdejmij ten wężyk z egr co jest od góry I go zaślep I się przejedz się. Ja miałem tak jak mi padł zaworek sterowania egr.   Też podejrzewałem n75 podciśnienia itp.  Ostatecznie zaslepiłem egr I wężyk I tak  już 5 lat śmigam.  Może akurat to ten sam przypadek. 

Opublikowano

Sztanga turbo do skrocenia o 1,5 obrotu i ogranicznik do wkrecenia o max 0,5 obrotu. Lipnie wyregulowanie przy regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...