dawidt Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 Witam, Pacjent A4 B6 1.9 TDI AVF. Problem - brak mocy do 2200-2300 obr/min , turbo późno wstaje. Turbina po regeneracji , nowa pompa tandemowa , nowy EGR , wszystkie wężyki podciśnienia wymienione , dolot szczelny. Poniżej wrzucam logi . Jakby ktoś mógł zerknąć i się wypowiedzieć ,będę wdzięczny. Z góry dziękuje. Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011) Basic settings: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011) Statyczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_zMW210.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_z5yAK5K.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sL906p1.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KL7J97.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_dJ05tW.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4bwQjQ.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qYtsy9T.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_qxi0j41.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_I9y3V.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_U1U58.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ex69bII.html (003_008_011)
kubabkb Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 David mam to samo po wymianie turbo na regenerowane, ale u Ciebie w po logach widze ze turbo jeszcze pozniej wstaje niz u mnie. czesta przypadlosc przy regenerowanych turbinach, moze pojedz do kogos na korekte softu jesli bardzo przeszladza Ci to pozne budzenie sie turbo
Bartec6184 Opublikowano 7 Marca 2022 Opublikowano 7 Marca 2022 Wes kolego zdejmij ten wężyk z egr co jest od góry I go zaślep I się przejedz się. Ja miałem tak jak mi padł zaworek sterowania egr. Też podejrzewałem n75 podciśnienia itp. Ostatecznie zaslepiłem egr I wężyk I tak już 5 lat śmigam. Może akurat to ten sam przypadek.
nadybek Opublikowano 7 Marca 2022 Opublikowano 7 Marca 2022 Sztanga turbo do skrocenia o 1,5 obrotu i ogranicznik do wkrecenia o max 0,5 obrotu. Lipnie wyregulowanie przy regeneracji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się