pawelwor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Co moze byc przyczyna pekniecia przewodu cisnieniowego pompa-wtrysk? Pekl jadac z predkoscia 160-170 (kolo 4000obr). Nadmieniam, ze w turbosprezarce podobno zacinaja sie kierownice, lub cos tam z nia nie tak. Egr zaslepiony przy wejsciu i wyjsciu. Reszta sprawna (mam nadzieje). Vag-brak i jesli nikt nie pomoze z tym to nie jest odpowiedz ;P
Rudi Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Może ktoś ją przy dokręcaniu za bardzo przegiął i z czasem strzeliła, ale to tylko moje domysły. A może gdzieś podrdzewieła? Nie mam więcej pomysłów.
pawelwor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 To aluminium to raczej nie pordzewieje tak, żeby pękło. Czy możliwe jest, że to przez turbo, tzn. cisnąłem do tych 4000 obr/min, turbo nie wtłoczyło odpowiedniej ilości powietrza, więc komputer kazał podać wiekszą ilość paliwa i wiadomo... Taką teorię usłyszałem dzisiaj i prosiłbym o jej potwierdzenie lub obalenie
marewel Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 , tzn. cisnąłem do tych 4000 obr/min, turbo nie wtłoczyło odpowiedniej ilości powietrza, więc komputer kazał podać wiekszą ilość paliwa i wiadomo... Taką teorię usłyszałem dzisiaj i prosiłbym o jej potwierdzenie lub obalenie Obalam-bzdura
michalutp Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Przyczyn może być kilka.... 1.Słaby przewód-mało prawdopodobne. 2.Zapieczona końcówka wtrysku-wtedy wtrysk stawia duży opór w przewodzie jest duże ciśnienie i pęka. 3. Źle wyregulowany wtrysk- ustawione ma za wysokie ciśnienie przepuszczania paliwa-skutek ten sam co pkt. 2 Tyle wiem z własnego doświadczenia z dieslami w maszynach rolniczych...i są to też maszyny oparte na pompie rotacyjnej takiej jak w naszych AFN-ach Ja bym kupił nowy przewód i wykręcił wtrysk i dał do sprawdzenia, a jeśli z tym okaże się coś nie tak to następnie dałbym pozostałe 3. Do sprawdzenia możesz dać gdziekolwiek...to proste zadanie więc nie ma obawy że ktoś Ci coś popsuje:) Znam kilka punktów w okolicy gdzie Ci to zrobią za 10 zl od sztuki:) jak coś to pisz na PW. Pozdr.
jaro4444 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Zmęczenie materiału pod wpływem dziesiątków lub setek milionów czykli obciążenia pulsującym ciśnieniem hydrodynamicznym. Kłania się teoria zmęczeniowej wytrzymałości materiałów, np. podręczniki guru polskiej nauki w tej dziedzinie prof. Stanisława Kocańdy z WAT (członka PAN).
pawelwor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 eee ok wystarczy, myślałem, że jest jakaś prosta odpowiedź na to :gwizdanie: dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się