Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat "Switch off engine and check oil level" na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z Audi a4 b8 1.8tfsi 120km . Czasami na wolnych i duzych obrotach na fisie wyskakuje na czerwono kontrolka i komunikat "Switch off engine and check oil level"ci znika po sekundzie lub dwóch lub po dodaniu gazu . Problem pojawił się po wymianie oleju . Silnik po remoncie przejechane 10tys pracuje równo nic się nie dzieje nie bierze oleju. Poziom oleju sprawdzany bagnetem Ok. Na wyświetlaczu też . Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem. Problem nie zawsze się pojawia.

Edytowane przez Frugo0
Opublikowano

Czujnik poziomu oleju w misce olejowej pada. Polecam tylko Ori / firmy producenta, Hella najprawdopodobniej.

Opublikowano

Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia ..

Opublikowano
7 minut temu, Frugo0 napisał:

Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia ..

Napisałeś, że od poziomu ... .

W dniu 23.03.2022 o 19:47, Frugo0 napisał:

"Switch off engine and check oil level"

 

Opublikowano

No taki komunikat na czerwono i kontrolka gdzieś czytałem że to od ciśnienia i trzeba inny czujnik znowu wymienić . Gdzieś że pompa... Temat tabu a odpowiedzi nie idzie znaleźć .

Opublikowano

To zmierz manometrem ciśnienie oleju, będzie coś więcej wiadomo.

Opublikowano

Jak silnik po remoncie to zgłoś się do wykonawcy tego zlecenia. Jak dał d*py to ma podwójną robotę. 

 

Masz faktury/rachunek/ listę rzeczy wymienionych podczas remontu?

Opublikowano

Kompresja jest ok 

. Problem pojawił się po zmianie oleju . I występuje tylko na wolnych obrotach przy gorącym silniku . 

Opublikowano

Skąd wiesz czy kompresja jest ok? Jaki olej zalałeś?

Opublikowano

Bo była sprawdzana. Czytając na zagranicznych forach problem jest przy jakiś czujnikach ale są dwa ...

Opublikowano (edytowane)

Te czujniki rzadko kiedy padają. Napisz jaki olej teraz masz, skoro problem jest tylko na ciepłym i na wolnych obrotach, to olej za rzadki lub pompa oleju na wykończeniu jest.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Motul 5w30

Opublikowano

Podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie na jałowym kiedy silnik jest zagrzany, musi być minimum 1.5 bara. Osobiście do silników z turbo łał bym tylko 5W40, w tedy miał bym spokój, że to olej nie jest winny zbyt niskiemu ciśnieniu po rozgrzaniu. Jaki olej był zalany po dotarciu i ile to docieranie trwało?

Opublikowano

Motul 5w30 docieranie było ,zgodne z instrukcjami . Nic się nie działo dopuki oleju nie wymieniłem . 

Opublikowano

Frugo0 rozwiazales problem? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...