Frugo0 Opublikowano 23 Marca 2022 Opublikowano 23 Marca 2022 (edytowane) Witam. Mam problem z Audi a4 b8 1.8tfsi 120km . Czasami na wolnych i duzych obrotach na fisie wyskakuje na czerwono kontrolka i komunikat "Switch off engine and check oil level"ci znika po sekundzie lub dwóch lub po dodaniu gazu . Problem pojawił się po wymianie oleju . Silnik po remoncie przejechane 10tys pracuje równo nic się nie dzieje nie bierze oleju. Poziom oleju sprawdzany bagnetem Ok. Na wyświetlaczu też . Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem. Problem nie zawsze się pojawia. Edytowane 30 Marca 2022 przez Frugo0
Langista Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Czujnik poziomu oleju w misce olejowej pada. Polecam tylko Ori / firmy producenta, Hella najprawdopodobniej.
Frugo0 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia ..
pelonek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 7 minut temu, Frugo0 napisał: Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia .. Napisałeś, że od poziomu ... . W dniu 23.03.2022 o 19:47, Frugo0 napisał: "Switch off engine and check oil level"
Frugo0 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2022 No taki komunikat na czerwono i kontrolka gdzieś czytałem że to od ciśnienia i trzeba inny czujnik znowu wymienić . Gdzieś że pompa... Temat tabu a odpowiedzi nie idzie znaleźć .
pelonek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 To zmierz manometrem ciśnienie oleju, będzie coś więcej wiadomo.
Langista Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Jak silnik po remoncie to zgłoś się do wykonawcy tego zlecenia. Jak dał d*py to ma podwójną robotę. Masz faktury/rachunek/ listę rzeczy wymienionych podczas remontu?
Frugo0 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Kompresja jest ok . Problem pojawił się po zmianie oleju . I występuje tylko na wolnych obrotach przy gorącym silniku .
Langista Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Skąd wiesz czy kompresja jest ok? Jaki olej zalałeś?
Frugo0 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Bo była sprawdzana. Czytając na zagranicznych forach problem jest przy jakiś czujnikach ale są dwa ...
Langista Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 (edytowane) Te czujniki rzadko kiedy padają. Napisz jaki olej teraz masz, skoro problem jest tylko na ciepłym i na wolnych obrotach, to olej za rzadki lub pompa oleju na wykończeniu jest. Edytowane 19 Kwietnia 2022 przez Langista
Langista Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie na jałowym kiedy silnik jest zagrzany, musi być minimum 1.5 bara. Osobiście do silników z turbo łał bym tylko 5W40, w tedy miał bym spokój, że to olej nie jest winny zbyt niskiemu ciśnieniu po rozgrzaniu. Jaki olej był zalany po dotarciu i ile to docieranie trwało?
Frugo0 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Motul 5w30 docieranie było ,zgodne z instrukcjami . Nic się nie działo dopuki oleju nie wymieniłem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się