Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozłączenie akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A coś tam zrobiłem jakiś screen. Czy takie coś wystarczy? 

Screenshot_20220330-180723.jpg

Opublikowano

Jak klikniesz na tę białą kopertę ze strzałką w prawym górnym rogu, to aplikacja wyśle KOMPLETNY autoskan pod wskazany adres e-mail.

Jak już go będziesz miał, to wklej go CAŁY tu, w tym wątku. Wtedy nasi fachowcy z forum będą mogli coś zdiagnozować.

Opublikowano (edytowane)

Ta pompa (V188) tłoczy płyn chłodnicy powietrza doładowania. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Proszę bardzo. Dokładny skan mojego błędu. Czy ktoś coś wie co to może być i gdzie to może być do zlokalizowania?Wtedy bym działał dalej ! :) 
Dziennik danych OBDeleven

Data: 2022-03-31 16:12

    VIN: WAUZZZF4XHA139809
    Pojazd: Audi A4
    Rok: 2017
    Typ nadwozia: Avant
    Silnik: DETA
    Przebieg: 155532 KM

---------------------------------------------------------------
01 Elektronika silnika

    Opis sytemu: R4 2.0l TDI
    Numer oprogramowania: 04L906026AG
    Wersja oprogramowania: 1969
    Numer jednostki sterującej: 04L907309L
    Wersja jednostki sterującej: H35
    Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG
    Wersja ODX: 001006
    Długie kodowanie: 0A254032237605083408

    Kody błędów:
        P26F400 - Pompa 3 płynu chłodzącego Usterka elektryczna / przerwa
            Statycznie
                Date: 2022-03-31 10:38:42
                Mileage: 155504 km
                Priorytet: 2
                Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                Licznik cykli wyuczania: 255
                Prędkość obrotowa silnika: 890.50 /min
                Unormowana wartość obciążenia: 63.5 %
                Prędkość samochodu: 0 km/h
                Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C
                Temperatura zasysanego powietrza: 17 °C
                Ciśnienie otoczenia: 960 mbar
                Napięcie zacisku 30: 15.040 V
                Dynamiczne dane otoczenia: 20962818A7250716250AD813BA000005D6

Opublikowano (edytowane)

Proszę bardzo. Dokładny skan mojego błędu. Czy ktoś coś wie co to może być i gdzie to może być do zlokalizowania?Wtedy bym działał dalej ! :)
Dziennik danych OBDeleven

Data: 2022-03-31 16:12

    VIN: WAUZZZF4XHA139809
    Pojazd: Audi A4
    Rok: 2017
    Typ nadwozia: Avant
    Silnik: DETA
    Przebieg: 155532 KM

---------------------------------------------------------------
01 Elektronika silnika

    Opis sytemu: R4 2.0l TDI
    Numer oprogramowania: 04L906026AG
    Wersja oprogramowania: 1969
    Numer jednostki sterującej: 04L907309L
    Wersja jednostki sterującej: H35
    Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG
    Wersja ODX: 001006
    Długie kodowanie: 0A254032237605083408

    Kody błędów:
        P26F400 - Pompa 3 płynu chłodzącego Usterka elektryczna / przerwa
            Statycznie
                Date: 2022-03-31 10:38:42
                Mileage: 155504 km
                Priorytet: 2
                Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                Licznik cykli wyuczania: 255
                Prędkość obrotowa silnika: 890.50 /min
                Unormowana wartość obciążenia: 63.5 %
                Prędkość samochodu: 0 km/h
                Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C
                Temperatura zasysanego powietrza: 17 °C
                Ciśnienie otoczenia: 960 mbar
                Napięcie zacisku 30: 15.040 V
                Dynamiczne dane otoczenia: 20962818A7250716250AD813BA000005D6

PS Muskel, ta pompa V188,czy wiesz gdzie Ona się znajduje w moim przypadku?Ewentualnie jakie bezpieczniki żeby to je pierwsze sprawdzić? (Może zrobiłem gdzieś zwarcie jak myłem samochód i bezpiecznik się spalił :( Znalazłem instrukcję osbługi Online i mam miejsca gdzie mogę znaleźć bezpieczniki (na dole zdjęcie) I teraz tak, jak spojrzymy na bezpieczniki,to mumer 4 i 8 są od pompy. Nr 4Pompa próżniowa,Pompa ciepłej wody, Czujnik cząstek stałych, Czujnik biodiesla,oraz bezpiecznik numer 8 Pompa wodna,  Pompa wysokiego ciśnienia, Zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia. Który z nich ewentualnie odpowiadał by tej pompie ?

image.png.4539c47771acd09d8f17c6c20a9925b2.png

Edytowane przez DedykOOOO
Opublikowano

Uzupełnij proszę poprawnie profil (kod silnika).

Opublikowano

Bardzo proszę profil uzupełniony. Kod Silnika DETA

Opublikowano

:thumbup1:

A więc informacje dotyczące bezpiecznika do pompy V188 są trochę sprzeczne. W instrukcji obsługi pisze, że jest to bezpiecznik nr.2  (liczone od góry)

W planach instalacji widnieje informacja, że to bezpiecznik nr. 6 (liczone od dołu). Sprawdź wszsystkie najlepiej. 

Pompa znajduje się pod lewym nadkolem (musisz zdemontować aby się tam dostać. Zobacz skąd dokąd prowadzą węże od chłodnicy do doładowania i znajdziesz pompę. 

Screenshot_20220331-170208_Opera.jpg

20220331_170914.jpg

20220331_112510.jpg

20220331_115717.jpg

Opublikowano

Tu masz schemat całego układu chłodzenia. Nr.1 to chłodnica powietrza doładowania, nr. 26 to pompa V188 jest ona na trzecim obiegu (fioletowym) dlatego też jest to pompa 3.

20220331_175014.jpg

Opublikowano

Tak znalazłem ją. Ogólnie nie muszę ściągać nadkola, jak otworzę pokrywę silnika to po prawej stronie patrząc od przodu za lewym reflektorem,przykręcona jest do lewej podłóżnicy.Co do moich bezpieczników to gniazda mam puste pierwsze 3 od góry..

Opublikowano

Ok. więc może ten nr.6 liczony od dołu.

Opublikowano

Ale wątpię aby to był bezpiecznik bo, nie odpowiada on za samą pompę tylko jeszcze kilka innych urządzeń na nim wisi. Gdyby to był bezpiecznik, inne komponenty nie działałyby i miałbyś zapisane błędy. Albo wtyka/kabel są uszkodzone albo pompa. 

Opublikowano

Ok. Dziękuję wszystkim za pomoc.Zobaczę co będzie przyczyną,sprawdzę wtyczkę i samą pompkę. Dam znać jak rozwiąże problem... Pozdrawiam 

Opublikowano

Wejdź w sterownik silnika i sprawdź czy da się tę pompkę uruchomić w testach wykonawczych. 

Opublikowano

A wiesz jak mam to zrobić na OBD11 ? Ja to coś mam od 2 dni, a nie chcialbym sobie zrobić krzywdy tym małym pierdolniczkiem w samochodzie ! :P Będę wdzięczny ! :P 

Opublikowano

W obd11 nazywa się ta funkcja testy wyjściowe.

Wybierasz sterownik silnika, następnie z listy testy wyjściowe i szukasz czy jest pozycja uruchomienia pompy V188.

Opublikowano (edytowane)

Hej Muskel.Zrobiłem test ,słyszałem jak pompa wyje przez około 8-10 sekund. Zapaliłem go i nie mam checka,przynajmniej teraz,mimo to że błąd na obd wyskauje. 

Edytowane przez DedykOOOO
Opublikowano (edytowane)

IMG_20220401_103923.thumb.jpg.08829129efe65bcd5d48406ad5521577.jpg

Edytowane przez DedykOOOO
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie. Możesz uruchomić z tej pozycji test wykonawczy. Jeżeli wszystko jest sprawne pompa powinna się uruchomić. Jeżeli jest usterka to nie ruszy.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Tak,no to tak zrobiłem. Nacisnąłem na zieloną fajkę w dolnym ekranie i przytrzymałem 2 sekundy. Usłyszałem pompę,jak buczała na samym zapłonie oczywiście! Także wydaje się być ok. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...