DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 A coś tam zrobiłem jakiś screen. Czy takie coś wystarczy?
steve69 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Jak klikniesz na tę białą kopertę ze strzałką w prawym górnym rogu, to aplikacja wyśle KOMPLETNY autoskan pod wskazany adres e-mail. Jak już go będziesz miał, to wklej go CAŁY tu, w tym wątku. Wtedy nasi fachowcy z forum będą mogli coś zdiagnozować.
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) Ta pompa (V188) tłoczy płyn chłodnicy powietrza doładowania. Edytowane 31 Marca 2022 przez Muskel1
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 Proszę bardzo. Dokładny skan mojego błędu. Czy ktoś coś wie co to może być i gdzie to może być do zlokalizowania?Wtedy bym działał dalej ! :) Dziennik danych OBDeleven Data: 2022-03-31 16:12 VIN: WAUZZZF4XHA139809 Pojazd: Audi A4 Rok: 2017 Typ nadwozia: Avant Silnik: DETA Przebieg: 155532 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 04L906026AG Wersja oprogramowania: 1969 Numer jednostki sterującej: 04L907309L Wersja jednostki sterującej: H35 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG Wersja ODX: 001006 Długie kodowanie: 0A254032237605083408 Kody błędów: P26F400 - Pompa 3 płynu chłodzącego Usterka elektryczna / przerwa Statycznie Date: 2022-03-31 10:38:42 Mileage: 155504 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 890.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 63.5 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C Temperatura zasysanego powietrza: 17 °C Ciśnienie otoczenia: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 15.040 V Dynamiczne dane otoczenia: 20962818A7250716250AD813BA000005D6
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) Proszę bardzo. Dokładny skan mojego błędu. Czy ktoś coś wie co to może być i gdzie to może być do zlokalizowania?Wtedy bym działał dalej ! Dziennik danych OBDeleven Data: 2022-03-31 16:12 VIN: WAUZZZF4XHA139809 Pojazd: Audi A4 Rok: 2017 Typ nadwozia: Avant Silnik: DETA Przebieg: 155532 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 04L906026AG Wersja oprogramowania: 1969 Numer jednostki sterującej: 04L907309L Wersja jednostki sterującej: H35 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG Wersja ODX: 001006 Długie kodowanie: 0A254032237605083408 Kody błędów: P26F400 - Pompa 3 płynu chłodzącego Usterka elektryczna / przerwa Statycznie Date: 2022-03-31 10:38:42 Mileage: 155504 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 890.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 63.5 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C Temperatura zasysanego powietrza: 17 °C Ciśnienie otoczenia: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 15.040 V Dynamiczne dane otoczenia: 20962818A7250716250AD813BA000005D6 PS Muskel, ta pompa V188,czy wiesz gdzie Ona się znajduje w moim przypadku?Ewentualnie jakie bezpieczniki żeby to je pierwsze sprawdzić? (Może zrobiłem gdzieś zwarcie jak myłem samochód i bezpiecznik się spalił Znalazłem instrukcję osbługi Online i mam miejsca gdzie mogę znaleźć bezpieczniki (na dole zdjęcie) I teraz tak, jak spojrzymy na bezpieczniki,to mumer 4 i 8 są od pompy. Nr 4Pompa próżniowa,Pompa ciepłej wody, Czujnik cząstek stałych, Czujnik biodiesla,oraz bezpiecznik numer 8 Pompa wodna, Pompa wysokiego ciśnienia, Zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia. Który z nich ewentualnie odpowiadał by tej pompie ? Edytowane 31 Marca 2022 przez DedykOOOO
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Uzupełnij proszę poprawnie profil (kod silnika).
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 Bardzo proszę profil uzupełniony. Kod Silnika DETA
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 A więc informacje dotyczące bezpiecznika do pompy V188 są trochę sprzeczne. W instrukcji obsługi pisze, że jest to bezpiecznik nr.2 (liczone od góry) W planach instalacji widnieje informacja, że to bezpiecznik nr. 6 (liczone od dołu). Sprawdź wszsystkie najlepiej. Pompa znajduje się pod lewym nadkolem (musisz zdemontować aby się tam dostać. Zobacz skąd dokąd prowadzą węże od chłodnicy do doładowania i znajdziesz pompę.
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Tu masz schemat całego układu chłodzenia. Nr.1 to chłodnica powietrza doładowania, nr. 26 to pompa V188 jest ona na trzecim obiegu (fioletowym) dlatego też jest to pompa 3.
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 Tak znalazłem ją. Ogólnie nie muszę ściągać nadkola, jak otworzę pokrywę silnika to po prawej stronie patrząc od przodu za lewym reflektorem,przykręcona jest do lewej podłóżnicy.Co do moich bezpieczników to gniazda mam puste pierwsze 3 od góry..
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Ok. więc może ten nr.6 liczony od dołu.
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Ale wątpię aby to był bezpiecznik bo, nie odpowiada on za samą pompę tylko jeszcze kilka innych urządzeń na nim wisi. Gdyby to był bezpiecznik, inne komponenty nie działałyby i miałbyś zapisane błędy. Albo wtyka/kabel są uszkodzone albo pompa.
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 Ok. Dziękuję wszystkim za pomoc.Zobaczę co będzie przyczyną,sprawdzę wtyczkę i samą pompkę. Dam znać jak rozwiąże problem... Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Wejdź w sterownik silnika i sprawdź czy da się tę pompkę uruchomić w testach wykonawczych.
DedykOOOO Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Opublikowano 31 Marca 2022 A wiesz jak mam to zrobić na OBD11 ? Ja to coś mam od 2 dni, a nie chcialbym sobie zrobić krzywdy tym małym pierdolniczkiem w samochodzie ! Będę wdzięczny !
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 W obd11 nazywa się ta funkcja testy wyjściowe. Wybierasz sterownik silnika, następnie z listy testy wyjściowe i szukasz czy jest pozycja uruchomienia pompy V188.
DedykOOOO Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) Hej Muskel.Zrobiłem test ,słyszałem jak pompa wyje przez około 8-10 sekund. Zapaliłem go i nie mam checka,przynajmniej teraz,mimo to że błąd na obd wyskauje. Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez DedykOOOO
DedykOOOO Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez DedykOOOO
Muskel1 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) Dokładnie. Możesz uruchomić z tej pozycji test wykonawczy. Jeżeli wszystko jest sprawne pompa powinna się uruchomić. Jeżeli jest usterka to nie ruszy. Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez Muskel1
DedykOOOO Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Tak,no to tak zrobiłem. Nacisnąłem na zieloną fajkę w dolnym ekranie i przytrzymałem 2 sekundy. Usłyszałem pompę,jak buczała na samym zapłonie oczywiście! Także wydaje się być ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się