Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi avf 130km nie odpala


czkawka2012

Rekomendowane odpowiedzi

@przem8 Ale po miesiącu pierwszy raz by go wywaliło ? A tak nigdy i to w takiej sytuacji ? A na plaka odpalony tylko 4 razy. A wydać 150zł na chybił trafił ? Dlatego nie oddałem go na warsztat bo by wymienili po kolei a później płać za wymianę dobrej części, bo im tak się wydawało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pada czujnik polozenia walu to czesto nie ma bledu. Tylko jak on pada to auto gasnie podczas jazdy jak sie rozgrzeje i nie chce odpalic dopoki sie nie ochlodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, czkawka2012 napisał:

A tak nigdy i to w takiej sytuacji ?

A mało to przypadków uwalonych czujników i braku błędów?

1 godzinę temu, czkawka2012 napisał:

A wydać 150zł na chybił trafił ?

Jest ryzyko jest zabawa. Jak sam to zmienisz to przecież koszt śmieszny. Wcześniej już ktoś pisał o czujniku i wiązce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przem8 Nie mam od kogo teraz podmienić i sprawdzić :/  ale byłem teraz go odpalić i bez problemu ale czuć że nie równo chodzi i buja nim, może jednak to uszczelki ? I poczytałem trochę tematów z czujnikiem to zawsze na ciepłym nie odpalał a u mnie jak się rozgrzał to palił a jak stał dłużej to nie. Widziałem że można sprawdzić multimetrem czujnik ale to coś da jak błędu nie pokazuje ? Znasz się może na logach co porobiłem na rozgrzanym ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, nadybek napisał:

Jak pada czujnik polozenia walu to czesto nie ma bledu. Tylko jak on pada to auto gasnie podczas jazdy jak sie rozgrzeje i nie chce odpalic dopoki sie nie ochlodzi.

Dokładnie . Miałem tak swego czasu w e46 330d. Palił potem gasł po rozgrzaniu w końcu przestał odpalać a błędu czujnika nie było. Sam do tego doszedłem po oddaniu auta do serwisu w Norwegii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nadybek wszystko rozumiem tylko jedno pytanie : w razie przejechania gniazd papierem to jaką gradacja ? I w przypadku kręcenia wałem na dole to świec nie trzeba wykręcać ?

Edytowane przez czkawka2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papier kolo 800 bedzie ok. 

Pomiedzy walem a walkiem rozrzadu wystepuje przekladnia z paskiem zebatym- rozrzad o przelozeniu 1:2. Obracajac walkiem potrzebujesz 2 razy wiekszej sily niz obracajac walem. Latwiej wykrecic swiece.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko kupiłem miałem jutro brać się za wymiane a tu zonk bo zapomniałem o końcówkach spline których nie mam i nikt nie ma. Muszę poczekać do poniedziałku aż sklepy otworzą żeby kupić. A z tym kręceniem wałem to niby można to obejść przez podniesienie jednego boku i kręcenie kołem na wyższym biegu ??. Coś jeszcze radzicie sprawdzić zanim wezmę się za rozbieranie ? Jakiś inny pomysł czemu nie odpala po postoju ? Bo zawsze mogę wysłać części z powrotem do 14 dni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszą ci żebyś wymienił czujnik wału,bo objawy na to wskazują, a ty chcesz robić sobie pod górkę, wyjmować pompki i zmieniać uszczelki gdzie jest w uj roboty i ustawiania, a jak źle ustawisz to pompki lub silnik rozwalone, gdzie tu logika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie auto już odpala jeździ i się nie telepie na jałowym podczas postoju. Rozebrałem silnik wymieniłem uszczelki na pompowtryskiwaczach, przejechałem papierem gniazda bo były wybite. Co niektóre uszczelki już były lekko wytarte, dlatego pewnie co sekundę telepało go na jałowym. I szczerze lepiej mi się to robiło niż rozrząd rok temu, całość zajęła z jakieś 4h ;) 

Ale to nie koniec zrobiłem jazdę testową i auto zgasło 2 razy jak się nagrzało, więc wymieniłem czujnik wału serio wysiadał tylko miał inne objawy niż cały internet  :kwasny:  ehhh... i poszło 140zł na nowy bosh-a. Co ciekawe nie mają go już w hurtowniach, kupiłem ostatnią sztukę, a w 2 hurtowniach już nie było. I nie miał numeru tego co orginał 038 907 319 tylko 0 986 280 491. Jest taki sam tylko oring ma trochę głębiej o jakieś 1/1,5mm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...