Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaria - Uszczelka pod głowicą czy blok silnika?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie ręce mi opadły. Jakieś 500km temu padła uszczelka pod głowicą. Ze względu że to nie był pierwszy raz (ok. 120 tyś km temu był podobny przypadek, wtedy oprócz głowicy planowałem również blok silnika + sprawdzenie szczelności) zakupiłem full regenerowaną głowicę. Niestety po niespełna 500km płyn ubywa. Zrobiłem test na spaliny w układzie i wyszedł pozytywny (ogólnie płyn jest ciemny, oleju nie widać), kopci na biało a w tłumiku widać krople wody, silnik zaczyna szarpać i chodzić nierówno (pewnie dostaje płyn na tłoki). Oleju nie przybywa. Zaraz po wymianie chodził dobrze aż do teraz, pytanie czy po prostu jakiś nagar musiał się zebrać że teraz szarpie silnikiem a nie bezpośrednio po wymianie?

Pytanie czy to głowica, czy pęknięty blok silnika? da się to odróżnić? 

Czy to mechanik mógł spartolić robotę?

Silnik 1.6 benzyna AHL

 

Edytowane przez largo123
Literówka
Opublikowano
35 minut temu, largo123 napisał:

Czy to mechanik mógł spartolić robotę?

Mógł. Oddaj na reklamację i niech się z tym dalej buja albo oddaje hajs skoro auto nienaprawione.

Opublikowano
32 minuty temu, przem8 napisał:

Mógł. Oddaj na reklamację i niech się z tym dalej buja albo oddaje hajs skoro auto nienaprawione.

W tym chorym kraju to pewnie powie, Panie ale to przecież jeździło i to całe 500 km a do bramy mam 30 m a już dalej to gwarancja nie obowiązuje :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...