Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Filtr Dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Audi a4 b7 2.0 TDI wymieniłem filtr dpf na nowy chyba jakiś zamienik i mam problem taki ze nie chce się automatycznie zregenerować tzn po podpięciu Vcds w sterowniku sinika w blokach pomiarowych po zapełnieniu 40% powinien się zregenerować a tu zero reakcji zapełnia się dalej do stanu powyżej 60% i przy takim stopniu zapala się kontrolka dpf w zegarach,przegonię auto na 4 biegu filtr się wypali do 9% i mam spokój na jakieś 400km,i tak w kółko Macieja,dodam że czujnik różnicy ciśnień też wymieniony.A ja nie wiem co jest nie tak że się nie regeneruję automatycznie 

Opublikowano

Czujnik też pewnie zamiennik a nie ori.

 

Opublikowano (edytowane)

Jakies bledy w sterowniku byly? Czujnik temperatury plynu dziala poprawnie?

Jakie cisnienie roznicowe widzi czujnik po wypaleniu na jalowym i na podniesionych do 2krpm?

Jakie typowe trasy robisz tym autem?

Edytowane przez nadybek
Opublikowano

Jeżeli się wypala pasywnie podczas ostrej jazdy to też obstawiam jakiś problem z temperaturami. Muszą być w odpowiednim zakresie by sterownik silnika rozpoczął aktywną regenerację.

Do sprawdzenia G62 i czujniki DPF-a ( trzy sztuki ).

 

Opublikowano

Wrzucę foty pomiarowe vcds 

received_1057046081711300.jpeg

received_1692741647738160.jpeg

received_250316400404426.jpeg

received_572311523834584.jpeg

received_273956718008261.jpeg

received_1291023714693515.jpeg

received_313545350585945.jpeg

received_1549729398715440.jpeg

received_498663991188182.jpeg

Opublikowano

Musisz podstawic pewny czujnik cisnienia bo jezeli wartosci sa prawidlowe to ten dpf nadaje sie na smietnik.

Opublikowano

Ok tylko z starym dpf też działo się identycznie z starym czujnikiem ciśnienia 

Opublikowano

Ja przy takich wartosciach cisnienia wywalilem dpfa ?

Czyli ze problem z filtrem jest od zakupu auta? Cos bylo grzebane przy silniku?

Wałek rozrządu sprawdzany?

Zrob logi

Dynamiczne 003+008+011,

statyczny 004

i 003BS.

Opublikowano

Było grzebane wymieniany był silnik ponieważ wcześniej urwała się końcówka wtryskiwacza i uwalilo cały motor Ok zrobię logi i podeślę 

Opublikowano

Na co jest wymieniony silnik? Walek jest od auta z dpfem na 100%?

Opublikowano

Nie wiem czy jest przełożony wałek z starego silnika

Opublikowano

To najpierw do sprawdzenia jaki jest walek. Na ostatniej krzywce walka powinny byc dwa zatoczenia w przypadku walka do dpf lub jedno w przypadku silnika bez dpfa. Troche przeszkadza ostatnia pokrywa panewki walka ale delikatnie wygieta, cienka blaszka mozna to sprawdzic.

Jesli ma byc sciagnieta ostatnia pokrywa panewki to trzeba sciagnac pompe tandemowa a pozniej pod nia nowa uszczelke i dwie nowe sruby walka bo lubia sie ukrecac. Lepiej pokombinowac metoda macajewa na blaszke.

Zerknij na temat:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...