Daniel0605 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Witam posiadam Audi a4 b7 2.0 TDI wymieniłem filtr dpf na nowy chyba jakiś zamienik i mam problem taki ze nie chce się automatycznie zregenerować tzn po podpięciu Vcds w sterowniku sinika w blokach pomiarowych po zapełnieniu 40% powinien się zregenerować a tu zero reakcji zapełnia się dalej do stanu powyżej 60% i przy takim stopniu zapala się kontrolka dpf w zegarach,przegonię auto na 4 biegu filtr się wypali do 9% i mam spokój na jakieś 400km,i tak w kółko Macieja,dodam że czujnik różnicy ciśnień też wymieniony.A ja nie wiem co jest nie tak że się nie regeneruję automatycznie
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Czujnik też pewnie zamiennik a nie ori.
nadybek Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) Jakies bledy w sterowniku byly? Czujnik temperatury plynu dziala poprawnie? Jakie cisnienie roznicowe widzi czujnik po wypaleniu na jalowym i na podniesionych do 2krpm? Jakie typowe trasy robisz tym autem? Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez nadybek
piotrsob1 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Jeżeli się wypala pasywnie podczas ostrej jazdy to też obstawiam jakiś problem z temperaturami. Muszą być w odpowiednim zakresie by sterownik silnika rozpoczął aktywną regenerację. Do sprawdzenia G62 i czujniki DPF-a ( trzy sztuki ).
Daniel0605 Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2022 Wrzucę foty pomiarowe vcds
nadybek Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Musisz podstawic pewny czujnik cisnienia bo jezeli wartosci sa prawidlowe to ten dpf nadaje sie na smietnik.
Daniel0605 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Ok tylko z starym dpf też działo się identycznie z starym czujnikiem ciśnienia
nadybek Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Ja przy takich wartosciach cisnienia wywalilem dpfa ? Czyli ze problem z filtrem jest od zakupu auta? Cos bylo grzebane przy silniku? Wałek rozrządu sprawdzany? Zrob logi Dynamiczne 003+008+011, statyczny 004 i 003BS.
Daniel0605 Opublikowano 30 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2022 Było grzebane wymieniany był silnik ponieważ wcześniej urwała się końcówka wtryskiwacza i uwalilo cały motor Ok zrobię logi i podeślę
nadybek Opublikowano 1 Maja 2022 Opublikowano 1 Maja 2022 Na co jest wymieniony silnik? Walek jest od auta z dpfem na 100%?
Daniel0605 Opublikowano 4 Maja 2022 Autor Opublikowano 4 Maja 2022 Nie wiem czy jest przełożony wałek z starego silnika
nadybek Opublikowano 5 Maja 2022 Opublikowano 5 Maja 2022 To najpierw do sprawdzenia jaki jest walek. Na ostatniej krzywce walka powinny byc dwa zatoczenia w przypadku walka do dpf lub jedno w przypadku silnika bez dpfa. Troche przeszkadza ostatnia pokrywa panewki walka ale delikatnie wygieta, cienka blaszka mozna to sprawdzic. Jesli ma byc sciagnieta ostatnia pokrywa panewki to trzeba sciagnac pompe tandemowa a pozniej pod nia nowa uszczelke i dwie nowe sruby walka bo lubia sie ukrecac. Lepiej pokombinowac metoda macajewa na blaszke. Zerknij na temat:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się