Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina do regeneracji?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przeczytałem parę tematów ale nie znalazłem pasującego do mojego .Otoż mam taki problem "wydaje mi się ze z turbina "na zimnym silniku po rannym odpaleniu gdy już jadę slychać taki gwizd świst spod maski z prawej strony na rozgrzanym silniku już nie ale słychać lekkie chrobotanie przy dodawaniu gazu tylko trzeba dobrze się wsluchać.Dodam tez ze przy około 3-4 tyś obrotów i dalej np na 3 biegu jest taki objaw ze jakby na sekundę cos odcinało i po chwili dodawało gazu a noga cały czas w podłodze.Wiem ze najlepiej było by zrobić logi ale aktualnie jedyna ładna prosta drogę remontują i niemam jak zrobić a na s8 troch za daleko.Trochę niechcę regenerować turbo na pałe może ktoś miał podobny problem?Za każda wskazówke bedę wdzięczny.

Opublikowano

Szklanej kuli nikt nie ma. Logi do sprawdzenia doładowania. Może masz wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem i stąd taki dźwięk na zimnym, inna nieszczelność itp. Przez internet nikt nie zdiagnozuje, bo nie ma jak. Ten opis nic nie wnosi.

Opublikowano

Więc zostaje czekać aż wyremontują lub jechać na s8.Myslalem ze może ktoś miał podobny objaw i obędzie się narazie bez logów.

Opublikowano (edytowane)

Weź stetoskop i przyłóż do turbo, jak usłyszysz szuranie to wiesz, że coś się dzieje. Na zimnym i wyłączonym silniku ściągnij wąż z turbo i sprawdź palcami luz wzdłużny i osiowy czy nie jest zbyt duży, jak w ogóle wygląda wirnik.

Może po prostu masz nieszczelność w układzie dolotowym?

 

PS: 

do zrobienia logów nie potrzeba nie wiadomo jakiej prostej, jak to zrobisz na drugim/trzecim biegu to też będzie coś widać.

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Nieszczelnosci nie stwierdziłem sprawdzałem kompresorem.Ten luz pasowało by sprawdzić chociaż byłby jakiś punkt zaczepienia już.

Opublikowano

No to czym prędzej to sprawdź, im dłużej zwlekasz tym większe szanse, że nie tylko turbo będzie do roboty.

Opublikowano

U mnie jak dławilo przy dodawanie gazu to się okazało że zawór dv był padnięty. Warto sprawdzić, to zajmie 10 min

Opublikowano
2 godziny temu, Falcone napisał:

U mnie jak dławilo przy dodawanie gazu to się okazało że zawór dv był padnięty. Warto sprawdzić, to zajmie 10 min

Tylko u mnie dzieje się to w pewnym zakresie obrotów od około 3.5 tyś tak jakby na chwilę ktoś samochód hamować i za chwilę gazu dodawał 

Opublikowano

N75. Jakbys zrobił logi to bym Ci powrozył. 

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

N75. Jakbys zrobił logi to bym Ci powrozył. 

Zrobię jak najszybciej i wrzucę tu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...