rtocki Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 no nie sądzę że to samo, 2.2T z 315PS to doprowadzenie do serii, a zapytajcie np. Poźka ile porządnej roboty (nie druciarstwa) trzeba włożyć w 1.8T żeby dojść do 300+
grzes1150 Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 no nie sądzę że to samo, 2.2T z 315PS to doprowadzenie do serii, a zapytajcie np. Poźka ile porządnej roboty (nie druciarstwa) trzeba włożyć w 1.8T żeby dojść do 300+ A ile 2,2T 20v można pociągnąć powyżej serii
gregory Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 no nie sądzę że to samo, 2.2T z 315PS to doprowadzenie do serii 2.2T w serii ma 230PS 350Nm. Więc jakiej serii?? 300KM w 1.8T to pestka, jak ktoś wie jak to ugryźć. Jeśli celuje się znacznie wyżej niż te 300KM to wtedy 2.2T jest uzasadnione, ale znów nie przy ośce. Tak więc 2.2T ~300KM w A4 ośce to kiepski pomysł. Chyba, że ktoś jest wielkim fanem 2.2T. :gwizdanie:
rtocki Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 rs2 o nim myślałem, a 230 z s2 też na pewno większy potencjał, choć w pełni się zgadzam, że czy to 1.8 czy 2.2 czy całkiem co innego przy 250+KM i momentach 350+ i tak nie ma sensu w ośce
gregory Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 No nie zawsze jest to bez sensu, zależy do czego auto ma służyć. Znam jednego czarno-czerwonego mk1- 1.8T zrobionego na 390KM i to jest ośka. Jest lekki. Ma teraz skrzynie z diesla założoną i biegi są strasznie długie. 1-ka do 100km/h podobno, jak zapina 2-ke to już nie mieli. Na 4-ce jedzie 250km/h, piątkę podobno strach wrzucić :> Ale auto służy jedynie do 1/4, więc to inna bajka. Jeśli tamto A4 również służy do ścigania to może również warto by pomyśleć o skrzyni z diesla.
domjenick Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 ...dobrze to ujales gregory-do czego auto ma sluzyc, jesli do codziennej jazdy-to chyba wartoby zastanowic sie nad 1,8T,bo przede wszystkim bardziej popularny niz 2,2T i mniej kosztowny w przypadku ewentualnej naprawy,a i czesci bardziej dostepne,poprawienie osiagow nie stanowi jakiegos wiekszego problemu-http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=179590 to jest link prowadzacy do porownan roznych wariantow modyfikacji 1,8 T,czy to jazdy na codzien,czy tez do scigania sie
poziek Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 320KM ?? no i niby tego nie da się wycisnąc z 1.8T ? :tongue4:
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 ...nikt nie mowi,ze sie nie da... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się