Waldek1995 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Audi A4 b6 1.8t quattro. Mam problem z wrzuceniem 1 i 2 na zimnym silniku. Gdy silnik się nagrzeje wchodzą idealnie z wyższymi biegami nie ma żadnego problemu. Czy ktoś miał podobny problem? I czy jest szansa że nie trzeba będzie rozbierać skrzyni? Od razu uprzedzę to nie olej, olej jest dobry.
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Ja tak miałem ale tylko zimą. Pomogła zmiana oleju.
Langista Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 3 godziny temu, Waldek1995 napisał: Audi A4 b6 1.8t quattro. Mam problem z wrzuceniem 1 i 2 na zimnym silniku. Gdy silnik się nagrzeje wchodzą idealnie z wyższymi biegami nie ma żadnego problemu. Czy ktoś miał podobny problem? I czy jest szansa że nie trzeba będzie rozbierać skrzyni? Od razu uprzedzę to nie olej, olej jest dobry. Skąd wiesz, że jest dobry? Wymieniany niedawno? Jak tak to na jaki?
Waldek1995 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2022 1 godzinę temu, Langista napisał: Skąd wiesz, że jest dobry? Wymieniany niedawno? Jak tak to na jaki? Wymieniany był na początku roku na motul nie pamiętam dokładnie specyfikacji ale dobierałem według autodaty
Langista Opublikowano 7 Czerwca 2022 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Wpalbys Ravenol MTF-2 to nie miał byś problemu z biegami bo jak na zimnym masz problem a potem jest już ok, to żadna inna magia się tam już nie dzieje. Olej masz najwidoczniej za gęsty jak jest zimny. Sprawdź jeszcze czy na zimnym masz łatwiej jak użyjesz dwa razy sprzęgła. Raz do rozłączenia biegu, drugi raz do jego załączenia. To by wskazywało na luzy na wodzikach lub wysprzęglik.
Rest Opublikowano 16 Października 2022 Opublikowano 16 Października 2022 W dniu 7.06.2022 o 05:21, Langista napisał: Wpalbys Ravenol MTF-2 to nie miał byś problemu z biegami Cześć, Zalałem Ravenola, i pojawił sie u mnie problem jak u kolegi wyżej z Motulem. Przed wymianą problem nie wystepował, przy czym zastanawia mnie coś innego. Spuszczałem stary olej i zleciało mi go mniej niż powinno (prawdopodobnie nigdy nie wymieniany i po kropelce gubiłem na wybieraku). Teraz zalałem jakieś 400-500ml więcej niż producent twierdzi, że wchodzi. /Jedni twierdzą, że leje sie do momentu, gdy zacznie sie wylewać górą. Producent określa konkretną ilość a ja zalałem odrobine wiecej. Zastanawia mnie, czy to nie miało wpływu cięższe wrzucanie biegów przed ruszeniem na zimnym aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się