Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Obniżenie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam zamiar obnizyc bryke ale zabardzo niewiem jak sie za to zabrac,wiem ze prosciej byloby u mechaniora,ale niema to jak samemu.

i o ile mozna w dol przy 225/50r17 teraz jest orginalne

STA52135.jpg

Opublikowano

ja na moim miejscu bym zostawił tak jak jest drogi w polsce są jakie są czyli do kitu dziura na dziurze a zawieszenie jest dość kosztowne więc może zostaw tak jak jest można by ewentualnie ładne alusy założyć ewentualnie jakieś progi.

Opublikowano

no tylko tyle ze niunie eksploatuje we wloszech a po polsce to moze ze dwa tygodnie w roku.a ladna fela bez obnizenia to niezabardzo widzi mi sie :confused:

Opublikowano

Jak po Włoszech to się zgodze można troche ją obniżyć

Opublikowano

Wymiana sprężyn to najprostrzy zabieg, można wymienić też amorki na gwintowane, ale to już droższa zabawa

Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt :wink:

Opublikowano

A powiedzcie jak to jest z tymi sprężynami czy do 2.5 tdi AFB są inne sprężyny jak do 1.9 tdi bo kurde szperałem po katalogach i wydawało mi się że tak

Opublikowano

trujson,

ja mam teraz u siebie z tylu wrzucone sprezynki od fabrycznego zawieszenia "sport" obizone o ok 25 mm. wlasciwosci sa podobne- nie jest duzo twardszy itd, sa to org. sprezyny audi, zdjete z niemieckiego auta z malym przebiegiem- kupilem z zamyslem zmiany na ori fabryczne standardy, sprzedajacy prawdopodobnie nie wiedzial ze sa od wersji sport, ja chce teraz powrocic do standardu, wiec moge je odstapic o ile jestes zainteresowany. sa od wersji 1.9 tdi, oznaczenie- 2 srebrne kropki i jedna zielona (standard ma 1 srebrna i 1 zielona). aha- zmierz sobie wysokosc od piasty kola do rantu blotnika- u mnie jest teraz ok 36 cm (tylko tyl). pozdro

Opublikowano

sorki ale mysle zalozyc jakies gwintowane,bo jak lece do polski to przydalo by sie wyzej z 5cioma osobami i bagazem.dzieki za twoja propozycje pozdrawiam :wink:

ja z tylu mam jedna zielona i jedna niebieska jak cos to ...

Opublikowano

Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt :wink:

Obnizenie w dol ograniczja polosie z tylu jesli chodzi o Quattro , wlasnie zapakowalem gwinta i troszke sie zdziwilem , jesli chodzi o tyl . Przod tak posadzilem ze bylo 5 cm przeswitu ale , juz podnioslem troszke bo oslone silnika polamalem :confused: , ale i tam jest pieknie bo krawedzie opon chowaja sie w nadkolach , a powiem szczerze ze nie wel stracilem na komforcie :eek: ( gwint H&R)

Opublikowano

Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt :wink:

Obnizenie w dol ograniczja polosie z tylu jesli chodzi o Quattro , wlasnie zapakowalem gwinta i troszke sie zdziwilem , jesli chodzi o tyl . Przod tak posadzilem ze bylo 5 cm przeswitu ale , juz podnioslem troszke bo oslone silnika polamalem :confused: , ale i tam jest pieknie bo krawedzie opon chowaja sie w nadkolach , a powiem szczerze ze nie wel stracilem na komforcie :eek: ( gwint H&R)

A gdzie zakupiłeś ten gwint ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...