trujson Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 mam zamiar obnizyc bryke ale zabardzo niewiem jak sie za to zabrac,wiem ze prosciej byloby u mechaniora,ale niema to jak samemu. i o ile mozna w dol przy 225/50r17 teraz jest orginalne
grippen Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ja na moim miejscu bym zostawił tak jak jest drogi w polsce są jakie są czyli do kitu dziura na dziurze a zawieszenie jest dość kosztowne więc może zostaw tak jak jest można by ewentualnie ładne alusy założyć ewentualnie jakieś progi.
trujson Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2007 no tylko tyle ze niunie eksploatuje we wloszech a po polsce to moze ze dwa tygodnie w roku.a ladna fela bez obnizenia to niezabardzo widzi mi sie :confused:
grippen Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Jak po Włoszech to się zgodze można troche ją obniżyć
Gość spedyt Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Wymiana sprężyn to najprostrzy zabieg, można wymienić też amorki na gwintowane, ale to już droższa zabawa Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt
bratpit Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 A powiedzcie jak to jest z tymi sprężynami czy do 2.5 tdi AFB są inne sprężyny jak do 1.9 tdi bo kurde szperałem po katalogach i wydawało mi się że tak
dawajrapa Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 trujson, ja mam teraz u siebie z tylu wrzucone sprezynki od fabrycznego zawieszenia "sport" obizone o ok 25 mm. wlasciwosci sa podobne- nie jest duzo twardszy itd, sa to org. sprezyny audi, zdjete z niemieckiego auta z malym przebiegiem- kupilem z zamyslem zmiany na ori fabryczne standardy, sprzedajacy prawdopodobnie nie wiedzial ze sa od wersji sport, ja chce teraz powrocic do standardu, wiec moge je odstapic o ile jestes zainteresowany. sa od wersji 1.9 tdi, oznaczenie- 2 srebrne kropki i jedna zielona (standard ma 1 srebrna i 1 zielona). aha- zmierz sobie wysokosc od piasty kola do rantu blotnika- u mnie jest teraz ok 36 cm (tylko tyl). pozdro
trujson Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2007 sorki ale mysle zalozyc jakies gwintowane,bo jak lece do polski to przydalo by sie wyzej z 5cioma osobami i bagazem.dzieki za twoja propozycje pozdrawiam ja z tylu mam jedna zielona i jedna niebieska jak cos to ...
wacha Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt Obnizenie w dol ograniczja polosie z tylu jesli chodzi o Quattro , wlasnie zapakowalem gwinta i troszke sie zdziwilem , jesli chodzi o tyl . Przod tak posadzilem ze bylo 5 cm przeswitu ale , juz podnioslem troszke bo oslone silnika polamalem :confused: , ale i tam jest pieknie bo krawedzie opon chowaja sie w nadkolach , a powiem szczerze ze nie wel stracilem na komforcie :eek: ( gwint H&R)
Sorni Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Obniżanie w dól ogranicza tylko twoja inwencja i asfalt Obnizenie w dol ograniczja polosie z tylu jesli chodzi o Quattro , wlasnie zapakowalem gwinta i troszke sie zdziwilem , jesli chodzi o tyl . Przod tak posadzilem ze bylo 5 cm przeswitu ale , juz podnioslem troszke bo oslone silnika polamalem :confused: , ale i tam jest pieknie bo krawedzie opon chowaja sie w nadkolach , a powiem szczerze ze nie wel stracilem na komforcie :eek: ( gwint H&R) A gdzie zakupiłeś ten gwint ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się