rafalmich Opublikowano 2 Lipca 2022 Opublikowano 2 Lipca 2022 Dzień dobry. Mam Audi A4 B7. Wymieniłem zwykłą kierownicę na kierownicę multifunkcyjną. Nie działały mi na niej przyciski to wymieniłem również taśmę i moduł kontrolny kierownicy. Po założeniu tych części przyciski na kierownicy bez kodowania zaczęły mi działać ale zapaliła mi się kontrolka ABS czyli pewnie coś z czujnikiem kąta skrętu. Pojeździłem chwilę tym samochodem bo taśma powinna się sama zaadoptować ale niestety tego nie zrobiła. Pojechałem do Mechanika i usłyszałem że może być uszkodzona taśma lub moduł kontrolny kierownicy a od kogoś innego usłyszałem że kodowanie rozwiążę sprawę. Pojechałem na kodowanie, próbował mi zrobić adaptację czujnika kąta skrętu i nie dało się tego zrobić bo w jednym okienku pokazywały się cyfry 0,0. Może zrobić kodowanie pompy ABS?
pila24 Opublikowano 2 Lipca 2022 Opublikowano 2 Lipca 2022 Taśmę wyśrodkowałeś? Jeżeli nie to mogłeś zerwać(wystarczy że ktoś ją zdemontował na skręconych kołach),podłącz vcds I sprawdź błędy. Poza tym poczytaj temat o wymianie kierownicy na taką z MF.
rafalmich Opublikowano 2 Lipca 2022 Autor Opublikowano 2 Lipca 2022 Wymieniał mi ją Mechanik więc wydaje mi się że założył ją dobrze.
Banan Opublikowano 2 Lipca 2022 Opublikowano 2 Lipca 2022 też mógł się pomylić ,ale skoro multifunkcja działa , brak błędów poduszki to możesz sam czujnik kąta skrętu przełożyć ze swojej taśmy ( na dwa torxy jest przykręcony ) żeby wykluczyć jego uszkodzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się