SZALONY_DZIK Opublikowano 8 Lipca 2022 Opublikowano 8 Lipca 2022 Witam wszystkich, Mam problem z nowym nabytkiem 1.8t avi a mianowicie: Ruszam powoli czuć delikatne drgania...rozpedzę się wciskam sprzęgło i jest szarpnięcie (głowa poleci czasami do przodu) ,innym razem po wciśnięciu sprzęgła dojdzie jeszcze stuk.Na następnym skrzyżowaniu problem ten nie wystąpi.Kiedy ruszę agresywnie problem szarpnięcia i stuku jak narazie nie wystąpił.Mialem już kilka razy tak że przy 3tys obrotów na 1 biegu po wciśnięciu sprzęgła delikatnie chcę wbić 2 i wtedy lewarek jakby sam chciał wyskoczyć z przełożenia 1 w dół.Zauważylem że na skręconych kołach problem z ruszaniem prawię nie występuje.Sprzegło bierze dobrze nie ślizga się,wydaje mi się że jest może trochę twarde ale jeszcze miesiąc temu jeździłem audi też b6 z nowym sprzęgłem (później mi ją rozbili) więc twarde sprzęgło to może być kwestia przyzwyczajenia.Lewarek biegów nie ma luzów, drży ale minimalnie na obciążonym silniku ,na luzie stoi ładnie.Dodam że audi jest obniżona i na każdym progu, krawężniku itp może uderzać chyba o mocowanie skrzyni (nie wiem nie znam się). Zdecydowałem się wymienić wszystkie amortyzatory i sprężyny na ,,normalne" bo tak nisko nie da się jeździć po mieście. Jestem umówiony do mechanika ale na 12.07 ,auto świeżo kupione,ciężko mi się śpi, ciągle myślę że jakiś remont skrzyni mnie czeka.Pomozcie proszę.
SZALONY_DZIK Opublikowano 8 Lipca 2022 Autor Opublikowano 8 Lipca 2022 Super dzięki za odpowiedź, czyli te wyskakiwanie biegu po wciśnięciu sprzęgła jest od drgań? Dlatego raz jest dobrze a raz źle? Dobrze rozumiem?
SZALONY_DZIK Opublikowano 9 Lipca 2022 Autor Opublikowano 9 Lipca 2022 Panowie a wy co o tym myślicie? Może ktoś jeszcze się wypowie?
Langista Opublikowano 9 Lipca 2022 Opublikowano 9 Lipca 2022 kiedy ostatnio płyn hamulcowy zmieniałeś? może wysprzęglik nie daje już rady.
SZALONY_DZIK Opublikowano 9 Lipca 2022 Autor Opublikowano 9 Lipca 2022 Kupiłem 3 dni temu także nie mam pojęcia kiedy był zmieniany,ale napewno to sprawdzę dzięki za info . To może mieć coś wspólnego z olejem pod dywanikiem kierowcy? Wydaje mi się że mam tak płyn hamulcowy.... Tłusty płyn/olej już raz wycierałem i dziś znowu było trochę mokre.
SZALONY_DZIK Opublikowano 9 Lipca 2022 Autor Opublikowano 9 Lipca 2022 Ale zauważyłem że czasami mam twarde sprzęgło... Jeszcze mam go za krótko by być w 100%pewnym ale chyba jak jeździłem po mieście dłużej to ciężej sprzęgło chodziło.
Langista Opublikowano 10 Lipca 2022 Opublikowano 10 Lipca 2022 O.o płyn hamulcowy? @przem8 to możliwe żeby tłoczek z serwa puszczał do kabiny?
SZALONY_DZIK Opublikowano 10 Lipca 2022 Autor Opublikowano 10 Lipca 2022 Tez się zdziwiłem,niedługo rozwiąże mam nadzieję ten problem i dam znać co to było.
SZALONY_DZIK Opublikowano 15 Lipca 2022 Autor Opublikowano 15 Lipca 2022 Metaliczny dźwięk przy zmianie biegu z 1 na 2 powodowała frontowa poduszka silnika, praktycznie jej nie było. Szarpnięcie się zmniejszyło ale pojawia sie czasami.
SZALONY_DZIK Opublikowano 17 Lipca 2022 Autor Opublikowano 17 Lipca 2022 Zlokalizowalem wyciek płynu,wyciek pojawia się w miejscu takim jak na zdjęciach... Jest to pod kolumną kierowniczą i po ściance pod pedałami leci w dół pod dywanik.Co to może być? Mam papier że maglownica była regenerowana 3 lata temu. Proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się