Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] TA-TECHNIX - zawieszenie gwintowane


onsork

Rekomendowane odpowiedzi

ano fakt :) bez allegro przez forum max 800 :)

no ale nic to nie miejsce na takie sprawy :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam Ta-Technix w swojej A4 i wcale nie jest twardy, jeździ się nawet "komfortowo", natomiast TA w Golfie IV to inna bajka - tam jest po prostu mega twardo, dlatego rozważając zakup TA do Audi nie należy się sugerować tym, że w Golfie jest twardo, bo w Audi będzie zupełnie inaczej ( jeździłem trzema audi na Technixie i dwoma Golfami też na zawieszeniu tej marki )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo audi ma wielowahacz a taki wielowahcz zupelnie inaczej wybeira dziury

poza tym auto jest ciezsze

ma tez znaczenie na jakiej wysokosci jest ustawione auto

no i oczywiscie ze w kazdym modelu jest to troche inaczej

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie gwint TA jest komfortowy i i dosyć miękki, nie jest to żaden beton

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem Golfem mk3 rok na amorach TaTechnix i springach FK -60/-40. Lepiej od serii :decayed: Tylko troszke twardszy za to duzo nizszy :evil:

Mialem tez okazje jezdzic mk4 na gwincie TaTechnix...

na ok -70/-60 bylo spoko tylko nisko i strasznie twardo.

na -40/-35 byla juz tragedia :sick3: samochod prowadzil sie gorzej niz na serii pomimo ze byl twardszy :wallbash:

mial ktos podobne problemy z tym gwintem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w gwincie Ta-technix skrzypia amortyzatory ,noi jest miekki dla mnie byl za miekki wiec zalozylem na te amory sprezyny z gwintu KW i jest twardziej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie skrzypia sprezyny tylko amory i nic na to sie nie poradzi a dokladniej to najprawdopodobniej uszczelniacze tych amoru poprosty taki material

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam proste pytanie

Polecacie to zawieszenie :mysli:

za nowe musze dać 1500zł opłaca mi sie w to pakować :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam proste pytanie

Polecacie to zawieszenie :mysli:

za nowe musze dać 1500zł opłaca mi sie w to pakować :mysli:

jak ja dałem 1200 to czemu 1500?[br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 21:03_________________________________________________

aby nie skrzypiało zakłada się ochraniacz gumowy na pierwsze 3 zwoje i po problemie :wink4:

a i mi nie skrzypi już teraz nawet jak leje deszcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam proste pytanie

Polecacie to zawieszenie :mysli:

za nowe musze dać 1500zł opłaca mi sie w to pakować :mysli:

jak ja dałem 1200 to czemu 1500?[br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 21:03_________________________________________________

aby nie skrzypiało zakłada się ochraniacz gumowy na pierwsze 3 zwoje i po problemie :wink4:

a i mi nie skrzypi już teraz nawet jak leje deszcz

paput ty to kupiłes sprawoadzane z germanii kiedy euro było tańsze, sprowadzone przez kawula w dobrych czasach, teraz nie kupie za tyle, no chyba ze ktos ścviągnie i odda po kosztach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie wolalbym zakupic uzywke w super stanie np.KW . Ale jesli niemasz za wielkiego wyboru a widze nie niemasz bo masz Quattro a tam nic ciekawego sie nie spotka bo poprostu nic niema to raczej zdecydowal bym sie na zakup tego zawiasu napewno lepiej sie jezdzi niz na serii i ladniej wyglada . :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w audi ale do ibizy FL to sie nie sprawdza.... twarde i podskakuje... połowa co to kupila wywala i allegro :gwizdanie:

1000 z groszem to co to za gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w audi ale do ibizy FL to sie nie sprawdza.... twarde i podskakuje... połowa co to kupila wywala i allegro :gwizdanie:

1000 z groszem to co to za gwint

ja go miałem w vw polo fox 86c2f z 1991 roku i nic mi nie podsakiwało :gwizdanie: , było Qrevnie twarde (kręgi powybijane, plomby wypadnięte) :kox: do tego dołożyłem... rozpórki przód i tył. I praktycznie prawa fizyki dla mnie nie istniały :decayed:

i po tym zadowoleniu w polo...kupiłem do audi i jest średnio twardy i bardzo przyjemny i też nic nie podskakuje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pewne porównanie bo w poprzedniej 1.8 tq miałem seryjne 1BE i koła 18"

teraz w 1.9 FWD mam tego gwinta i musze powiedzieć że 1BE było twardsze..

tak ogólnie bardzo fajnie się jeździ teraz na zime mam podniesiony że ledwo 2 palce wchodzą między koło a błotnik i na kole 16 " zachowuje sie fajnie i pewnie... lecz niezbyt twardo.. jedynie co zauważyłem to bardzo podskakuje jak przejeżdżam przez tory tramwajowe gdzie jest kilka torów koło siebie... pasażerowie z tyłu przy przejechaniu ok 8 km/h latają jak worki z ziemniakami :decayed: :decayed:

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pewne porównanie bo w poprzedniej 1.8 tq miałem seryjne 1BE i koła 18"

teraz w 1.9 FWD mam tego gwinta i musze powiedzieć że 1BE było twardsze..

tak ogólnie bardzo fajnie się jeździ teraz na zime mam podniesiony że ledwo 2 palce wchodzą między koło a błotnik i na kole 16 " zachowuje sie fajnie i pewnie... lecz niezbyt twardo.. jedynie co zauważyłem to bardzo podskakuje jak przejeżdżam przez tory tramwajowe gdzie jest kilka torów koło siebie... pasażerowie z tyłu przy przejechaniu ok 8 km/h latają jak worki z ziemniakami :decayed: :decayed:

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

i to mi się bardzo podoba w tym gwincie :wink4:

a co do podskakiwania,zarówno na -70 jak i teraz na "1BA" tego nie ma :mysli::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

dziekuje dobranoc :notworthy: no wiec jak nie bedzie KW to nie bedzie niczego, będzie trza czekać na tutorial maxstera o airride

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pewne porównanie bo w poprzedniej 1.8 tq miałem seryjne 1BE i koła 18"

teraz w 1.9 FWD mam tego gwinta i musze powiedzieć że 1BE było twardsze..

tak ogólnie bardzo fajnie się jeździ teraz na zime mam podniesiony że ledwo 2 palce wchodzą między koło a błotnik i na kole 16 " zachowuje sie fajnie i pewnie... lecz niezbyt twardo.. jedynie co zauważyłem to bardzo podskakuje jak przejeżdżam przez tory tramwajowe gdzie jest kilka torów koło siebie... pasażerowie z tyłu przy przejechaniu ok 8 km/h latają jak worki z ziemniakami :decayed: :decayed:

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

i to mi się bardzo podoba w tym gwincie :wink4:

a co do podskakiwania,zarówno na -70 jak i teraz na "1BA" tego nie ma :mysli::wink4:

różnica w zachowaniu na pewno jest po zmianie wysokości, pomyśl logicznie - podwyższając auto sprężyna zostaje bardziej ściśnięta więc automatycznie auto zmienia całkowicie charakterystyke ..teraz mam ustawione mniej więcej -50 mm od serii i jeżdże normalnie tylko delikatnie uważam na progi, dziury itp.. ale audi sama w sobie jest niższa niż większość innych samochodów osobowych..

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

dziekuje dobranoc :notworthy: no wiec jak nie bedzie KW to nie bedzie niczego, będzie trza czekać na tutorial maxstera o airride

Kowi ja bym go nie założył osobiście jakbym miał zakładać ( zrobił to poprzedni właściciel ).. gwint roku nie ma a miałem jaja żeby odkręcić tylnie nakrętki aby podnieść auto na zime ( zmiażdżony palec włącznie :evil: ) zmienic go nie zmienie bo ładnie tłumi dziury, nie jest harcorem na trasy ale autko pewnie jedzie w zakręcie tylko właśnie to dobijanie na skręconym na dół wkurza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

dziekuje dobranoc :notworthy: no wiec jak nie bedzie KW to nie bedzie niczego, będzie trza czekać na tutorial maxstera o airride

Mialem KW i super sie jezdzilo szczegulnie po zakretach bo twardsze od ta-tech. ale skonczyly mi sie w nich amory i musialem znowy zalozyc moje ta-tech. ale ponownie bylo za miekko wiec same sprezyny KW przezucilem do amorow z ta-tech bo jeszcze mialem ich w super stanie i powiem ci ze znowu jest fajnie twardzo .. Dlatego jesli chcesz miec twardo to szukaj KW a jesli chodzi ci o delikatne utwardzenie zawieszenia i wyglad to takie moze byc . Zalezy jaka sie preferuje jazde bo jak dlamnie, to ja lubie zapir...c wiec ja jestem za KW :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...