marekp24 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 (edytowane) Mam pytanie. Czy gdy pojawi się np. błąd zużyte klocki hamulcowe to czy po ich wymianie ten błąd sam powinien zniknąć czy będzie on nadal po naciśnięciu przycisku na dasce? Edytowane 2 Sierpnia 2022 przez marekp24
Muskel1 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Sam zniknie. Oczywiście przewód czujnika zużycia musi być także sprawny (wymieniony na nowy).
marekp24 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Świecą się u mnie 3 błędy : Niski poziom płynu chłodzącego Niski poziom oleju Zużyte klocki hamulcowe A poziom oleju i płynu jest prawidłowy, klocki też nowe. Jaka może być tego przyczyna?
Muskel1 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Wrzuć pełny autoscan wszystkich sterowników.
marekp24 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Nie mam komputera żeby podłączyć
marekp24 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2022 To świeci mi na desce (na wyświetlaczu licznika)
Muskel1 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 To musisz do kogoś kto ma podjechać i sczytać błędy ze sterowników.
marekp24 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Proszę o pomoc. Dlaczego mam te błędy na liczniku
Banan Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Co do niskiego poziomu płynu chłodniczego sprawdź czy masz podpiętą wtyczkę w zbiorniczku. Co do do poziomu oleju to sprawdź czy masz sprawny czujnik maski - bez niego komunikat oil minimum nie zniknie
marekp24 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Wtyczka w zbiorniczka płynu jest podpięta nawet ją odłączyłem i spryskałem preparatem do styków i wpiąłem ale dalej to samo. A jeśli chodzi o ten czujnik maski to chodzi o ten co po otworzeniu maski wyświetla się na liczniku że jest otwarta? Bo jak tak to ten czujnik działa
marekp24 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 A czy te błędy co wyświetlają się mi na liczniku to ich nie powinien znaleźć program po przeprowadzeniu autoscanu?
Banan Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 nie będzie ich na autoscanie - po odcięciu wtyczki od poziomu płynu chłodniczego zrób zworkę i zobacz czy błąd zniknął - jeżeli tak to uszkodzony czujnik w zbiorniczku ( mocno powiedziane czujnik , dwa piny które zwiera obecność płynu na tej samej zasadzie działa czujnik klocków - to proste zwarcie do masy , póki jest to błędu brak - możesz na próbę odpiąć wtyczki w jednym i drygum kole i zrobić zworki i zobaczyć jak by co to pin 2 niebieskiej wtyczki licznika to poziom płynu chłodniczego , a pin 32 zielonej to czujnik klocków - jak tam dasz masę i błąd zniknie to znaczy że coś w wiązce nie tak Co do oleju to masz żółty komunikat oil min?
marekp24 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Sprawdziłem i jednak jest to błąd ciśnienia oleju (oldruck). Co to oznacza?
Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Że musisz pojechać do kogoś, kto podepnie manometr i zmierzy ciśnienie oleju, o ile masz prawidłowy stan.
Muskel1 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 6 godzin temu, marekp24 napisał: Sprawdziłem i jednak jest to błąd ciśnienia oleju (oldruck). Co to oznacza? Öldruck = ciśnienie oleju
marekp24 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Zauważyłem dzisiaj że podczas jazdy ten błąd od ciśnienia oleju znika.
marekp24 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2022 A co oznacza napis Ok. Bo taki napis jest na fis. Ktoś mi powiedział że to nie są błędy tylko po naciśnięciu przycisku check samochód sprawdza właśnie te systemy i dlatego się na chwilę wyświetlają i później wyskakuje ok. A błędy by się świeciły cały czas nie naciskając przycisku.
Muskel1 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 OK oznacza pomyślnie zakończone sprawdzanie: stanu płynu hamulcowego, poziomu cieczy chłodniczej, poziou płynu do spryskiwaczy, poziomu oleju, oświetlenia a raczej żarówek (w wersji MCE high), stanu okałdzin hamulcowych. Przy każdym rozruchu silnika lub po naciśnięciu przycisku CHECK na zegarach komputer pokładowy sprawdza powyższe rzeczy i pokazuje OK, gdy wszystko jest w porządku lub pokazuje dany błąd jeżeli taki występuje. Wszystko do przeczytania w instrukcji obsługi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się