Cysiu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Ja oryginalnie mialem diody czerwone a nie zarowki wiec wylutowalem tamte wlutowalem biale i jest bialo
wiesiek3d Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Temat stary ale mam pytanie Cysiu jaka lutownicą to lutowałeś ,grzałkową :?:
Cysiu Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Ja używałem czegoś takiego http://www.conrad.pl/websale7/Stacja-lutownicza-WS-81.htm?shopid=conrad&act=product&prod_index=811810&cat_index=SHOP_AREA_17589_1508030 ale jeśli bedziesz miał zwykłą transformatorową (taką jak pistolet) z w miarę ostrym grotem też powinieneś sobie poradzić
wiesiek3d Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Ok, dzięki za info ja mam taką grzałkową ale bez stacji to dam radę
pastaldo Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 A jak to jest z tymi żarówkami i diodami? Dowiem się dopiero jak rozbiorę? Kiedy przeszli z żarówek na diody? I czy istnieje jakaś informacja gdziekolwiek jakie sa zastosowane w samochodzie i załóżmy jakie roczniki? Czy to loteria bo wsadzali te liczniki na oślep gdzie jaki sie trafiły? Bo się zastanawiam czy muszę kupić na podmianę żarówki czy diody bo nie całe świeci. Jakbym miał na diodach to bym wrzucił białe.
wiesiek3d Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Weź wyciągnij licznik i już będziesz wiedział ,przecież to tylko dwie śrubki do odkręcenia
Cysiu Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 no nie do końca bo jeszcze kilka śrubek żeby dostać się do środka bo od zewnątrz to raczej nie da się tego stwierdzić ale to tak czy siak jakieś może 15 min roboty
pauel Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 a te diody to wszystkie wymieniłeś na białe czy któreś zostały czerwone?
wiesiek3d Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 no nie do końca bo jeszcze kilka śrubek żeby dostać się do środka bo od zewnątrz to raczej nie da się tego stwierdzić ale to tak czy siak jakieś może 15 min roboty Jak są żarówki to widać z zewnątrz nie trzeba rozkręcać. a te diody to wszystkie wymieniłeś na białe czy któreś zostały czerwone? Wymienia się pod tarczami licznika i obrotomierza, wskażnika temp. i paliwa oraz zegara. Zostawiasz czerwone do podświetlenia wskazówek licznika i obrotomierza oraz podświetlenia licznika przebiegu.
pauel Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 dzięki za podpowiedź, a jakie diody najlepiej użyć
Cysiu Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 pauel ja użyłem wszystkich białych nie zostawiłem żadnej czerwonej zaraz może skocze do auta i pokaże na foto jak to wygląda bo jeszcze efektów moich prac nie pokazywałem
IKMA Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Da radę odświeżyć zdjęcia z pierwszego postu?? Czy tylko mi się one nie wyświetlają??
Cysiu Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 fotki ode mnie w zasadzie są na str nr2 ale tamte są robione tel a dorzucę jutro zrobione aparatem bedzie lepiej widać
IKMA Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Chodzi mi o fotostory bo nie wiem jakie były te zdjęcia żeby wiedzieć co gdzie odkręcić
Cysiu Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 to nie ja je dodawałem i w zasadzie mógłbym ale niemam potrzeby rozbierać zegara a troszkę roboty jest napisz do tego kolei który umieścił ten post na PW jak nieodpisze to daj znać to jak znajdę chwilę to się zajmę zrobieniem foto story[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 19:31_________________________________________________pauel nie będę jednak powielał zdjęć bo jak zrobiłem aparatem to po ciemku wyszły bardzo podobnie jak te któe dodałem na str nr2 i dodam że tam wszystkie diody są wymienione na białe żadna nie została czerwona
slepy Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 po czym poznać czy mam w liczniku diody czy żarówki?
IKMA Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Z tego co się tu doczytałem to trzeba chyba rozebrać.
slepy Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 no to chyba trzeba się bedzie wziąść za to kiedyś , a da się to poznać po numerku liczników?
IKMA Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja nie wiem . Slepy weź to rozbierz:) wtedy i ja będę wiedział czy mam żarówki czy diody:).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się