MarcinA418T 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Witam od dłuższego czasu ucieka mi płyn chłodniczy, olej czysty, woda w zbiorniczku również. Nie widać żadnych wycieków ani nic z tych podobnego. Ostatnio wymienione były oringi przy nagrzewnicy bo puszczały. Czy to normalne że gdy auto jest nagrzane i woda zalana pod korek,odkręcam korek od chłodzenia i woda dosłownie kipi i się wylewa ? Gdzie mogę szukać przyczyny wycieku ? Żadnych plan nie zostawiam. A4 B6 1.8T AVJ Avant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 32 minuty temu, Muskel1 napisał: UPG Skąd taka teoria ? A nie było by wtedy wody w oleju ? Dodam że auto ostatnio jakby straciło trochę mocy, lekko trzęsie budą i czasami poszarpuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zrób test na obecność CO² to będziesz miał pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Teraz, Muskel1 napisał: Zrób test na obecność CO² to będziesz miał pewność. Uszkodzone UPG może iść z tym w parze że jest mniej mocy i auto mniej zrywne ? Orientujesz się koszt regeneracji głowicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Wszystko zależy. Teoretycznie sprawdzenie szczelności głowicy to ok 100 zł, planowanie powierzchni ok 200 zł, czyszczenie zaworów, wymiana uszczelniaczy i prowadnic + docieranie ich, wychodzi ok 750 zł. Problem pokazuje się jak blok też będzie miał powierzchnię, którą trzeba splanować, to dochodzi koszt wytargania całego silnika i splanowanie jego powierzchni, jakieś +/- 1000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 5 godzin temu, Langista napisał: Wszystko zależy. Teoretycznie sprawdzenie szczelności głowicy to ok 100 zł, planowanie powierzchni ok 200 zł, czyszczenie zaworów, wymiana uszczelniaczy i prowadnic + docieranie ich, wychodzi ok 750 zł. Problem pokazuje się jak blok też będzie miał powierzchnię, którą trzeba splanować, to dochodzi koszt wytargania całego silnika i splanowanie jego powierzchni, jakieś +/- 1000 zł. Głowice da się wyjąc przez maskę ? Myslicie ze to UPG ? Jestem w Chorwacji i jak jeżdżę pod górki itp. To schodzi mi z 1-2l wody na 200km. Auto też zaczyna mi poszarpywać gdzieś przy 2/3 tyś obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Jak nie ma płynu w oleju to musi go spalać i przy takich ilościach powinien kopcic na biało. Sprawdz jak wyglądają świece. Obawiam się, że to prędzej popękana głowica niz sama uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Godzinę temu, przem8 napisał: Jak nie ma płynu w oleju to musi go spalać i przy takich ilościach powinien kopcic na biało. Sprawdz jak wyglądają świece. Obawiam się, że to prędzej popękana głowica niz sama uszczelka. Jaki wygląd świec powinien zaniepokoić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Godzinę temu, przem8 napisał: Jak nie ma płynu w oleju to musi go spalać i przy takich ilościach powinien kopcic na biało. Sprawdz jak wyglądają świece. Obawiam się, że to prędzej popękana głowica niz sama uszczelka. Jeśli uszczelka jest cała, a jest popękana głowica, test UPG to wykaże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Jak spaliny przedostaja sie do układu chłodzenia to tak, a w innym przypadku nic nie pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 39 minut temu, przem8 napisał: Jak spaliny przedostaja sie do układu chłodzenia to tak, a w innym przypadku nic nie pokaże. Jak zdiagnozować więc co mu dolega ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Zajrzyj do świec i zobacz czy tłoki nie są wymyte albo nie widać płynu na ściankach cylindrów. Tylko zrób to po dłuższym postoju. Jak nie masz wycieków to płyn sam z siebie nie paruje i nasuwa się tylko jedno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Godzinę temu, przem8 napisał: Zajrzyj do świec i zobacz czy tłoki nie są wymyte albo nie widać płynu na ściankach cylindrów. Tylko zrób to po dłuższym postoju. Jak nie masz wycieków to płyn sam z siebie nie paruje i nasuwa się tylko jedno... Po dłuższym postoju odpalić na chwile i spojrzeć na tłoki, a świece jakie maja być koloru ? Ciężko będzie mi zajrzeć bez kamery do cylindrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 16 godzin temu, przem8 napisał: Zajrzyj do świec i zobacz czy tłoki nie są wymyte albo nie widać płynu na ściankach cylindrów. Tylko zrób to po dłuższym postoju. Jak nie masz wycieków to płyn sam z siebie nie paruje i nasuwa się tylko jedno... Wstawiam zdjęcia świec, do środka nie udało się zajrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 17 godzin temu, przem8 napisał: Zajrzyj do świec i zobacz czy tłoki nie są wymyte albo nie widać płynu na ściankach cylindrów. Tylko zrób to po dłuższym postoju. Jak nie masz wycieków to płyn sam z siebie nie paruje i nasuwa się tylko jedno... Podczas sprawdzania szczelności UPG. Chodził z 2 minuty rozgrzany i płyn nie zmieniał koloru, po kolejnej minucie woda wyrzuciła czynnik z rurki. @Langista @Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Najwidoczniej nie masz spalin w układzie ale widać, że woda i tak dostaje się do komory spalania, może być tak jak pisał, że masz pęknięta głowicę @przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinA418T 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Teraz, Langista napisał: Najwidoczniej nie masz spalin w układzie ale widać, że woda i tak dostaje się do komory spalania, może być tak jak pisał, że masz pęknięta głowicę @przem8 Skąd wiadomo ze woda w silniku ? Po świecach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Widać, że coś je przemywa i nie jest to paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 20 minut temu, Langista napisał: Widać, że coś je przemywa i nie jest to paliwo. Świece wyglądają normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się