rakud29 0 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 witam mam maly problem bo jedni pisza ze wystarczy wkrecic tloczek inni ze wcisnac ja probowalem wcisnac i nic wiec prosze kogos o odpowiedz jak to nalezy prawidlowo wykonac zeby cofnac tloczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 witam mam maly problem bo jedni pisza ze wystarczy wkrecic tloczek inni ze wcisnac ja probowalem wcisnac i nic wiec prosze kogos o odpowiedz jak to nalezy prawidlowo wykonac zeby cofnac tloczka równoczesnie wkręca sie i wciska tłoczek, potrzebne jest takie urzadzenie: http://allegro.pl/item856532387_przyrzad_do_wkrecania_tloczka_hamulcowego.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zioba 0 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Hej.. Ostatnio też brałem się za wymianę klocków hamulcowych z tyłu. Z jednej strony poszło elegancko metoda wkręcania kluczem od kątówki. A z drugiej mam problem. Gdy kręcę tłoczek stoi w miejscu. Spróbowałem kręcić w drugą stronę to tłoczek wychodził. Następnie znów go wkręcałem to wrócił do swojej poprzedniej pozycji i dalej nie chce iść a tłoczek się kreci lekko. I mieszczą mi się tylko dwa stare zjechane klocki. Co robić? Czyżby trzeba było poszukać innego używanego zacisku? Z góry dzięki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 wymontuj zacisk i wypchnij tłoczek przy pomocy mechanizmu od ręcznego jak wyjdzie tłoczek to zobacz czy na trzpieniu który jest w środku zacisku jest cały gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zioba 0 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Na szczęście nie musiałem rozbierać zacisku.. Wystarczyło kręcić i jednocześnie ściskać i wszedł ten tłoczek. Wcześniej tylko kręciłem. Dzięki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 opisz przydatny postepowałem zgodnie ze wskazówkami tłoczke tzreba wkrecać i jednocześnie wciskać.... nie miałem takiego przyrządu ale klucz do ślifierki pasuje idealnie jednym słowem wsio gra miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_kali 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 kolega _Solar_ bardzo się postarał w opisie oraz zdjęciach, jak dla mnie było to bardzo przydatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysmaj 1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ja do wyciskania tłoczków używam ścisku stolarskiego. http://www.karolewscy.pl/galerie/s/scisk-stolarski-typu-f-1_2937.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 owszem to tez moze byc, ale nadaje sie tylko do przednich zaciskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysmaj 1 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Racja narzędziem tym robiłem przednie, na tył juz przyszła pora i będę się za nie brał. A tak od strony technicznej ma ktoś może fotki tylnych zacisków po rozebraniu, jestem ciekaw dlaczego są wkręcane i na jakiej zasadzie to działa (jakaś linia śrubowa?)... domyślam tylko ze wiąże sie z tym hamulec ręczny. :kon: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 jak rozbierzesz to zobaczysz jak to wyglada gwint jest zwiazany z recznym przy montazu bedziesz miec troche kłopotu ale na pewno dasz sobie rade :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 jak to zwykle bywa,najtrudniejszy pierwszy raz,później już pestka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firer 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ja również próbowałem sam wymienić klocki, ale nie udało mi się ruszyć tłoczków - nie chciały się obrócić nawet o milimetr (ani wcisnąć). Oddałem do warsztatu - co się okazało poprzedni "mechanik" musiał na siłę wciskać tłoczki bez obracania (chyba młotkiem wbił) Skutek tego taki, że obydwa zaciski do wymiany, nie nadawały się nawet do regeneracji. I teraz pytanie: czy w przednich zaciskach też trzeba wciskać i kręcić czy wystarczy tylko wciskać?? Bo zastanawiam się czy przeżyły poprzedni zabieg wymiany klocków (prawdopodobnie też wciskane na chama) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 przednie sie tylko wciska tylne trzeba wkrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozniak_4 0 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 ja użyłem ścisku stolarskiego i tez było dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeman99 0 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Tydzień temu przechodziłem wymianę klocków i tarcz, co się okazało miałem pękniętą jedną z prowadnic co było prawdopodobnie przyczyną nadaktywności abs;/ Reszta prowadnic okazała się zapieczona. Po wymianie odczuwalna jest duża różnica w hamowaniu oraz w pracy całego układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 nie miałes pęknietej prowadnicy tylko trzpien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibol48 0 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Przymierzam się do wymiany tłoczka ale mam obawy. Co się stanie z płynem jak wypchnę tłoczek. Wypłynie w niekontrolowany sposób? Czy należy jakoś zablokować przewód?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 przód czy tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malizna 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Witam panowie mam taki problem, iż za nic nie mogę ruszyć odpowietrznika, a na dodatek poprzedni właściciel jeszcze zjechał śrubkę prawie na amen. Co zrobić, bo samochód rozebrany w częsciach i unieruchomiony. Proszę o w miarę szybką odpowiedź, z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się