Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po postoju ciężko odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie. Problem z A4 b6 1.8t bfb chip 190km LPG.

Auto po nocnym postoju ciężko pali.

Odpala za 2 razem.

Gdy już odpali od tego momentu pali na dotyk. Gdy jest ciepły mniej więcej po godzinie znów zaczyna się to samo tylko wtedy odpali od pierwszego ale trzeba trochę dłużej pokręcić i tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.

Pompa paliwa nowa,filtr nowy, świece itp itd wszystko ok. Czujnik temp ok.

Dodam że po zapłonie na zimnym czy ciepłym jest ciśnienie w listwie a samochód ma problem odpalić. Dzisiaj rano na zimnym odpaliłem z gazu awaryjnie i zaskoczenie pali na dotyk.

Może miał ktoś podobny przypadek lub wie co sprawdzić odnośnie układu paliwa bo mi już ręce opadają. Jedyny błąd to grzałka sondy lambda przed katalizatorem. I dodam że reduktor od gazu jest nowy pod nową moc. Na starym był podobny problem. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam. 

 

Edytowane przez Mati97532
Opublikowano

Wiem że to śmieszne ale zatankuj 3/4 zbiornika paliwa i sprawdź czy się poprawi. U mnie jest to samo poniżej połowy odpala za drugim. 

Opublikowano

Gdzieś już o tym słyszałem, no cóż spróbuję. Zobaczymy, dzięki za info.

Opublikowano
Godzinę temu, Patrykbfb napisał:

Wiem że to śmieszne ale zatankuj 3/4 zbiornika paliwa i sprawdź czy się poprawi. U mnie jest to samo poniżej połowy odpala za drugim. 

Śmieszne nie śmieszne, na pewno nie jest to normalne.

Opublikowano
3 godziny temu, Mati97532 napisał:

filtr nowy

Jakiej firmy filtr paliwa?

Opublikowano

Filtron 6 miesięcy, od maja tego roku mann 3 miesiące i padł regulator, obecnie Bosch 2 dni było super a od środy znów lipa

Opublikowano
8 minut temu, Mati97532 napisał:

Filtron 6 miesięcy, od maja tego roku mann 3 miesiące i padł regulator, obecnie Bosch 2 dni było super a od środy znów lipa

Tyle razy tu było pisane, że filtr tylko z ASO.

Opublikowano

Oczywiście że nie jest to normalne. Filtry tylko Ori i pompy najlepiej też. Zamienniki właśnie takie dają efekty. Niby człowiek wiedział a jednak się łudził że pompa za 120 PLN zabangla 

Opublikowano

Ale dajecie rady ,chłop nie po to furę w gazie brał żeby takie drogie paliwo lać, jeszcze ponad pół baku.

Opublikowano

oj nie przesadzajcie z tymi ori filtrami, zapach też ori z aso? nie mniej może nie z aso, ale jednak opłaca się stosować jakieś markowe filtry...

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, sahipp napisał:

oj nie przesadzajcie z tymi ori filtrami

Nie pierwszy i nie ostatni przypadek, że po zamontowaniu ORI filtra wszystkie problemy z odpalaniem 1,8 T ustąpiły.

Godzinę temu, sahipp napisał:

zapach też ori z aso?

Czemu nie? Gekon ładnie pachnie i do tego nieźle wygląda :P

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
7 minut temu, pelonek1 napisał:

Nie pierwszy i nie ostatni przypadek, że po zamontowaniu ORI filtra wszystkie problemy z odpalaniem 1,8 T ustąpiły.

Powiem Tobie że ciężko mi uwierzyć... 18T to kawał starego dobrego silnika co  by nie mówić.... dla tego ciężko uwierzyć że tylko ori filtr... Jeżeli faktycznie tak jest to jestem ciekaw różnic pomiędzy ori filtrem, a filtrem innej ale dobrej marki nie ori ? o firmach krzak nie wspominam nawet bo bez jaj...

Opublikowano

Filtr mann pochodził 3 miesiące i padł regulator, zamówiłem Ori , jak będzie ok dam znać. W sobotę zmienię. Nie chodzi już o markę i za ile PLN. Ważne żeby działało bo nie mam ochoty męczyć tego rozrusznika i akumulatora codziennie. Dzięki za podpowiedzi ?

Opublikowano
6 godzin temu, sahipp napisał:

Powiem Tobie że ciężko mi uwierzyć... 18T to kawał starego dobrego silnika co  by nie mówić.... dla tego ciężko uwierzyć że tylko ori filtr... Jeżeli faktycznie tak jest to jestem ciekaw różnic pomiędzy ori filtrem, a filtrem innej ale dobrej marki nie ori ? o firmach krzak nie wspominam nawet bo bez jaj...

To byś się zdziwił czy to Filtron czy to mann czy knecht zależy jak się trafi. Jeden działa drugi nie, przeważnie nie działają. Albo pali za drugim albo bije 5 bar na listwę zamiast 4. 

Opublikowano

Pany dołącze się, znacie numer oryg, filtra paliwa do mojej a4 b7 2.0 16v tdi  BLB ?

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, kubicv10 napisał:

Pany dołącze się, znacie numer oryg, filtra paliwa do mojej a4 b7 2.0 16v tdi  BLB ?

Możesz sam poszukać  :) Szukajka VAG a potem klik w CarProg2 obok Enter (sign in)

Edytowane przez Morrales
  • Dzięki 1
Opublikowano
3 minuty temu, Morrales napisał:

Możesz sam poszukać  :) Szukajka VAG a potem klik w CarProg2 obok Enter (sign in)

Udało się, mam 1J0127401A dzięki :D

Opublikowano

Filtr wymieniony na oryginał, 180 zł bezpośrednio w ASO . Zobaczymy.

Opublikowano
7 godzin temu, Mati97532 napisał:

Filtr wymieniony na oryginał, 180 zł bezpośrednio w ASO . Zobaczymy.

Daj znać czy pomogło 

Opublikowano

Jak narazie wszystko elegancko,pali aż miło , odezwę się za tydzień ?

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...