Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Straszny świst powyżej 1800 rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:thumbdown: Witam, mam problem z moją A4

Powyżej 1800rpm w jeździe słychać straszny świst (aż się ludzie patrzą).

Za bardzo mi to nie przeszkadza (fajny dźwięk), ale auto

się wo gole nie zbiera... Świst w okolicy Turbo ale trudno określić bo

na postoju świstu nie ma jak się go wkręca na obroty.

Vag nie wykazał błędu. Proszę o info co to może być.

Ewentualnie jakie węże sprawdzić.

pzdr

Opublikowano

Witam

Tak jak vikis4 pisał, sprawdz układ dolotowy, bo możesz masz jakąś dziurę (nieszczelność).

A czy czasem auto podczas przyśpieszania nie dymi na czarno ?.

:vaglogi: to da jaśniejszy obraz przyczyny usterki. :>

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

_______________

Pozdrawiam

Rafał

Opublikowano

hmmm oki a proszę napisać dokładnie jak to sprawdzić,co sprawdzić , samochód rzeczywiście trochę kopci.

Jak się dostać do wężyków wysokiego ciśnienia.

Proszę o jakiś schemacik :)

ps. Dolot powietrza sprawdziłem i i nie zauważyłem dziury.Gdzie szukać Kolektora?

Sorki jestem laikiem ;)

Opublikowano

Jest dziura, bądź waz się zsunął. Wez kogos i w 2 osoby, jedna za kiera daje buta, a druga słucha skąd ten świst(pewnie gdzies za turbo, jesli jest glosny jak piszesz). We wtorek jak zajrzysz na spota, to na pewno ktoś pomoże. Jaka dzielnica Wa-wy?

Opublikowano

oki sprawdzę na pewno. Właśnie wydaje mi się że gdzieś za turbo (niestety na postoju zbytnio tego nie słychać).

Będę na spocie we wtorek. Dzielnica URSUS, :((

Nie wiem czy nie rozwalę coś przez taką jazdę , jeżeli ktoś ma dzisiaj chwile czasu i zna temat to moge

podjechać.

Opublikowano

rozwalic, nie rozwalisz, ale co to za jazda :confused4:

Opublikowano

Jeżeli będziesz miał kogoś do pomocy, przy otwartej masce powinieneś szybko zlokalizować nieszczelność.

Jeżeli turbo dmucha, a auto nie jedzie, to chyba dmucha nie tam, gdzie trzeba ;)

Opublikowano

Witam. Miałem podobny problem. okazało się ze nieszczelnośc jest na łączeniu kolektora ssącego (z przodu auta po stronie kierowcy przy chłodnicy) i rury od inetrcolera. Poprostu wydmuchało uszczelke. Sprawdz może i u Ciebie jest to samo.

Opublikowano

:) Problem rozwiązany :P

Węże (po lewej i po prawej stronie) łączące Intercollery z Kolektorem były

Przerwane. Wymiana Pomogła Wątek uważam za zamknięty

i dziękuje wszystkim za pomoc (szczególnie letallec). pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...