Graqu Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) Witam pytanie jest nastepujące czy w tym piecu przy seryjnym turbo jest to normalne że gniecie w fotel dopiero od 3k czy coś jest nie tak , dodam że turbo się załącza w okolicach 1800 -1900 obr do 3 tysięcy jest mułek a od 3 zaczyna gnieśc, z czego od 3 tysi lecąc czuć przy przyspieszaniu takie pulsacyjne schamowywanie jakby się muskało delikatnie hamulec ma ktoś może pomysł gdzie szukać przyczyny tego ? Edytowane 22 Września 2022 przez Graqu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) Pokaż logi. Może być winne n75. Edytowane 23 Września 2022 przez przem8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graqu Opublikowano 23 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Postaram się ogarnąć logi , cenowo jak stoją te zawory? I pytanie czy lepiej znalezć w razie co sprawną używkę czy szukać w aso albo gdzieś na internecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Tylko nowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Nowy, teraz pewnie kolo 400zl ale jest alternatywa, tylko trochę zabawy przy tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się