Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik doładowania Turbiny


Łysy77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam pytanie dotyczące wskaźnika doładowania Turbiny Auto Gauge.Po połączeniu na wolnych obrotach pokazuje -0.6.Gdy dodam gazu i nawet gdy jadę to wskazanie nie przekracza 0.O co chodzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z tym wskaźnikiem nie tak skoro na jałowych pokazuje -0,6 bara. Podczas jazdy pokazuje Ci 0 bo jak masz serię to -0,6 bara plus to co turbo dmucha daje około O.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pelonek1 jeżeli czujnik/wężyk od wskaźnika jest wpięty 'za' przepustnicą (czyli bezpośrednio w kolektor dolotowy) to na jałowych panuje tam podciśnienie więc tutaj wskazanie może być ok. Chociaż zastanawiający jest fakt, że faktycznie pokrywa się to z pełnym doładowaniem w serii  :whistling: Może niech kolega @Łysy77 wypowie się gdzie ma ten czujnik wpięty. Jeżeli to wskaźnik z czujnikiem to może kwestia jakieś kalibracji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójnik wpiąłem w wężyk który idzie od kolektora ssącego do zaworka lpod nim przykręconego.Gdzieś na forum znalazłem zdjęcie.Tylko się zastanawiam ,bo kolektor jest ssący to wiadomo że będzie podciśnienie,a kiedy wytwarza się w nim ciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie.Moze sprawdzić to kompem?Mam Ala Delphi .,kto nie oryginał.Orientuje się ktoś w który blok pomiarowy wejść żeby zobaczyć jak dmucha turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź coś takiego jak cisnienie zadane i aktualne doładowania. Nie wiem jak to w delphi wygląda ale nawet w głupim elmie i byle jakiej aplikacji na tel mozna to latwo sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał:

Nie wiem jak to w delphi wygląda 

 

Mniej więcej tak samo jak w vcdsie, są bloki pomiarowe i lecą w tej samej kolejnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciągłem dzisiaj Audiunię i w końcu się bujnął wskaźnik na 0,2 0,3 bara.To chyba już coś jest.Od -0.7 do 0,2 wychodzi 0,9 .To by chyba było dobrze?Mam seryjne turbo na 150 koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli turbawka do wymiany? Ogólnie to mi strasznie brzęczy klapka w turbinie,jest luźna ,to też może być przyczyną że słabo dmucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi to będzie widać dokładnie co i jak. Jak klepka brzęczy to turbo i tak śmietnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem.Gdzie dobrze regenerują turbinki? Chodzi mi o woj.wielkopolskie , łódzkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejon Polski nie ma tu znaczenia. Dzwonisz, zamawiasz, montujesz, odsyłasz starą jak chcesz i zwracają kaucję.

Mam doświadczenie z total turbo i turbo expert. Mogę polecić ale wiadomo jak to z regeneracjami bywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...