truckmaniac Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam. Prosiłbym o analizę logów statycznych mojego Avanta. STATYCZNE 000 001 003 004 007 013 014 018 BASIC SETTINGS 000 003 004 011 Cos jest jeszcze nie tak z VAG-COM, którego posiadam, bo np.zamiast w 004BS w drugim oknie pojawiać się Late, Early, ja mam cały czas TXT i cyfry, a na górze jest CODES non loaded Postaram się jeszcze porobić dynamiczne. Może uda sie jutro.
marewel Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Kat wtrysku do ustawienia. Dynamiczne to podstawa.
truckmaniac Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Kat wtrysku do ustawienia. Dynamiczne to podstawa. Zaraz po wyścigu się wybieram na logowanie [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2009, 13:58_________________________________________________No i sa logi dynamiczne:000 001 003 004 008 010 011 Z góry dziekuję
marewel Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Kierownice sie troszkę przycinają,wlono wstaje turbina wiec albo kat zapchany albo trzeba podregulować sztangę.
truckmaniac Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Czyli regulacja kąta wtrysku, czyszczenie turbawki i sprawdzenie kata?? Coś jeszcze widac w tych cyferkach ?? Ostatno zaczęły strasznie śmierdzieć spaliny. Co może być tego przyczyną?? Dodam jeszcze, że generalnie z autem problemów nie mam. Spalanie w porządku, zbiera się pięknie, oleju nie bierze. Jedyne co, to pomimo tego, że przy zakupie kumpel go sprawdzał (przebieg), zaczynam mieć pewne wątpliwości. Jeżeli okaże się zapchany kat, to chyba przebieg 125 tys. mało realny??
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Nic nie rob z turbiną, a juz tym bardziej nie reguluj sztangi. Ustaw zapłon - reszta jest dobrze.
PAWEL69 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Czyli regulacja kąta wtrysku, czyszczenie turbawki i sprawdzenie kata?? kąt wtrysku do poprawy... i nic więcej... z motorownią jest OK turbiny nie ruszaj......
marewel Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Popatrz tutaj,zadane cisnienie ma juz przy 1740obr,a ty dopiero przy 1995.
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ten log to z jakiego silnika R4 czy V6 ??
GRazny Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 raczej to nie kierownice... i nie ma się czym przejmować bo to poniżej 2000obr/min... lekko zaspały... przeładowania nie ma w ogóle...
AndyN Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 truckmaniac Wrzuć te logi w komplecie na audiklub.org. Tam jest więcej speców od V6 tdi
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 truckmaniac Wrzuć te logi w komplecie na audiklub.org. Tam jest więcej speców od V6 tdi Stawiam dukaty przeciwko orzechom, ze Mesz albo Piotrus potwierdza moją diagnoze.
truckmaniac Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Teraz mamy długi weekend , więc postaram się pojeździć, co by znaleźć jakiś fajny odcinek, żeby można porobić logi na IV "biegu". Dzięki wszystkim za porady. Oczywiście za kolejne sugestie się nie pogniewam [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 19:18_________________________________________________ Ustaw zapłon - reszta jest dobrze. I jeszcze jedno pytanko.Czy to jest 2 pozycja w 000 Basic Settings ?? Tam nie powinny być wartości ok. 60 ??
przemik Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Zaplon w V6 sprawdzamy wylacznie w 004 Basic Settings. Powinien oscylowac 0-4 * ATDC w momencie kiedy nastawnik przestawi sie na LATE. Najlepiej ustawic na ~2* ATDC.
truckmaniac Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 Zaplon w V6 sprawdzamy wylacznie w 004 Basic Settings. Powinien oscylowac 0-4 * ATDC w momencie kiedy nastawnik przestawi sie na LATE. Najlepiej ustawic na ~2* ATDC. Rozumiem, że masz na myśli ten parametr, który u mnie oscyluje w przedziale 0,8 - 1,2 ??Oczywiście z zapłonem udać się do ASO, czy można go samemu ustawić mając trochę ponad przeciętne wyposażenie garażu?? Widziałęm wątek o ustawieniu zapłonu w 2,5, ale to nie było V6. [br]Dopisany: 01 Maj 2009, 18:31_________________________________________________Dzieki AndyN za sugestię wklejenia logów na AKP. Powiem szczerze, że post Piotrusia natchnął mnie dużą dawką optymizmu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się