Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przejście z zawieszenia 1BV na 1BE w Audi Q5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, myślę że wybrałem odpowiedni dział, posiadam Q5 8r a z tego co wiem to bratnia dusza A4 B8.

Otóż taka sytuacja - Q5 jest z pełnym slinem wraz z zawieszeniem, lubie to auto ale jego zawieszenie mnie dobija. Jest okrutnie twarde, trzęsie , tłucze itd.

 

Wcześniej jeździłem na niższym ciśnieniu opon lecz to wpływało na spalanie diametralnie i chyba najrozsądniejszym wyjściem było by przejście na zawieszenie 1BE (chyba że się mylę to proszę mnie poprawić)

 

Jak to się ma ? Póki co wstrzymam się z tym do pierwszych objawów zużycia obecnych amortyzatorów. Wystarczy założyć amortyzatory 1 BE ?

 

Orientuje się ktoś z jakiej firmy i jaki model wypadało by założyć ?

Opublikowano

daj VIN

Opublikowano

w Twojej odmianie auta nie było zestawu 1BE

było tylko : 1BA, 1BV i 1BL

Opublikowano

Podpowiesz które by było najbardziej sensowne żeby uprzyjemnić jazdę na polskich drogach ? 1 BA ? 

Opublikowano

1BL z pewnością nie dołożysz, bo jest to zawieszenie aktywne (magnetic ride) i kosztuje majątek. 

Opublikowano
12 godzin temu, szydlos007 napisał:

Podpowiesz które by było najbardziej sensowne żeby uprzyjemnić jazdę na polskich drogach ? 1 BA ? 

 

z tym ze musisz zmienic amory i sprezyny plus geometria

Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał:

 

z tym ze musisz zmienic amory i sprezyny plus geometria

Cześć , jesteś w stanie podać ich numery katalogowe ? ??

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, szydlos007 napisał:

Cześć , jesteś w stanie podać ich numery katalogowe ? ??

 

amor przód - 8R0 413 031 G

sprezyna przód - 8R0 411 105 AM

amor tył - 8R0 513 035 E

sprezyna tył - 8R0 511 115 AK

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Jakby ktoś chciałby się wymienić na poliftowe to ja bardzo chętnie oddam swoje BA i wezmę BV.

2016 r. USA u mnie (140.000 po US przejechane w Polsce 850 km ). Komfort jest za komfortowy dla mnie.

Edytowane przez kocur75
Opublikowano

mam podobny problem lecz w Q FY, zawieszenie 1BA jest za bujające, dodatkowo chciałbym go ieco obniżyć. Eibach pro kit odpada - za twardo.

Myślałem nad sprężynami od sq5 - są 25 mm krótsze wiec wygląd by zyskał, tylko nie wiem jak z twardością. Ewentualnie  1BV z zwykłej Q5 tylko nie wiem czy również są niższe od 1 BA.

Opublikowano

Zawsze są

Opublikowano
W dniu 7.05.2023 o 19:32, Dev napisał(a):

Zawsze są

Witam. 1ba jest wyższe od "normalnego"? Pozdrawiam 

Opublikowano
37 minut temu, mariusz54a napisał(a):

Witam. 1ba jest wyższe od "normalnego"? Pozdrawiam 

1BA to jest normalne czyli najwyższe

Opublikowano
12 godzin temu, Hugo napisał(a):

1BA to jest normalne czyli najwyższe

 

Najwyższe jest 1BR

Opublikowano
36 minut temu, Dev napisał(a):

Najwyższe jest 1BR

A jaka jest różnica względem BA, jeżeli chodzi o wysokość?

Opublikowano

Witam czy mogli byście mi podpowiedzieć jakie amorki oraz sprężyny w  zamienniku mógł bym kupić ? 

Może sachs potrzebuje by ktoś mi dobrał odpowiednie nr. Na tył auta 

A4 b8 sedan 2.0 ośka zawias 1bv 

Sprężyny mam jeszcze ori i skończyły żywot razem z amorkami. Korzystając z wymiany chciał bym wsadzis amorki z 1be by było troszkę bardziej komfortowo.  

Aktualnie jeśli się nie mylę mam 

Sprężyny: 

8K0 511 115 GQ   takie same są w 1be oraz w 1bv jaki był by ich zamiennik czy lepiej kupić Ori ? 

Amorki

8K0 513 035 AS 1bv i tu chciał bym zmienić na 1be  prośbą jaki zamiennik lub jeśli nie warto to jaki Ori jest nr czesci pod 1be ? 

  Podaje również VIN 

WAUZZZ8KX9A149592

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...