DubixPL Opublikowano 22 Maja Autor Opublikowano 22 Maja Zapomniałem dodać. Przy okazji montażu nowej pompy HPFP rozwierciłem króciec zasilający na 5mm. Podniosło to ciśnienie na pompie w baku o około 0.5 bara. Dodatkowo wpadł moduł sterujący pompy paliwa w baku (LPFP) z A4 B8 2.0TFSI co również podniosło ciśnienie o około 0.5 bara i dodatkowo moduł się tak nie grzeje. 1
Maxero Opublikowano 22 Maja Opublikowano 22 Maja Przy celowaniu w moc 350hp nie musisz zmienić wkładu pompy z vis lub autotecha ? IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek
DubixPL Opublikowano 22 Maja Autor Opublikowano 22 Maja Nowa pompa Hitachi 10.1 ogarnia 350KM na wytryskach S3 i zaworku RS4. Hybryda by Geremi oczywiście.
george Opublikowano 25 Maja Opublikowano 25 Maja W dniu 22.05.2024 o 20:20, Maxero napisał(a): IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek A K04-064?
DubixPL Opublikowano 25 Maja Autor Opublikowano 25 Maja 9 godzin temu, george napisał(a): A K04-064? K04 to spore koszty bo trzeba dużo przerabiać. IHI z B8 siada p&p jedynie trzeba delikatnie dogiąć przewody wodne. Także nawet DP zostaje ten co jest. No i IHI kupiłem za 400 zł i przerobienie na hybrydę max 2k zł. Wątpię że w tej kasie złoży się i przerobi zestaw na K04-064.
Maxero Opublikowano 25 Maja Opublikowano 25 Maja K04-064 za dużo trzeba rzeźbić. Chyba że koraz z k04 do k03/ihi przeszczepić ale czy da radę i jak to będzie się sprawować
george Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja W dniu 25.05.2024 o 21:37, DubixPL napisał(a): IHI z B8 siada p&p jedynie trzeba delikatnie dogiąć przewody wodne. Także nawet DP zostaje ten co jest. No i IHI kupiłem za 400 zł i przerobienie na hybrydę max 2k zł. Wątpię że w tej kasie złoży się i przerobi zestaw na K04-064. Seryjna robi dużo więcej niż K03 z B7?
DubixPL Opublikowano 27 Maja Autor Opublikowano 27 Maja 3 godziny temu, george napisał(a): Seryjna robi dużo więcej niż K03 z B7? Seryjne IHI jest wydajniejsze niż seryjna K03. K03 przerobione na hybrydę max 320KM. IHI przerobione na hybrydę 350KM a można i ponoć więcej bo IHI ma większe żeliwo niż K04-064. Tak mi tłumaczył Geremi i są to informacje sprawdzone bo na grupie FB - Audi A4 B7 2.0TFSI EA113 jest ziomek co zrobił na jego hybrydzie IHI dokładnie 348KM i 480Nm.
DubixPL Opublikowano 26 Lipca Autor Opublikowano 26 Lipca No i awaria. Znaczne wypadanie zapłonu na 3 cylindrze i do tego bardzo czuć benzyną z wydechu. Podejrzewam wtrysk, więc wpadną z S3 8P + turbo z A4 B8 IHI Hybryda. Oczywiście zestaw dopełni zaworek upustowy na listwę paliwa z RS4 B7 (140 bar) i sztywny TIP. 1
szymonXC98 Opublikowano 2 Września Opublikowano 2 Września Siemanko, powiedz mi czy przy robieniu softa tuner nie musiał usuwać/zmieniać limitera momentu obrotowego w skrzyni biegów? U mnie nie chce wyjść więcej niż 333.3 niuta....
DubixPL Opublikowano 2 Września Autor Opublikowano 2 Września Już usunięty przy robieniu Stage 1. Dokładnie tak jak piszesz max 333Nm wychodziło. Trzeba ściągnąć limitery. Przy okazji zrób aktualizację softu od producenta skrzyni.
Ivanek Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września W dniu 2.09.2024 o 15:56, DubixPL napisał(a): Już usunięty przy robieniu Stage 1. Dokładnie tak jak piszesz max 333Nm wychodziło. Trzeba ściągnąć limitery. Przy okazji zrób aktualizację softu od producenta skrzyni. Mpps da się zrobić aktualizacje tipa czy nie?
DubixPL Opublikowano 3 Września Autor Opublikowano 3 Września Flexem chyba czytał jak dobrze pamiętam.
DubixPL Opublikowano 27 Września Autor Opublikowano 27 Września (edytowane) Auto odebrane ze strojenia i niestety prawdopodobnie sprężynka zaworowa na 4 cylindrze mówi, że już więcej nie chce. Obecny setup: - Turbo hybryda IHI z A4 B8 2.0T 211KM Stage 3 by Geremi - Wtryski S3 8P - HPFP Hitachi 10.1 + wkład VIS Motorsport Stage 1 + mod króćca zasilającego 5mm - zawór upustowy RS4 B7 - moduł LPFP z A4 B8 2.0T 211KM - czujnik ciśnienia paliwa 200 bar - wydajniejszy MAP sensor - sztywny TIP by Piotr Bel - belhaust.pl - FMIC 550x230x65 na sztywnych rurach 60,3mm by Piotr Bel - belhaust.pl - DP long 3,5'->2,75'->2,5' by Piotr Bel - belhaust.pl - wydech 2,5' -> y-pipe 2 x 2' - Simons Exhaust - cewki Beru ZSE032 (3.0TFSI) - świece NGK PFR7Q W planach: - sprężynki zaworowe z CDLA - odświeżenie głowicy + uszczelniacze - UPG odprężające Cometic (CR wyjdzie podobnie jak w CDLA czyli 9.8) I korekta softu. Edytowane 27 Września przez DubixPL
przemolll Opublikowano 5 Października Opublikowano 5 Października Tak patrzę to ogólnie 2.0tfsi dużo lepiej wyposażone niż 1.8t. Sam obecnie żałuję że nie kupiłem tfsi
BartoszSoldier Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października W dniu 5.10.2024 o 21:00, przemolll napisał(a): Tak patrzę to ogólnie 2.0tfsi dużo lepiej wyposażone niż 1.8t. Sam obecnie żałuję że nie kupiłem tfsi Kwestia czasu, wyposażenie można dołożyć
przemolll Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada Kolega z Mysłowic?? Czy ino rejestracje zostały?😃
DubixPL Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada 22 godziny temu, przemolll napisał(a): Kolega z Mysłowic?? Czy ino rejestracje zostały?😃 Ruda Śląska, blachy tylko zostały.
Ivanek Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) 39 minut temu, DubixPL napisał(a): Ruda Śląska, blachy tylko zostały. Ja z Chorzowa więc po sąsiedzku W pierwszym poście napisałeś, że modyfikowałeś oprogramowanie tiptronic. Co tam dokładnie zrobione? U mnie w 3.0 TDI przed aktualizacją dopiero gdy się zatrzymałem to zmieniał bieg z 2 na 1 przy czym było małe szarpnięcie, po aktualizacji przy 5kmh zmienia już na 1 bieg, troszkę szybciej też zmienia te biegi. Myślałem jeszcze zrobić true manual. Edytowane 17 Listopada przez Ivanek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się