przemolll Opublikowano Niedziela o 13:24 Opublikowano Niedziela o 13:24 1 godzinę temu, DubixPL napisał(a): Ruda Śląska, blachy tylko zostały. Ja z Siemianowic. ogólnie jak zachowuje się ten tiptronic?? bo stoję przed zmiana napędów i tez myślę czy by z manuala nie przejść na tipa. U mnie trochę więcej mocy ale nigdy osobiście nie miałem możliwości przejechania się tipem
DubixPL Opublikowano Niedziela o 13:29 Autor Opublikowano Niedziela o 13:29 Godzinę temu, Ivanek napisał(a): Ja z Chorzowa więc po sąsiedzku W pierwszym poście napisałeś, że modyfikowałeś oprogramowanie tiptronic. Co tam dokładnie zrobione? U mnie w 3.0 TDI przed aktualizacją dopiero gdy się zatrzymałem to zmieniał bieg z 2 na 1 przy czym było małe szarpnięcie, po aktualizacji przy 5kmh zmienia już na 1 bieg, troszkę szybciej też zmienia te biegi. Myślałem jeszcze zrobić true manual. Po zakupie były szarpnięcia przy redukcji. Została wgrana najnowsza aktualizacja skrzyni wydana przez producenta + adaptacje. Przy Stage 1 ściągnięte limitery momentu ponieważ nie skrzynia nie puszczała więcej niż 333Nm. True manual fajna opcja, też będę o tym myślał jak zrobię głowicę i dołożę trochę mocy jeszcze.
DubixPL Opublikowano Niedziela o 13:32 Autor Opublikowano Niedziela o 13:32 5 minut temu, przemolll napisał(a): Ja z Siemianowic. ogólnie jak zachowuje się ten tiptronic?? bo stoję przed zmiana napędów i tez myślę czy by z manuala nie przejść na tipa. U mnie trochę więcej mocy ale nigdy osobiście nie miałem możliwości przejechania się tipem Generalnie przy twojej mocy jeśli liczysz na osiągi to skrzynia ta będzie kotwicą bo jest wolna. Podnoszenie ciśnień, przyśpieszanie zmian biegów kończy się uszkodzoną skrzynią. Dopiero 8HP to jest przyszłość. Chyba że szukasz wygody no to polecam TIPa, nie machasz biegami, a jak chcesz się pobawić to zmieniasz biegi łopatkami przy kierownicy.
przemolll Opublikowano Niedziela o 13:51 Opublikowano Niedziela o 13:51 17 minut temu, DubixPL napisał(a): Generalnie przy twojej mocy jeśli liczysz na osiągi to skrzynia ta będzie kotwicą bo jest wolna. Podnoszenie ciśnień, przyśpieszanie zmian biegów kończy się uszkodzoną skrzynią. Dopiero 8HP to jest przyszłość. Chyba że szukasz wygody no to polecam TIPa, nie machasz biegami, a jak chcesz się pobawić to zmieniasz biegi łopatkami przy kierownicy. Myślę że czas zmiany biegów w manualu i tipie będą podobne. No ogólnie bardziej patrzę na wygodę
DubixPL Opublikowano Niedziela o 13:54 Autor Opublikowano Niedziela o 13:54 Tylko np. skrzynia tiptronic jest krótsza niż manual w 2.0tfsi (GVE). Ja 0-100 dużo tracę bo musi zmienić na 3 bieg. Także Ja miałem na Dragy 6.9s, a kumpel z podobną mocą w manualu 6.5s.
Ivanek Opublikowano Niedziela o 14:28 Opublikowano Niedziela o 14:28 (edytowane) 45 minut temu, przemolll napisał(a): Myślę że czas zmiany biegów w manualu i tipie będą podobne. No ogólnie bardziej patrzę na wygodę Zdecydowanie nie B7 3.0 TDI Tiptronic tu | 250KM 600Nm B6 1.9 TDI manual tu | 200KM 450Nm oba moje quattro, nie ma co porównywać aspektu przyspieszenia, chodzi o sam fakt zmiany biegów Do codziennego przemieszczania jest bardzo wygodny, jednak wolałbym szybszą skrzynię. Edytowane Niedziela o 14:36 przez Ivanek
pelonek1 Opublikowano Niedziela o 15:33 Opublikowano Niedziela o 15:33 Godzinę temu, Ivanek napisał(a): B7 3.0 TDI Tiptronic tu | 250KM 600Nm @Ivaneka czy długo ta skrzynia pożyje przy takim ruszaniu? Ja kiedyś tylko raz tak ruszyłem i stwierdziłem że nie miała lekko
DubixPL Opublikowano Niedziela o 16:46 Autor Opublikowano Niedziela o 16:46 U siebie kilkanaście razy tak już ruszałem i nic jej nie jest. Fakt że zawsze dobrze rozgrzany olej w skrzyni i nie robiłem takich startów pod rząd.
Ivanek Opublikowano Niedziela o 18:24 Opublikowano Niedziela o 18:24 2 godziny temu, pelonek1 napisał(a): @Ivaneka czy długo ta skrzynia pożyje przy takim ruszaniu? Ja kiedyś tylko raz tak ruszyłem i stwierdziłem że nie miała lekko Zadaj pytanie sobie czy każdy start z miejsca tak wygląda? No nie. To raczej jest kilka razy w ciągu roku, u mnie rajdówką jest B6.
przemolll Opublikowano Niedziela o 20:08 Opublikowano Niedziela o 20:08 6 godzin temu, DubixPL napisał(a): Tylko np. skrzynia tiptronic jest krótsza niż manual w 2.0tfsi (GVE). Ja 0-100 dużo tracę bo musi zmienić na 3 bieg. Także Ja miałem na Dragy 6.9s, a kumpel z podobną mocą w manualu 6.5s. Kiedyś muszę podjechać na te dargy do cb z ciekawość. 😃 chyba zrobię u siebie przekładkę na skrzynie z 3.2fis i zobaczymy co będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się