przemolll Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 1 godzinę temu, DubixPL napisał(a): Ruda Śląska, blachy tylko zostały. Ja z Siemianowic. ogólnie jak zachowuje się ten tiptronic?? bo stoję przed zmiana napędów i tez myślę czy by z manuala nie przejść na tipa. U mnie trochę więcej mocy ale nigdy osobiście nie miałem możliwości przejechania się tipem
DubixPL Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada Godzinę temu, Ivanek napisał(a): Ja z Chorzowa więc po sąsiedzku W pierwszym poście napisałeś, że modyfikowałeś oprogramowanie tiptronic. Co tam dokładnie zrobione? U mnie w 3.0 TDI przed aktualizacją dopiero gdy się zatrzymałem to zmieniał bieg z 2 na 1 przy czym było małe szarpnięcie, po aktualizacji przy 5kmh zmienia już na 1 bieg, troszkę szybciej też zmienia te biegi. Myślałem jeszcze zrobić true manual. Po zakupie były szarpnięcia przy redukcji. Została wgrana najnowsza aktualizacja skrzyni wydana przez producenta + adaptacje. Przy Stage 1 ściągnięte limitery momentu ponieważ nie skrzynia nie puszczała więcej niż 333Nm. True manual fajna opcja, też będę o tym myślał jak zrobię głowicę i dołożę trochę mocy jeszcze.
DubixPL Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada 5 minut temu, przemolll napisał(a): Ja z Siemianowic. ogólnie jak zachowuje się ten tiptronic?? bo stoję przed zmiana napędów i tez myślę czy by z manuala nie przejść na tipa. U mnie trochę więcej mocy ale nigdy osobiście nie miałem możliwości przejechania się tipem Generalnie przy twojej mocy jeśli liczysz na osiągi to skrzynia ta będzie kotwicą bo jest wolna. Podnoszenie ciśnień, przyśpieszanie zmian biegów kończy się uszkodzoną skrzynią. Dopiero 8HP to jest przyszłość. Chyba że szukasz wygody no to polecam TIPa, nie machasz biegami, a jak chcesz się pobawić to zmieniasz biegi łopatkami przy kierownicy.
przemolll Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 17 minut temu, DubixPL napisał(a): Generalnie przy twojej mocy jeśli liczysz na osiągi to skrzynia ta będzie kotwicą bo jest wolna. Podnoszenie ciśnień, przyśpieszanie zmian biegów kończy się uszkodzoną skrzynią. Dopiero 8HP to jest przyszłość. Chyba że szukasz wygody no to polecam TIPa, nie machasz biegami, a jak chcesz się pobawić to zmieniasz biegi łopatkami przy kierownicy. Myślę że czas zmiany biegów w manualu i tipie będą podobne. No ogólnie bardziej patrzę na wygodę
DubixPL Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada Tylko np. skrzynia tiptronic jest krótsza niż manual w 2.0tfsi (GVE). Ja 0-100 dużo tracę bo musi zmienić na 3 bieg. Także Ja miałem na Dragy 6.9s, a kumpel z podobną mocą w manualu 6.5s.
Ivanek Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) 45 minut temu, przemolll napisał(a): Myślę że czas zmiany biegów w manualu i tipie będą podobne. No ogólnie bardziej patrzę na wygodę Zdecydowanie nie B7 3.0 TDI Tiptronic tu | 250KM 600Nm B6 1.9 TDI manual tu | 200KM 450Nm oba moje quattro, nie ma co porównywać aspektu przyspieszenia, chodzi o sam fakt zmiany biegów Do codziennego przemieszczania jest bardzo wygodny, jednak wolałbym szybszą skrzynię. Edytowane 17 Listopada przez Ivanek
pelonek1 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Godzinę temu, Ivanek napisał(a): B7 3.0 TDI Tiptronic tu | 250KM 600Nm @Ivaneka czy długo ta skrzynia pożyje przy takim ruszaniu? Ja kiedyś tylko raz tak ruszyłem i stwierdziłem że nie miała lekko
DubixPL Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada U siebie kilkanaście razy tak już ruszałem i nic jej nie jest. Fakt że zawsze dobrze rozgrzany olej w skrzyni i nie robiłem takich startów pod rząd.
Ivanek Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 2 godziny temu, pelonek1 napisał(a): @Ivaneka czy długo ta skrzynia pożyje przy takim ruszaniu? Ja kiedyś tylko raz tak ruszyłem i stwierdziłem że nie miała lekko Zadaj pytanie sobie czy każdy start z miejsca tak wygląda? No nie. To raczej jest kilka razy w ciągu roku, u mnie rajdówką jest B6.
przemolll Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada 6 godzin temu, DubixPL napisał(a): Tylko np. skrzynia tiptronic jest krótsza niż manual w 2.0tfsi (GVE). Ja 0-100 dużo tracę bo musi zmienić na 3 bieg. Także Ja miałem na Dragy 6.9s, a kumpel z podobną mocą w manualu 6.5s. Kiedyś muszę podjechać na te dargy do cb z ciekawość. 😃 chyba zrobię u siebie przekładkę na skrzynie z 3.2fis i zobaczymy co będzie
szczepanstjepan Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada W dniu 17.11.2024 o 14:29, DubixPL napisał(a): Po zakupie były szarpnięcia przy redukcji. Została wgrana najnowsza aktualizacja skrzyni wydana przez producenta + adaptacje. Przy Stage 1 ściągnięte limitery momentu ponieważ nie skrzynia nie puszczała więcej niż 333Nm. True manual fajna opcja, też będę o tym myślał jak zrobię głowicę i dołożę trochę mocy jeszcze. Cześć, niedawno się przesiadłem z A4 B6 1.9 TDI na A4 B7 2.0T quattro tip i potrzebuję informacji gdzie można zaktualizować oprogramowanie skrzyni. Pozdrawiam
DubixPL Opublikowano 23 Listopada Autor Opublikowano 23 Listopada Wszystko pytanie skąd jesteś. Ja robiłem w ASB Kolbuszowa, bo akurat wtedy miałem najbliżej. Każdy inny serwis od skrzyń proponował mi remont mechatroniki od 2,5k zł w górę.
Ivanek Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 38 minut temu, szczepanstjepan napisał(a): Cześć, niedawno się przesiadłem z A4 B6 1.9 TDI na A4 B7 2.0T quattro tip i potrzebuję informacji gdzie można zaktualizować oprogramowanie skrzyni. Pozdrawiam Mogę polecić człowieka w Zabrzu
afroo. Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 godzinę temu, szczepanstjepan napisał(a): Cześć, niedawno się przesiadłem z A4 B6 1.9 TDI na A4 B7 2.0T quattro tip i potrzebuję informacji gdzie można zaktualizować oprogramowanie skrzyni. Pozdrawiam Polecam Kubę z DCR @JamesANP DCR WWW.FACEBOOK.COM DCR. 181 likes. Elektromechanika samochodowa
dliwski Opublikowano 1 Grudnia Opublikowano 1 Grudnia W dniu 17.11.2024 o 14:29, DubixPL napisał(a): Po zakupie były szarpnięcia przy redukcji. Została wgrana najnowsza aktualizacja skrzyni wydana przez producenta + adaptacje. Przy Stage 1 ściągnięte limitery momentu ponieważ nie skrzynia nie puszczała więcej niż 333Nm. True manual fajna opcja, też będę o tym myślał jak zrobię głowicę i dołożę trochę mocy jeszcze. Napiszesz coś więcej o aktualizacji skrzyni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się