Antek50 Opublikowano 16 Października 2022 Opublikowano 16 Października 2022 witam, otóż zastanawia mnie jedna rzecz mam zrobiony rozrząd oraz pasek osprzetu z rolką i to co widać, nie podoba mi się praca po nocnym postoju jak się odpali go to pracuje tak: czy coś tu jest nie tak z osprzętem? nie znam się widzę że skacze jedna rolka nie wiem czy to jakiś napinacz czy tak ma być czy nie? druga sprawa że też pierwsze podejrzewałem że ten dźwięk to hałas z dwumasy no bo już nie jest pierwszej świeżości ale też się nie znam, dodam że to ustaje wiadomo po przejechaniu się i rozgrzaniu wszystko pracuje no tak jak powinno
RALF76 Opublikowano 16 Października 2022 Opublikowano 16 Października 2022 sprawdź sprzęgiełko alternatora 1
Antek50 Opublikowano 17 Października 2022 Autor Opublikowano 17 Października 2022 @RALF76 jak mam to sprawdzić?
RALF76 Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 ściągnij pasek z alternatora, sprawdź czy się kręci w jedną i drugą stronę, sprzęgło obraca się swobodnie w jednym kierunku natomiast blokuje się w kierunku odwrotnym. 1
Antek50 Opublikowano 17 Października 2022 Autor Opublikowano 17 Października 2022 @RALF76 A to na filmiku ta rolka która się kołysze to jest dobrze wszystko tak ma byc? Ma pracowac w takiej pozycji?
RALF76 Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 (edytowane) 3 minuty temu, Antek50 napisał: A to na filmiku ta rolka która się kołysze to jest dobrze wszystko tak ma byc? Ma pracowac w takiej pozycji? przyczyną właśnie może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze lub właśnie ten napinacz, jak nie wiesz jak to zweryfikować jedź do mechanika ps. uzupełnij profil auta Edytowane 17 Października 2022 przez RALF76
Antek50 Opublikowano 17 Października 2022 Autor Opublikowano 17 Października 2022 Kurde a wymieniał mi to aby był spokoj a coś czuję że to nowa część szwankuje