Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja zasięgu xenonów lift


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć czeka mnie regeneracja lamp, czy w razie konieczności regulacji zasięgu jest jakaś specjalna procedura vcds czy wystarczy zwykła mechaniczna regulacja na skp? Z góry dzięki za pomoc. Audi a4 2012 lift bi-xenon nieskrętny

Opublikowano

Należy po takiej akcji zrobić nastawy podstawowe. 

Opublikowano

A nie w trakcie? Czyli uruchomienie procedury ustawiania świateł, przy której silniczki ustawiają się na środek, potem regulacja ręczna i zapisanie wartości w sterowniku?

Opublikowano

A mógłby ktoś podrzucić jakąś instrukcje jak to zrobić krok po kroku, bo wątpię żeby na skp zrobili mi to wraz z adaptacja komputerowa. 

Opublikowano (edytowane)

Aby wykonać nastawy podstawowe musisz mieć także przyrząd do ustawiania świateł. W domu tego nie zrobisz.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Zdaje sobie z tego sprawę dlatego chciałem jechać z vcds na skp tak abym mógł zapisać ustawienia w sterowniku po poprawnym ustawieniu świateł przez diagnostę. 

Opublikowano

Nie jesteś pierwszą osobą mającą xenony na SKP. To tak nie działa jak Ty sobie to wyobrażasz. Regulację powinno się wykonywać po aktywowaniu nastw podstawowych a nie przed. Jeżeli najpierw zaczniesz regulować śrubami bez uruchomienia nastaw podstawowych to sterownik będzie starał sié przeciwdziałać temu i będzie próbował powrócić do punktu "0".

 

Opublikowano
11 godzin temu, Langista napisał(a):

A nie w trakcie? Czyli uruchomienie procedury ustawiania świateł, przy której silniczki ustawiają się na środek, potem regulacja ręczna i zapisanie wartości w sterowniku?

Pisząc po takiej akcji mam na myśli po rozebraniu i złożeniu lamp. 

Regulacje lamp wykonujemy oczywiście uruchamiając uprzednio nastawy podstawowe.

Opublikowano
55 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nie jesteś pierwszą osobą mającą xenony na SKP. 

 

Ile ja bym dał za kompetentnych pracowników skp, gdzie wiedzą, że trzeba podłączyć vcds/VAG-COM i uruchomić procedurę ustawiania świateł.. mam 3 skp w mieście, żaden z nich nawet nie pozwolił podpiąć kompa przy regulacji, bo "oni nigdy tego nie robili i zawsze było dobrze". No, tak dobrze, że jak pojechałem tylko na przegląd to musiałem z powrotem swoje ustawienia zrobić przy ścianie bo wszystkich oślepiałem, lub świeciłem sobie pod koła :facepalm:

  • Lubię to 1
Opublikowano

Nie ma się co dziwić, stacja kontroli pojazdów, jak sama nazwa wskazuje, kontroluje a nie jest warsztatem, do którego można jechać i zlecić różne prace:wink:

Niech kolega jedzie do warsztatu to mu wyregulują wraz ze zrobieniem nastaw podstawowych.

 

Opublikowano

Kolegio muskel1 dlatego spytałem o to w jaki sposób to się robi tak aby wspólnie z diagnostą ustawić to poprawnie, jeżeli dla Ciebie problem jest udostępnić procedurę to proszę nie wypowiadaj się w moim temacie. Tak jak wspomnieli inni w większości przypadków na skp nie robią nic innego prócz zwykłej mechanicznej regulacji i tak jest również w moim przypadku. 

Opublikowano

Instrukcja jest banalna : moduł ksenonów -> nastawy podstawowe -> kanał pierwszy -> ustawienie świateł, auto ma być najlepiej z pełnym bakiem i nie zaciągnięty ręczny+ kierowca za kierownicą. Ustawienie ręczne świateł a następnie przejście do kanału drugiego aby zapamiętał ustawienie.

Opublikowano

No teraz na pewno ci pomogę:hi:

Opublikowano

Tylko po lifcie nie ma modułu ksenonów osobno tylko sterownik bodajże 09 centralna elektronika czy coś takiego 

Opublikowano

Dla potomnych 

WWW.A5OC.COM

W ostatnim poście jest dokładna instrukcja jak to zrobić. Temat do zamknięcia. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...