Andrzejgruz Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) Witam, mam takie pytanie bo planuje wkrótce wymienić napinacz łańcucha tył i przymierzam się do założenia napinacza z B5 AUDI A4 B6 1.8T BFB Pytania 1. Czy wymagane jest odrazu po zamontowaniu napinacza z B5 do B6 wgranie softu, który wyłączy zmienne fazy rozrządu czy mogę przez jakiś czas jeździć bez obaw z checkiem? 2. Zamiennik czy oryginał? Co do zamiennika przymierzam się na SWAG lub FEBI, ale dużo osób piszę tylko ORI! 3. Łańcuch wymieniany z pół roku temu, około 10 tys ma zrobione, odrazu wymieniać na nowy? I jaki łańcuch, dobierać po B6 czy B5? ORI: 058109217B I w sumie to tyle pozdrawiam Edytowane 22 Listopada 2022 przez Andrzejgruz
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 11 minut temu, Andrzejgruz napisał(a): Czy wymagane jest odrazu po zamontowaniu napinacza z B5 do B6 wgranie softu, który wyłączy zmienne fazy rozrządu czy mogę przez jakiś czas jeździć bez obaw z checkiem? Będzie się palił check i chyba nie będą działały korekty długoterminowe przez to. 2. Mam febi w już drugim aucie i nie narzekam. 3. Jak łańcuch nie chińczyk to zostaw.
Andrzejgruz Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 1 minutę temu, przem8 napisał(a): Będzie się palił check i chyba nie będą działały korekty długoterminowe przez to. 2. Mam febi w już drugim aucie i nie narzekam. 3. Jak łańcuch nie chińczyk to zostaw. Tak nie bardzo w temacie, korekty długoterminowe? możesz wyjaśnić? Łańcuch ze SWAGA wiec sam mi odpowiedz czy chińczyk czy nie
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 3 minuty temu, Andrzejgruz napisał(a): Tak nie bardzo w temacie, korekty długoterminowe? możesz wyjaśnić? Korekty paliwowe. Z resztą tak samo jest jak ktos nieudolnie wylaczy napinacz w sofcie. W razie problemów z mieszanką nie będzie info o błędzie.
Andrzejgruz Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 To co mi polecasz zrobić?
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) A jaki masz problem? Po wymianie trzeba to ogarnąć w sofcie i tyle. Jak pojezdzisz tak trochę to się nic nie stanie. Z resztą sam tak jezdzilem jakis czas i bujałem się trochę zanim prawidłowo mi wyłączono tą zmienną fazę. Edytowane 22 Listopada 2022 przez przem8
Andrzejgruz Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) A takie dodatkowe pytania, na tym napinaczu z febiego masz jakieś oznaczenia? Jaki filtr oleju założony? Zamienniki jakieś do śrub 058103460C (sruba z gniazdem wielozębnym) z ASO trzeba trochę poczekać, a może bym w sobotę złożył Edytowane 22 Listopada 2022 przez Andrzejgruz
przem8 Opublikowano 23 Listopada 2022 Opublikowano 23 Listopada 2022 Nie ma oznaczen, filtr dedykowany, po co zmieniac sruby?
Andrzejgruz Opublikowano 23 Listopada 2022 Autor Opublikowano 23 Listopada 2022 7 godzin temu, przem8 napisał(a): Nie ma oznaczen, filtr dedykowany, po co zmieniac sruby? Nie zmieniać, tylko ewentualnie miec w zapasie, bo cholery lubią jebnąć :/
przem8 Opublikowano 23 Listopada 2022 Opublikowano 23 Listopada 2022 Ich moment dokręcenia to 10Nm więc nie ma prawa coś się dziać jak to było z głową przykręcone.
Andrzejgruz Opublikowano 23 Listopada 2022 Autor Opublikowano 23 Listopada 2022 6 minut temu, przem8 napisał(a): Ich moment dokręcenia to 10Nm więc nie ma prawa coś się dziać jak to było z głową przykręcone. Oczywiście że z 10Nm, było dokręcane, lecz zdarzyło mi się, że wyjąłem połówkę śruby. Temat close, montowany będzie FEBI zobaczymy czy będę tego żałować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się