Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo duży pobór oleju 2.0TFSI


korn3i

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, wiem ze temat wałkowany wielokrotnie apopro poboru oleju przez silniki 2.0TFSI, ale u mnie jest to bardzo duży pobór w porównaniu do tego co czytam i słucham od innych właścicieli tych silników. 
Do rzeczy, jakoś 2 lata temu zakupiłem A4 B8 właśnie z wyżej wymienionym silnikiem, pobór wahał się w okolicy 2 litrów na 1000km, od niedawna pobór stał się ogromny bo dochodzi do 1l na 150/200km.. Wiem, że problem dotyczy pierścieni i tłoków, ale jest możliwe żeby aż tak? Jeżeli nie to gdzie mógłbym zacząć szukać powodu tak nadmiernej ilości spalania tego oleju?

Dodam, ze testowałem już wiele olejów od Motulow po orlenowskie i nadal to samo.

Z góry dziękuje za każda pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik złom. Kat pewnie już tak samo. Albo sprzedaj za półdarmo uszkodzony albo zainwestuj i oddaj do remontu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim poborze to już agonia. Piec na stół i reanimacja, żaden olej nic tu nie pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczepan VAG Auto

ostatnia deska ratunku dla Twojego silnika, znaczy się generalny remont koszt u niego ~7tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Za tyle nie wiem czy zrobi - ja właśnie robię, ale TDI - wszystko podrożało - tyle, że u mnie jeszcze turbo do regenaracji i dpf od razu do czyszczenia.

Edytowane przez Berserker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz bardziej 12tys w górę. 7 to bylo ze 2 lata temu i w kolejce przynajmniej pół roku trzeba czekać :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój silnik poddał się po 103 tyś km. Zużycie oleju było na poziomie 4l/1000 km. W 2019r. został przeprowadzony remont silnika który ostatecznie załatwił temat poboru oleju. Przejechałem po remoncie 60 tyś km i wszystko jest ok. Pomiędzy wymianami nie ma potrzeby dolewać oleju. Nie trzeba było wymieniać żadnych katalizatorów czy turbin. Prawidłowo wykonany remont załatwia problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...