tberg1914 Opublikowano 5 Stycznia 2023 Opublikowano 5 Stycznia 2023 Cześć. Podobno audi nie rdzewieje, ale… Chciałbym Was podpytać o temat korozji. Oczywiście b9 jest autem stosunkowo młodym, ale może w autach z początku produkcji już coś zaczyna się pojawiać? Jakie są Wasze doświadczenia? W bezwypadkowym seacie Leonie żony, wyprodukowanym w 2016 roku progi zaczynają już brązowieć… A to też grupa VAG. Kiedy zapytałem fachowców stwierdzili, że problemem jest gromadzenie się i zaleganie syfu (liści, ziemi itp.) od wewnętrznej strony błotników. Ów syf włazi poprzez nieszczelne plastikowe nadkola. Dziś podczas wymiany oleju moje audi z 2021 roku było na podnośniku i zauważyłem dokładnie to samo zjawisko. W szparze pomiędzy blachami, między progiem a błotnikiem przednim było pełno syfu i liści. Nie ma siły, nawet jeśli blachy w audi są lepsze niż w seacie, taka mieszanka musi z czasem powodować korozję od wewnątrz. Czy ktoś z Was uszczelniał nadkola? A może w ogóle zabezpieczał antykorozyjnie podwozie i profile zamknięte? Podzielcie się wrażeniami. Wyobrażam sobie, że demontaż wszystkich osłon od dołu jest czasochłonne i pracochłonne…
Langista Opublikowano 5 Stycznia 2023 Opublikowano 5 Stycznia 2023 Od 2010 roku zabezpieczenia antykorozyjne to kpina. Chcesz żeby auto dłużej wytrzymało to zleć komuś zaufanemu porządne zebezpieczenie.
tobias Opublikowano 7 Lutego 2023 Opublikowano 7 Lutego 2023 mam z 17roku nie widzę nic nie pokojącego na rantach przednich błotników, wczesniej miałem b8 i jak kupowałem ją miała 7 lat i było widać już poczatki purchli od wewnatrz błotnków. Uwazam, że w b9 jest poprawione zabezpieczenie w porównaniu do b7,b8.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się