Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z synchronizacją 1.9 PD ATJ/AJM


jayzee99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy kąt synchronizacji może wyglądać tak jak na poniższym logu czy po prostu pasek jest słabo napięty? 
Na biegu jałowym skacze od 0.0 do -1.7
 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie oczekuje bo jest to niemożliwe, ale skoki między 0.0 a -1.7 wydają się trochę za duże, tym bardziej że wcześniej przed ponownym ustawieniem rozrządu, bo był źle ustawiony i regulacja się nie zgadzała miał synchronizację miedzy 0.0 a +0.6 i tak się trzymała. 
Na forum zalazłem coś takiego : 
"Kąt synchronizacji (ustawienie wałka rozrządu względem wału korbowego) w bloku 004 pole 4: wartość zadana – 3°... + 3 °obrotu wału korbowego. Wartość ta nie może się wahać o więcej niż 0,5 °obrotu wału korbowego (jeżeli zmienia się więcej, to należy sprawdzić napięcie paska rozrządu)."

Edytowane przez jayzee99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...