Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.10.2023 o 06:29, PiterA4 napisał(a):

i patrz mnie w twoim otoczeniu niema a pecha masz nadal czyli to nie ja ufff :D

Tylko napisałeś 🤣

Z nowości to aktualny przepływ powietrza 367g/s przy 6900

1b osiągany przy 3300obr

1.8b osiągane przy 3800obr

Do konca trztma 1.5b

Niestety skończyły się wtryski 630 na 4 barowym regulatorze oraz zaczyna cofać zapłon ma wszystkich cylindrach na -3 co znaczy że będzie trzeba dolewać etanol 😁

Myślę 10l na pełen bak.

I coś co mnie zdziwiło... skrzynia mówi dobranoc😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemolll napisał(a):

Tylko napisałeś 🤣

Z nowości to aktualny przepływ powietrza 367g/s przy 6900

1b osiągany przy 3300obr

1.8b osiągane przy 3800obr

Do konca trztma 1.5b

Niestety skończyły się wtryski 630 na 4 barowym regulatorze oraz zaczyna cofać zapłon ma wszystkich cylindrach na -3 co znaczy że będzie trzeba dolewać etanol 😁

Myślę 10l na pełen bak.

I coś co mnie zdziwiło... skrzynia mówi dobranoc😁

yyyy cofam co napisałem wczesniej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróbcie finalne strojenie i jedź na hamownię zanim skrzynia się nie rozleciała całkiem. 1.5B przy odcince Czy to już jest max wystrojenie tej turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, morelo napisał(a):

Zróbcie finalne strojenie i jedź na hamownię zanim skrzynia się nie rozleciała całkiem. 1.5B przy odcince Czy to już jest max wystrojenie tej turbiny?

Juz finalna mapa sie robi.

Spróbujemy dociągnąć na 1.7b zaworkiem ale czy się uda to wątpię.

Raczej juz max tej turbiny bo to najmniejsza z rodzinny G.

Hamownia niebawem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przepływ zacny, przy takim przepływie obstawiam według przelicznika na 440-450km  zobaczymy🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylo zastanawia mnie wydajność tych wtrysków bo u mnie przy mniejszym przepływie i na regulatorze elastycznym podłączonym pod kolektor czyli gdy turbo dmucha to prawie 6 bar miałem miałem 80% przy przepływie 290g afr ustawiony 11.50 11.75 coś takiego było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2023 o 19:19, hopek03 napisał(a):

tylo zastanawia mnie wydajność tych wtrysków bo u mnie przy mniejszym przepływie i na regulatorze elastycznym podłączonym pod kolektor czyli gdy turbo dmucha to prawie 6 bar miałem miałem 80% przy przepływie 290g afr ustawiony 11.50 11.75 coś takiego było

Wtryski na wiosnę do zmiany na większe. Praktycznie 6b i już koniec ich możliwości.

Z nowości to okazało się że ostatnie logi były robione na pękniętym kolektorze wydechowym. Kolektor wytargany i obspawany w środku i na zewnątrz 😁  ogólnie okazało sie też że luzuja się śruby od przykręcania turbiny do kolektora. Wpadłem na pomysł by wykorzystać stare śruby id głowicy. Może się nie rozciągną 

Wiec trzeba powtórzyć logi bo obstawiam ze jakies 0.2b dojdzie jak nic .

Aktualnie na pękniętym kolektorze 1.8b spadjace do 1.5b

Kolektor robiony byl z rurek 3.2mm stal nierdzewna 324 więc naprawdę dziwnie że coś pękło w takim miejscu 

Dziwna sytuacja bo strzeliło za spawem tak jakby wydech targał. Tylko że downpipe wchodzi w turbo ideolo. Turbo ogólnie przechylone jest w stronę koła więc  że trzeba przerobić mocowanie wydechu przy skrzyni na jakieś podwójne  bo aktualnie wisi na Ori wieszaku. Ogólnie kolektor ma podporę na pierwszy runerze od przodu, ale myślę cos przerobić i myślę być złapać do pokrywy zaworów

.z nowości wymiana przegubu wewnętrznego bo się skończył 😁😂

IMG_20231109_201244.jpg

IMG_20231109_201237.jpg

IMG_20231109_215423.jpg

IMG_20231109_215440.jpg

IMG_20231109_215434.jpg

received_1371510436781856.png

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor po spawany + dołożone podpory.

Niestety złamał czujnik EGT. Nie miałem czau by czekać więc wymienię go przy okazji.

W przyszłym tygodniu hamownia.

Ale temperatura spalin coś za wysoka.

Jakby nie bylo to troche w d*pę dostało na 1-2-3😂😁

received_656733566646803.jpeg

received_742752341231048.jpeg

IMG_20231115_104830.jpg

IMG_20231115_100501.jpg

Edytowane przez przemolll
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie.

Niestety problem z dolotem. 

Myślałem ze stożek schowany na dole w zderzaku nie dostanie wody ale pierwszy śnieg mnie uświadomił że zabierze.

Skończyło się na szarpaniu atutem bo na przepływke poszło kilka kropli wody i przepływka oszalała 😁

Na szczęście wysuszenie jej pomogło.

Na pierwszy plan poszła zmiana kratki halogena na taka z zaślepką. Niestety u mnie to się nie sprawdziło gdyż sa rury od icka więc trzeba było samemu coś wymyśleć i się udało 👍

Dorwać muszę  jeszce osłonę od silnika i wtedy powinno być git 

Wpadły koła na zimę 19 z oponami GOODRIDE  z507  225/40/19. Tak wiem opony budżetowe ale naprawdę dają radę.👍👍

Wpadło kilka pomysłów na przerobienie tipa ale to w wolnym czasie 

received_922194402669388.jpeg

IMG_20231125_131834.jpg

IMG_20231125_161003.jpg

received_582915890639444.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wygląda jakby w pyle węglowym był zamieszany :D Może się czepiam ale śruby w lampie ci brakuje :P

Edytowane przez PiterA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudów nie ma ale to nie ostatnie słowo 👍

414km/przy 6110 obr

547Nm/ przy 3300obr

 

IMG_20231201_142021.jpg

Edytowane przez przemolll
  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kobra to słaba nie wiem czy ten tuner to ma pojęcie do końca o tym co robi ten wykres wygląda jak mi stroili w King Soft tylko że u mnie wyszło wtedy 370 A jak się zajął tym, Soul z forum to doszliśmy do 420 bez żadnego problemu na turbosprężarce k04-064 IHI 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam zgadza się, ale po tych kreskach widać że ewidentnie coś jest nie tak, albo softem albo mechanicznie z samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...