Domin118 Opublikowano 20 Lutego 2023 Opublikowano 20 Lutego 2023 (edytowane) Witam posiadam drobne wycieki pod pokrywą zaworów i vacum pompa przy najbliżej wymianie oleju planuje wymienić uszczelki więc tutaj to najmniejszy problem. Gorzej wygląda sytuacja na łączeniu skrzyni i silnika mianowicie uszczelniacz wału już się wysłużył i zaczął spod niego lecieć olej sprawdzam co jakiś czas olej delikatnie ubyło przez te wycieki zrobiłem mała dolewkę i nie widać żeby go ubywało jakoś bagnet cały czas pokazuje poziom więc nie ma tragedii Czy zabierać się za wymianę tego uszczelniacza jeżeli dwumasa i sprzęgło są jeszcze w dobrym stanie i nie chce ściągać skrzyni tylko żeby to wymienić pozostawiając stara dwumase bo słyszałem że różnie się potem zachowuje po ponownym złożeniu nawet jeżeli jest ogólnie chciałbym to zrobić jak będę wymieniał właśnie dwumase ( myślę że z rok na spokojnie jeszcze wytrzyma ) Jak radzicie zostawić ten uszczelniacz do wymiany dwumasy ? Czy brać się za to wcześniej bo mogą uszkodzić wał bądź coś innego Edytowane 20 Lutego 2023 przez Domin118 Pomyłka
Langista Opublikowano 20 Lutego 2023 Opublikowano 20 Lutego 2023 Wału nie uszkodzisz, jedynie uwalisz połowę skrzyni i zakonserwujesz podwozie olejem z silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się