Bjj Opublikowano 21 Lutego 2023 Opublikowano 21 Lutego 2023 Cześć Panowie, Mam problem, od pewnego czasu podczas dynamicznego przyspieszania auto zaczyna szarpać i pojawiają się błędy 17748 Czujnik poł. w.rozrządu (G40) cz.poł.wału korb (G28). (P1340) nieprawidłowa korelacja i 17511- Zespół 1. sonda 1; obwód grzejny (P1103) moc za mała. Błędy co jakiś czas gasną i później pojawiają się ponownie, ale szarpanie nie ustępuje. Byłem z tym u mechanika zmienił czujnik położenia wału, ale nic to nie dało. Macie jakieś pomysły ? Z góry dziękuję za pomoc
Bjj Opublikowano 21 Lutego 2023 Autor Opublikowano 21 Lutego 2023 Dzięki, jestem laikiem w temacie, więc pytanie czy jak był źle ustawiony, to teraz tylko kwestia ponownego ustawienia, czy mogło dojść do jakichś uszkodzeń mechanicznych ? Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, ale auto na jałowych obrotach ma delikatne wibracje.
przem8 Opublikowano 21 Lutego 2023 Opublikowano 21 Lutego 2023 Sprawdz gr. 93 na vagu tam jest synchro rozrządu. Do 2 ząbków nic ma kolizji.
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2023 Opublikowano 22 Lutego 2023 Skontroluj ustawienie znaków rozrządu na pasku, wg vaga rozrząd jest przestawiony. 1
Bjj Opublikowano 22 Lutego 2023 Autor Opublikowano 22 Lutego 2023 Jesteś w stanie wskazać, który parametr na to wskazuje ?
Bjj Opublikowano 30 Marca 2023 Autor Opublikowano 30 Marca 2023 Byłem u mechanika, sprawdził ustawienie rozrządu jest ok, wymienił cewkę zapłonową i szarpanie zniknęło, tylko na vagu cały czas jest błąd 17748 Czujnik poł. w.rozrządu (G40) cz.poł.wału korb (G28). (P1340) nieprawidłowa korelacja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się