Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadający zapłon przy 6000 obrotów bex


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam pytanie do osób, które są bardziej obeznane w temacie. Ostatnio próbując zrobić logi dynamiczne kanałów 115-118 napotkałem się z problemem wypadającego zapłonu przy około 6000 obrotów, pierwsze co pomyślałem to świece do wymiany, więc podmieniłem na nowe, lecz to nie naprawiło mojego problemu. Objawy występują zarówno na benzynie jak i na gazie, co jest dość niepokojącym dla mnie objawem, ponieważ mam złe przeczucie, że to głowica..

Z części które były wymienione to pompa paliwa, rozrząd (pasek, rolka, napinacz), zawór jednokierunkowy odmy, przepływomierz, czujnik temp., cewki oraz świece wraz z reduktorem i listwą wtryskową gazu (od razu wspomnę, że wszystko oryginały/to co szło na pierwszy montaż)

Auto jest po jakiejś mapie, benzyna 98, logi mogę zrobić i wrzucić jakoś jutro. 

Wrzucam także zdjęcia wyciągniętych świec, może one coś podpowiedzą, chce też zrobić pomiar ciśnienia jakoś w tym tygodniu.

20230329_160049.jpg

20230329_160109.jpg

20230329_160055.jpg

20230329_160052.jpg

Edytowane przez WunZUU
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, WunZUU napisał(a):

mam złe przeczucie, że to głowica..

Bardzo możliwe. 

Pokaż te logi, głównie 2+33.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał(a):

Pokaż te logi, głównie 2+33.

Może uda mi się wieczorem je jeszcze wrzucić, a propos głowicy to możliwe że nie było by innych oznak jej zużycia?

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem logi, wszystkie na benzynie po skasowaniu adaptacji na 3 biegu. Co ciekawe pierwszy przejazd dla logów 2+33 obył się bez wypadających zapłonów i ciągnął dalej, ale niestety przy następnym pomiarze problem powrócił, powypadały chwilę i zaczął jechać dalej. Niepokojący jest dla mnie dźwięk przy bardzo wysokich obrotach koło 6200 gdzie słychać taki metaliczny dźwięk (z tego powodu bałem się go dać do samej odcinki) jakby hałasujący łańcuszek? Może ktoś ma pomysł co to może być. Dodatkowo zdjęcia błędów jakie złapał oraz zdjęcie pomiaru synchronizacji rozrządu.

https://log.tunezilla.com/s/VKvrd9tC  => Statyczny 01+03

https://log.tunezilla.com/s/zomDGHkm => 115+118

https://log.tunezilla.com/s/JAQSdSQ5 => 02+33

https://log.tunezilla.com/s/D1BLRlNk => 03+20

A wracając do początku, zdjęcia świec coś mówią, czy raczej jest w normie?

20230330_143827.jpg

20230330_144721.jpg

20230330_145113.jpg

Edytowane przez WunZUU
Opublikowano

Górą duże korekty na plus ,wtryski blisko pętlenia, cofki duże. Jakie paliwo zalane?

Opublikowano

Najprosciej byłoby wrzucic seryjny program, bo być może ta mapa przyczynia się do problemów, patrząc na to jak ustawiony jest zapłon w górnej partii obrotów.

Opublikowano

Nie spojrzałem na doładowanie, to i przepływ mały

Opublikowano

To możliwe, że ta nowa przepływka bosha jest uszkodzona, jeśli chodzi o paliwo to pompa też jest nowa więc pomijając filtr paliwa wymieniany w 2019 roku to nie wiem czemu mogłyby pętlić. To jeśli wrzucę serię, to mogę potem ewentualnie wrócić do tej mapy co jest obecnie? 

Paliwo 98 

Opublikowano
42 minuty temu, WunZUU napisał(a):

jeśli wrzucę serię, to mogę potem ewentualnie wrócić do tej mapy co jest obecnie? 

Możesz.

Opublikowano
W dniu 23.04.2023 o 18:09, WunZUU napisał(a):

To możliwe, że ta nowa przepływka bosha jest uszkodzona

za mało pokazuje albo przepływka albo lewe powietrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...