WunZUU Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Cześć, mam pytanie do osób, które są bardziej obeznane w temacie. Ostatnio próbując zrobić logi dynamiczne kanałów 115-118 napotkałem się z problemem wypadającego zapłonu przy około 6000 obrotów, pierwsze co pomyślałem to świece do wymiany, więc podmieniłem na nowe, lecz to nie naprawiło mojego problemu. Objawy występują zarówno na benzynie jak i na gazie, co jest dość niepokojącym dla mnie objawem, ponieważ mam złe przeczucie, że to głowica.. Z części które były wymienione to pompa paliwa, rozrząd (pasek, rolka, napinacz), zawór jednokierunkowy odmy, przepływomierz, czujnik temp., cewki oraz świece wraz z reduktorem i listwą wtryskową gazu (od razu wspomnę, że wszystko oryginały/to co szło na pierwszy montaż) Auto jest po jakiejś mapie, benzyna 98, logi mogę zrobić i wrzucić jakoś jutro. Wrzucam także zdjęcia wyciągniętych świec, może one coś podpowiedzą, chce też zrobić pomiar ciśnienia jakoś w tym tygodniu. Edytowane 29 Marca 2023 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) 18 minut temu, WunZUU napisał(a): mam złe przeczucie, że to głowica.. Bardzo możliwe. Pokaż te logi, głównie 2+33. Edytowane 29 Marca 2023 przez przem8
WunZUU Opublikowano 29 Marca 2023 Autor Opublikowano 29 Marca 2023 3 minuty temu, przem8 napisał(a): Pokaż te logi, głównie 2+33. Może uda mi się wieczorem je jeszcze wrzucić, a propos głowicy to możliwe że nie było by innych oznak jej zużycia?
WunZUU Opublikowano 30 Marca 2023 Autor Opublikowano 30 Marca 2023 (edytowane) Zrobiłem logi, wszystkie na benzynie po skasowaniu adaptacji na 3 biegu. Co ciekawe pierwszy przejazd dla logów 2+33 obył się bez wypadających zapłonów i ciągnął dalej, ale niestety przy następnym pomiarze problem powrócił, powypadały chwilę i zaczął jechać dalej. Niepokojący jest dla mnie dźwięk przy bardzo wysokich obrotach koło 6200 gdzie słychać taki metaliczny dźwięk (z tego powodu bałem się go dać do samej odcinki) jakby hałasujący łańcuszek? Może ktoś ma pomysł co to może być. Dodatkowo zdjęcia błędów jakie złapał oraz zdjęcie pomiaru synchronizacji rozrządu. https://log.tunezilla.com/s/VKvrd9tC => Statyczny 01+03 https://log.tunezilla.com/s/zomDGHkm => 115+118 https://log.tunezilla.com/s/JAQSdSQ5 => 02+33 https://log.tunezilla.com/s/D1BLRlNk => 03+20 A wracając do początku, zdjęcia świec coś mówią, czy raczej jest w normie? Edytowane 30 Marca 2023 przez WunZUU
robson_s Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Górą duże korekty na plus ,wtryski blisko pętlenia, cofki duże. Jakie paliwo zalane?
Łukasz13 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Najprosciej byłoby wrzucic seryjny program, bo być może ta mapa przyczynia się do problemów, patrząc na to jak ustawiony jest zapłon w górnej partii obrotów.
robson_s Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Nie spojrzałem na doładowanie, to i przepływ mały
WunZUU Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2023 To możliwe, że ta nowa przepływka bosha jest uszkodzona, jeśli chodzi o paliwo to pompa też jest nowa więc pomijając filtr paliwa wymieniany w 2019 roku to nie wiem czemu mogłyby pętlić. To jeśli wrzucę serię, to mogę potem ewentualnie wrócić do tej mapy co jest obecnie? Paliwo 98
pelonek1 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 42 minuty temu, WunZUU napisał(a): jeśli wrzucę serię, to mogę potem ewentualnie wrócić do tej mapy co jest obecnie? Możesz.
robson_s Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Opublikowano 27 Kwietnia 2023 W dniu 23.04.2023 o 18:09, WunZUU napisał(a): To możliwe, że ta nowa przepływka bosha jest uszkodzona za mało pokazuje albo przepływka albo lewe powietrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się