Użytkownik007 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Czy można stwierdzić po parametrach poniżej czy przepływomierz przypadkiem nie zawyża wskazań ? Wartość wymagana 250 a przepływ rzeczywisty 317 (skacze w przedziale 300-320) przy wolnych obrotach i przy 2500obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Częściowo sam sobie odpowiem?, tak zawyża ? Po przeliczeniu dla prędkości obrotowej 830obr/min, wartość powinna wynosić w zaokrągleniu 7g/s (równowartość 250mg/storke) Wiec zawyża o około 20% i teraz pytanie czy to dużo ? Ja nie wiem a może ktoś ? P.S. Po co mi to: zmierzam do tego czy przez zawyżanie wskazań prZeplywki, sterownik nie podaje za dużo paliwa i mieszanka nie jest zbyt bogata, tym samym nie produkuje zbyt dużo sadzy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson_s 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Sprawdź pod obciążeniem. Przepływomierz może dobrze mierzyć tylko jest nieszczelność lub zaślepiony egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 2 Czerwca Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Witam czy rozwiazales problem bo mam taki sam i wypalanie co 200km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 5 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca chyba nie ma problemu, z tego co się zorientowałem to w cyklu miejskim wypalanie co około 200-300km jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca A jakie masz cisnienia dpf ? bo ja po wypaleniu mam 10 htp , a przed okolo 25htp i tez mase powietrza 320g/suw a powinno byc 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca po wypaleniu 9-10hPa, przed wypalaniem gdy już sadza zmierzona dochodzi do 23g - około 30hPa na wolnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano 20 Czerwca Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca No to bardzo podobnie mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano Niedziela o 13:06 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 13:06 Ja nieszcelosci nie mam sprawdzane ,egr wyczyszcone a chłodniczka niskocisnie iowego nowa ,kolektor ssacy nowy I nadal zawyza powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano Poniedziałek o 08:11 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 08:11 mam ciekawą informację, mianowicie od jakiegoś czasu zaczął mi się DPF wypalać coraz częściej nie mogę dobić do 200km, wypalanie co 140-170km. Wczoraj sprawdziłem wskazanie przepływomierza, co się okazuje masa powietrza urosła do 540mg/storke (kiedyś było 320). Układa się to w jakąś logikę że przepływomierz jeszcze bardziej zawyża ale nie mam doświadczenia w takich diagnozach i muszę porozmawiać z kimś kto się zna w temacie... A może ktoś z bardziej zorientowanych na forum coś podpowie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano Poniedziałek o 17:26 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:26 9 godzin temu, Użytkownik007 napisał(a): mam ciekawą informację, mianowicie od jakiegoś czasu zaczął mi się DPF wypalać coraz częściej nie mogę dobić do 200km, wypalanie co 140-170km. Wczoraj sprawdziłem wskazanie przepływomierza, co się okazuje masa powietrza urosła do 540mg/storke (kiedyś było 320). Układa się to w jakąś logikę że przepływomierz jeszcze bardziej zawyża ale nie mam doświadczenia w takich diagnozach i muszę porozmawiać z kimś kto się zna w temacie... A może ktoś z bardziej zorientowanych na forum coś podpowie ? No 540 to.recylkulacja ci już nie działa chyba trzeba zrobić test recyrkulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano Wtorek o 05:56 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 05:56 I jak byłeś u mechanika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano Wtorek o 08:56 Autor Udostępnij Opublikowano Wtorek o 08:56 nie jeszcze, może pod koniec tygodnia się uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 2 Opublikowano Wtorek o 09:01 Autor Udostępnij Opublikowano Wtorek o 09:01 15 godzin temu, adi1977 napisał(a): No 540 to.recylkulacja ci już nie działa chyba trzeba zrobić test recyrkulacji. przecież na wolnych obrotach zawór recyrkulacji spalin jest zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano Wtorek o 12:56 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:56 3 godziny temu, Użytkownik007 napisał(a): przecież na wolnych obrotach zawór recyrkulacji spalin jest zamknięty Na odwrót zawor nie pracuje pod pełnym gazem ,a nawolnych pracuje .ale moje były czyszczone wyciągnięte i nic niby ,ciekawe czy tobie coś znajdzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano wczoraj o 06:54 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:54 21 godzin temu, Użytkownik007 napisał(a): przecież na wolnych obrotach zawór recyrkulacji spalin jest zamknięty https://www.youtube.com/live/r3r371lRrwE?si=vHDf1mBG-TK2mIBP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 1 Opublikowano wczoraj o 06:55 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:55 Od 53 minuty masz konkretny test jak.zrobic ale jak masz obejrzyj od początku mam nadzieję że jak.rozwiazesz problem podzielisz się doświadczeniem 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się