PrzemekZ Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Cześć, po podłączeniu vaga wykryło błąd 16618. Ogólnie auto odcina moc, problem z płynną jazdą na benzynie. Na LPG wszystko ok. Załączam logi, kanał 003, 008, 011 na biegu 1,2,3 - niestety nie mam warunków do loga na 4. Log #691281 LOG.TUNEZILLA.COM Auto po mapie, bez kata, niestety sonda jeszcze nie jest wyrzucona programowo. Dzieje się tak od około miesiąca. Na pewno jest padnięty reduktor lpg(potwierdzone w serwisie,wymiana w sobotę, właśnie dotarł nowy), instalację będę stroić samodzielnie.
przem8 Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Zrób najpierw poprawne logi. Nie te grupy...
przem8 Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Wyszukiwarka nie działa? 2+33, 3+20 i 115+118 na pb i 2+33 na lpg. 3 bieg wystarczy.
PrzemekZ Opublikowano 5 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2023 Przepraszam, że tak późno ale przebywałem poza krajem, auto zostało. Tak więc na początek, był spory problem bo brakło mocy, turbo nie pompowało. Po odłączeniu klemy na kilka minut zawodnik został ożywiony. Niestety podczas testowania powyżej 5k rpm auto praktycznie nie chciało jechać, przy pedale w podłodze na mniejszych obrotach strzały. Z pewnie ważnych info, kata brak, druga sonda nie jest jeszcze wyłączona, zrobiony program, turbo regenerowane około 2,5 roku temu. Jestem też świeżo po wymianie reduktora lpg, stary nie trzymał ciśnienia(czerowny stag 250KM). Poniżej logi. 2+33 ben: Log #699387 LOG.TUNEZILLA.COM 2+33 lpg: Log #699389 LOG.TUNEZILLA.COM 3+20 ben: Log #699390 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 ben: Log #699391 LOG.TUNEZILLA.COM
Rozwiązanie przem8 Opublikowano 5 Czerwca 2023 Rozwiązanie Opublikowano 5 Czerwca 2023 Pompa paliwa do wymiany.
PrzemekZ Opublikowano 5 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2023 Poza samą pompą reszta wygląda ok? Moje podejrzenia padły na nią już jakiś czas temu bo auto ma ciężko odpalić. Martwi mnie ten błąd przeładowania.
PrzemekZ Opublikowano 12 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2023 W dniu 5.06.2023 o 21:25, PrzemekZ napisał(a): Poza samą pompą reszta wygląda ok? Moje podejrzenia padły na nią już jakiś czas temu bo auto ma ciężko odpalić. Martwi mnie ten błąd przeładowania. Zacząłem od zmiany filtra paliwa i jest poprawa. Auto odpala jak trzeba, jednak nadal dziwnie słychać pompę, wymienię również dla spokoju. Niestety w dalszym ciągu jest problem z turbo, po rozłączeniu klemy przez jakiś czas pompuje i potem jakby w ogóle nie działała, prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny przez przeładowanie? Zawor n75 jest wymieniony na nowy, i przewody które od niego wychodzą również.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się