pitib6 1 Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 (edytowane) Witam, mam problem z hamulcami w mojej B6 AWX. Mianowicie raz na jakiś czas, a ostatnio praktycznie ciągle samochód nie hamuje tak jak powinien. Po naciśnięciu hamulca czuć że pedał jest twardawy a samochód jedzie prosto, natomiast po około sekundzie pedał spada troszeczkę niżej i samochód zaczyna hamować. Można się bardzo mocno zdziwić przy którymś hamowaniu, tym bardziej że tak jak mówiłem kiedyś występowało to tylko sporadycznie, a teraz praktycznie ciągle. Ktoś wie o co może chodzić? Podciśnienie jest z pewnością okej, vacum ssie jak moja była. Edytowane 13 Maja 2023 przez pitib6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 (edytowane) sprawdz podcisnienia, gdzies jest dziursko Edytowane 13 Maja 2023 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitib6 1 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 21 godzin temu, Dev napisał(a): sprawdz podcisnienia, gdzies jest dziursko sprawdziłem, nie zauważyłem nigdzie żadnej dziury i niby wszystko jest okej, prowadnice i tłoczki z przodu jak i z tyłu sprawdzone, wszystko chodzi jak masełko pompa vacum zmieniana na boscha więc to nie żaden obluzowany króciec itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 Podepnij vacuometr i szukaj, cudów tutaj nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitib6 1 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 7 godzin temu, Dev napisał(a): Podepnij vacuometr i szukaj, cudów tutaj nie ma jest możliwość żeby nowsza pompa vacum boscha gdzieś sie rozszczelniła i tworzyła zbyt małe podciśnienie? chyba faktycznie to coś z tym, bo teraz samochód osłabł jeszcze tak, jakby zmienna geometria w ogóle nie pracowała, tzn do 2000 obrotów ssmochód ma strasznego muła, dopiero później łapie kopa, gdzie wcześniej moc była już wyczuwalna od 1400/1600 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 masz gdzies dziursko, to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie pitib6 1 Opublikowano 16 Maja 2023 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Problem rozwiązany - zakupiłem vacuometr, posprawdzałem co miałem posprawdzać i okazało się że wszystkiemu winna była ta gumka (łącznik) przewodów podciśnieniowych w podszybiu. Podciśnienie zgniatało delikatnie do środka i przekrzywiało powodując upust podciśnienia. Dla oka było to praktycznie niewidoczne. Dzięki za pomoc @Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się