niteb 0 Posted May 22 Share Posted May 22 Cześć Zastanawiam się nad zakupem Audi B9, moją uwagę przykuły te dwa modele. Używane Audi A4 - 72 990 PLN, 215 000 km, 2017 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Szary, Diesel, 150 KM, 1 968 cm3 Używane Audi A4 - 76 900 PLN, 209 000 km, 2018 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Szary, Diesel, 150 KM, 1 968 cm3 Trochę mnie martwi niska cena ich, plus mam pytanie na co zwrócić uwagę przy ich oględzinach oraz jak wygląda awarayjnosć tych modeli ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuwi3 2 Posted May 22 Share Posted May 22 Czy ja wiem czy cena niska - po prostu są słabo wyposażone. Najbardziej to widać po światłach - zwykły ksenon i te diody LED do jazdy dziennej. Przed zakupem obowiązkowo wjedź na kanał, zdejmij osłony i skontroluj wycieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,197 Posted May 22 Share Posted May 22 Przy tych przebiegach skrzynie, dwumas i dpf mogą już być do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuPiotrek 6 Posted May 23 Share Posted May 23 Raczej interesował bym się tylko pierwszą, ma lepsze wyposażenie a ta druga to jakaś 'tuningowana'. Znaczki sline doklejone, kierownica wymieniona albo tylko jej część, felgi nieoryginalne. Pierwsza ma : - pakiet chrom (duży +) - radary - felgi chyba też nie od niej - większy ekran (sporo to zmienia) - kolorowy licznik (dużo lepiej wygląda) - lepszy parktronic + kamera - drive select - lepsze dekory Generalnie ta pierwsza dużo lepiej wyposażona. Zależy to oczywiście też od stanu technicznego. Cena raczej adekwatna do przebiegu i wyposażenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niteb 0 Posted May 26 Author Share Posted May 26 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dały mi do myślenia, zwłaszcza ta z listą rzeczy które mogłyby sie sypnąć. Trochę mnie te przebiegi martwią. A co myślicie o tym modelu, młodszy, mniejszy przebieg, górna granica mojego progu bólu. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-a4-s-linekolornardograunavibang-olufsenradaraccsliczna-ID6FuOgY.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
wuPiotrek 6 Posted Monday at 11:28 AM Share Posted Monday at 11:28 AM Ogłoszenie nie działa. Sam jeżdżę b9 z przebiegiem 200k km, dwumasa była robiona, w okolicach tych przebiegów robi się też rozrząd (warto zapytać czy był zmieniany bo jest to jakiś tam koszt). Przebieg nie ma tak dużego znaczenia, zależy jak był eksploatowany. Żeby to robiło różnicę musiał byś szukać egzemplarzy poniżej 100k km, ale to wiadomo zupełnie inna cena. Jak kupowałem to górną granicą dla mnie było 200k km przebiegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niteb 0 Posted 18 minutes ago Author Share Posted 18 minutes ago Tak, ktoś zdążył mi go w międzyczasie zwinać z pod nosa Dziękuję za odpowiedzi. Też mnie właśnie martwią te ukryte koszta cieżkie do wykrycia jak dwumas, rozrząd itd itp. A jak wygląda sytuacja z napędem quattro? jest to coś co podwyższa znacząco ryzyko uszkodzeń i kosztów naprawy no i spalania to wiadomo? Czy lepiej iść w FWD ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,197 Posted 9 minutes ago Share Posted 9 minutes ago 7 minut temu, niteb napisał(a): dwumas, rozrząd itd itp. To nie są ukryte koszta tylko koszta serwisowe. Zarówno rozrząd jak i dwumas to części zużywające się jak klocki czy tarcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 423 Posted 9 minutes ago Share Posted 9 minutes ago FWD mniej spali i mniejsze koszta, bo przy Quattro dochodzi serwis torsena, wału napędowego, tylnego mostu i tylnych półosi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now