Andrzejgruz Opublikowano 23 Maja 2023 Opublikowano 23 Maja 2023 Witam, wymieniłem w swojej AUDI A4 B6 1.8T BFB turbinę, przy wymianie turbiny odrazu zamontowałem sztywny tip z nierdzewki, wszystko poskładałem i auto przy większych obrotach daje dźwięk z plastiku od filtra powietrza jak był tam zamontowany blow off, a przy jeździe nie czuć wstawania auta, a jak juz jest takie uczucie to jakby coś odcinało. Brak błędów, gdzie szukać problemu,
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 Po wymianie dv, która okazała być się martwa, dźwięk ustał ale turbo dalej nie wstaje i jest błąd 16618 P0234 - wymiennie zawór n75 ale jak to nie pomoże, to nw co może być przyczyną, po wymianie turbo padły wszystkie zaworki?
przem8 Opublikowano 24 Maja 2023 Opublikowano 24 Maja 2023 Dobrze podpioles wężyki przy zaworku? Pewnie nie i stąd problemy.
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 Dłuższy króciec do tipa, środkowy do turbo, trzeci do gruszki, więc poprawnie.
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 przed wymiana takie wartości, dzis bede mial zawór n75 to wymienie i zrobie ponownie logi 349007044_6596181153746102_3969074213282324173_n.mp4 348476140_9443011322439454_8552121153096286904_n.mp4
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 Po wymianie n75 nadal jest nadmierne doładowanie, a turbo świszczy jak mu się da gaz w podłogę, wchodzi w tryb awaryjny i już nie ma turbo
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 1 minutę temu, Łukasz13 napisał(a): Odłącz wtyczkę od n75 i zrób loga 118. na postoju czy autem się przejechać i zrobić?
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 (edytowane) po wyłączeniu wtyczki logi na filmie, i błędy od zaworu n75 i błąd o przeładowaniu 118.mp4 Edytowane 24 Maja 2023 przez Andrzejgruz
Łukasz13 Opublikowano 24 Maja 2023 Opublikowano 24 Maja 2023 Masz albo dziurawe węzyki od n75 albo zjebaną gruszke w turbinie.
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 52 minuty temu, Łukasz13 napisał(a): Masz albo dziurawe węzyki od n75 albo zjebaną gruszke w turbinie. no wężyki i sam zawór wyciągałem chyba z 3 razy, sprawdzałem i są cacy, sprawdzę jeszcze map sensor i przewody przy ic, jak nie to to pisze do firmy co robila regeneracje
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 Sprawdziłem ic, sprawdziłem map sensor, wyczyściłem, posprawdzałem jeszcze raz i dalej wywala błąd przeładowania 1188.mp4 115.mp4
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 (edytowane) jeszcze przepływomierz, ciągło fajnie do 5 tys. i odcięło. przepływka.mp4 Edytowane 24 Maja 2023 przez Andrzejgruz
przem8 Opublikowano 24 Maja 2023 Opublikowano 24 Maja 2023 Odcięło, bo przeładowuje turbo i tryb awaryjny się włączył.
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 Teraz, przem8 napisał(a): Odcięło, bo przeładowuje turbo i tryb awaryjny się włączył. no to zrozumiałem, ale dlaczego? nie wiem mam wyciągać tą turbinę i dać temu co ją regenerował, bo szcerze to już nie wiem co robić ?
bombelm7 Opublikowano 24 Maja 2023 Opublikowano 24 Maja 2023 Ja się nie znam aż tak jak fachowcy z tego forum, ale miałem podobnie. Tyle że przy logach przed modem. Turbo seryjne... W układ dolotu jak najwcześniej przed kolektorem ssącym podłącz sobie przewód obcy z wolnostojącego kompresora i podaj 1ATM. I zobacz czy faktycznie wszystkie węże z n75 są ok. Będziesz słyszał. Czasem wizualnie tego nie widać i nie stwierdzisz. Chyba że masz nowe przewody wszystkie ale i tak próba kontrolna się opłaca. Ja miałem podobnie i uwalony był ten łączący n75 z gruszką? Napewno wszystkie wężyki z DV, N75, Tipa, filtra itp dobrze sobie podłączyłes? To turbo to co to za "nowe" turbo?
Andrzejgruz Opublikowano 24 Maja 2023 Autor Opublikowano 24 Maja 2023 18 minut temu, bombelm7 napisał(a): Ja się nie znam aż tak jak fachowcy z tego forum, ale miałem podobnie. Tyle że przy logach przed modem. Turbo seryjne... W układ dolotu jak najwcześniej przed kolektorem ssącym podłącz sobie przewód obcy z wolnostojącego kompresora i podaj 1ATM. I zobacz czy faktycznie wszystkie węże z n75 są ok. Będziesz słyszał. Czasem wizualnie tego nie widać i nie stwierdzisz. Chyba że masz nowe przewody wszystkie ale i tak próba kontrolna się opłaca. Ja miałem podobnie i uwalony był ten łączący n75 z gruszką? Napewno wszystkie wężyki z DV, N75, Tipa, filtra itp dobrze sobie podłączyłes? To turbo to co to za "nowe" turbo? Turbo regenerowane. Jutro po raz 4 sprawdzę te przewody. Przy tipie to masz tak 1 - przewód do dv 2 - turbina 3 - przewód do filtra powietrza dolny 4 - przewód do n75 5 - odma 6 - przewód góra do podciśnienia 7 - przepływomierz
Andrzejgruz Opublikowano 25 Maja 2023 Autor Opublikowano 25 Maja 2023 Dzisiaj wyciągam turbo i wysyłam do firmy która regenerowała turbinę w celu sprawdzenia i ewentualnej regulacji. Firma twierdzi że wina leży po stronie mapy jaka jest zrobiona na starym turbo, twierdzi również że tuner regulował gruszkę, kontaktowałem się do tunera znajomego co mi to robił i tylko robił w sofcie modyfikacje i powiedział mi, że na sofcie z fabryki auto pewnie by wogóle nie jeździło tylko odrazu by załaczał się tryb awaryjny i według niego jest geometria spierdolona w regenerowanej turbinie. Odsyłam jutro i będę pisał w dalszych postach co było przyczyną.
przem8 Opublikowano 25 Maja 2023 Opublikowano 25 Maja 2023 Było sprawdzić przy jakim ciśnieniu zaczyna uchylać się klapa wg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się