Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy B6 1.8T BFB


Danielos Danielos
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Hugo,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć . Proszę o poradę .

Chciałem podnieść moc stage 1 do 200 KM

Mam 1.8 turbo multitronic 163 KM BFB ale muł niesamowity .

Byłem na hamowni wyszło 120 KM

Co może być przyczyną ?

1. Zawór DV

2. Zawór N75 

3. Turbina 

4. Pompa paliwa 

5. Czy złe oprogramowanie skrzyni CVT ?

 Ci co posiadacie  100 proc sprawne A4 1.8T w multitronicu napiszcie proszę czy przy tych chociaż 163 KM serii jest chociaż jakieś odczucie wgniatania w fotel ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał(a):

To sprawdź, może nie ma należytej kompresji.

Co to może oznaczać w konsekwencji?

On jest muł. Niby jedzie ale to nie to turbo to powinien jak się depnie czuć to a tu tego nie ma . Jak mu wcisne to zanim wkręci do re obroty to buczy tak jakby efekt gazu zapchanego co prawda pompa paliwa mi wyje przy przekręcaniu zapłonu ale taki spadek mocy możliwy byłby od pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Danielos Danielos napisał(a):

Co to może oznaczać w konsekwencji?

On jest muł. Niby jedzie ale to nie to turbo to powinien jak się depnie czuć to a tu tego nie ma . Jak mu wcisne to zanim wkręci do re obroty to buczy tak jakby efekt gazu zapchanego co prawda pompa paliwa mi wyje przy przekręcaniu zapłonu ale taki spadek mocy możliwy byłby od pompy ?

Płyn chłodniczy nie ma śladów oleju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak kompresji może być spowodowany uszkodzonymi gładziami ścian cylindrów (zużycie), uszkodzeniami pierścieni tłokowych itp.. Musisz wszystko po kolei sprawdzać i wykluczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Brak kompresji może być spowodowany uszkodzonymi gładziami ścian cylindrów (zużycie), uszkodzeniami pierścieni tłokowych itp.. Musisz wszystko po kolei sprawdzać i wykluczać.

Ok . Czyli najpierw kompresja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2023 o 20:35, pelonek1 napisał(a):

Logi zrób na początek.

A kto mi zrobi takie logi ? Obojętnie jaki tuner ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

 

Filtr paliwa kiedy ostatnio był wymieniany? To samo świece. Jaki jest pobór oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Langista napisał(a):

Tak.

 

Filtr paliwa kiedy ostatnio był wymieniany? To samo świece. Jaki jest pobór oleju?

Był wymieniany filtr paliwa 2 miesiące temu na oryginał . Świece tydzień temu . Oleju zdaje się nie bierze jak sprawdzałem . 

Pompa paliwa wyje coraz bardziej przed odpaleniem na przekręconym zaplonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pierwsze co, to logi, na nich wyjdzie czas wtrysków, jak będzie za długi to znaczy, że mało paliwa dostają i pompa do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał(a):

Czyli pierwsze co, to logi, na nich wyjdzie czas wtrysków, jak będzie za długi to znaczy, że mało paliwa dostają i pompa do wymiany.

No ok a czy pompa ma aż takie znaczenie ? 

Nie daje ciśnienia odpowiedniego o to chodzi czy o wydajność pompy ?

Jak mu wdepne pedał gazu gwałtownie to buczy jakby go coś odcinało np. brak paliwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma jechać, jak paliwa nie ma? Zrób te logi bo dalej to już tylko wróżenie z fusów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Problemem była z pompa paliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...