Langista 456 Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Rób jak uważasz, na moje szukasz problemu tam gdzie go nie ma i tyle. Podepnij stary silnik i zobacz jak po uruchomieniu to wygląda napięcie we wtyczce. Jak mówiłem, to nie jest tylko silnik który odbiera napięcie, on też wysyła informacje do modułu, i zamienniki wysyłają go źle, lub nie robią tego wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZST 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 16 godzin temu, Langista napisał(a): Rób jak uważasz, na moje szukasz problemu tam gdzie go nie ma i tyle. Podepnij stary silnik i zobacz jak po uruchomieniu to wygląda napięcie we wtyczce. Jak mówiłem, to nie jest tylko silnik który odbiera napięcie, on też wysyła informacje do modułu, i zamienniki wysyłają go źle, lub nie robią tego wcale. Tylko dlaczego jak silnik jest odpięty to z "instalacji" wciąż wychodzi 3 razy po 12V powinno być tylko na 1 przewodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Langista 456 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Bo możliwe, że najpierw musi mieć gdzieś zamknięty obieg aby to napięcie odciąć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZST 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Postaram się w tym tygodniu załatwić silnik oryginalny na podmiankę i zobaczymy czy to coś da. Czy istnieje możliwość, że idzie przez moduł komfortu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 10 minut temu, PiotrZST napisał(a): Postaram się w tym tygodniu załatwić silnik oryginalny na podmiankę i zobaczymy czy to coś da. Czy istnieje możliwość, że idzie przez moduł komfortu? Moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tylną wycieraczką. Steruje nią BCM1. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZST 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Czyli idzie kolejno manetka > przekaznik > BCM > silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Wrzuciłem Ci kilka postów wcześniej schemat. Tam wszystko jest pokazane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrZST 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Wypiąłem kostki z BCM, Wypiąłem przekaznik a na kostce od silnika pinie 2 i 3 jest ciągłość obwodu, czy to od tego że idzie przez pompę płynu od spryskiwaczy tylnej wycieraczki? Czy raczej może gdzieś między słupkiem a BCM jest uszkodzona wiązką. Na wyłączonym jak i włączonym zapłonie ciągłość obwodu nadal jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się