Jano8504 Opublikowano 12 Lipca 2023 Opublikowano 12 Lipca 2023 Witam, wiem że o tym już książki były pisane, ale nie o tym co dolega mojej Audi. Stukanie dolega z przedniego prawego koła i uprzedzając pytania zmieniony niedawno cały zestaw zawieszenia na nowy bo przyszedł czas. Po jeździe ostatnio drogą brukową puka jak h.... Wczoraj na kanale szukaliśmy i bujając mocno na boki widać i słychać jak puka przegub w piaście jakby był luźny??? Dziwne, skręcona jest śruba bo myślałem że może luźna, co to może być, proszę o pomoc.
pelonek1 Opublikowano 12 Lipca 2023 Opublikowano 12 Lipca 2023 Drążek kierowniczy sprawdź, tylko odkręć końcówkę ze zwrotnicy bo inaczej to luzu tam nie wyczujesz. W sumie to nawet i po odkręceniu możesz nie poczuć luzu jak będzie mały, ale jak będzie luźny w jabłku to i tak nadaje się do wymiany bo to będzie stukać na małych nierównościach.
Jano8504 Opublikowano 14 Lipca 2023 Autor Opublikowano 14 Lipca 2023 W dniu 12.07.2023 o 22:04, pelonek1 napisał(a): Drążek kierowniczy sprawdź, tylko odkręć końcówkę ze zwrotnicy bo inaczej to luzu tam nie wyczujesz. W sumie to nawet i po odkręceniu możesz nie poczuć luzu jak będzie mały, ale jak będzie luźny w jabłku to i tak nadaje się do wymiany bo to będzie stukać na małych nierównościach. W sumie to zmieniałem cały zawias a końcówki drążka zostawiłem bo były ok, teraz nic nie zostaje tylko zmieniać i na zbieżność. Mówisz że może to dawać takie objawy i ciężko wyczuć?
pelonek1 Opublikowano 14 Lipca 2023 Opublikowano 14 Lipca 2023 8 minut temu, Jano8504 napisał(a): W sumie to zmieniałem cały zawias a końcówki drążka zostawiłem bo były ok, teraz nic nie zostaje tylko zmieniać i na zbieżność. Mówisz że może to dawać takie objawy i ciężko wyczuć? Drążek kierowniczy, nie końcówka drążka. W sumie to jak już zmieniać to obydwa drążki i końcówki i wtedy zbieżność. Moja nie miała luzu wyczuwalnego w ręku a po demontażu było tak, po wymianie cisza. VID_20220917_111820.mp4
Jano8504 Opublikowano 14 Lipca 2023 Autor Opublikowano 14 Lipca 2023 46 minut temu, pelonek1 napisał(a): Drążek kierowniczy, nie końcówka drążka. W sumie to jak już zmieniać to obydwa drążki i końcówki i wtedy zbieżność. Moja nie miała luzu wyczuwalnego w ręku a po demontażu było tak, po wymianie cisza. VID_20220917_111820.mp4 1.83 MB · 0 pobrań Ok dobra, doczytałem, będę jutro sprawdzał, dzięki za pomoc .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się