Michał Kułach 0 Opublikowano 19 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2023 Cześć, mam problem z zaworem 4A0819809 - sterowanym podciśnieniem na wężu idącym do nagrzewnicy. Zauważyłem przy wymianie że podciśnienie jest wpięte do niego bezpośrednio z czwórnika, a chyba powinno być poprzez jakiś zawór typu N75 - bo przecież bez sensu jest żeby był cały czas otwarty. Szukałem schematu połączeń podciśnienia, ale znalazłem tylko to z okolic turbo i EGR. Czy ktoś mógłby wskazać gdzie tego szukać? Albo jak powinno być prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Michał Kułach 0 Opublikowano 20 Lipca 2023 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2023 Coś znalazłem: 1. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 2. Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin (EGR) 3. Wężyk próżniowy od zaworu EGR -N18 do mechanicznego zaworu EGR 4. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 5. Wężyk próżniowy do połączenia odpowietrzenia na obudowie filtra powietrza 6. Zawór EGR -N18. Lokalizacja montażu: na tylnej stronie rury powietrznej 7. Wężyk próżniowy do zaworu odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 8 .Zawór odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 9 .Wężyk próżniowy od pompy tandemowej 10. Wężyk próżniowy od pompy tandemowej Czyli jest OK, bo to jest zawór chłodzenia paliwa i faktycznie powinien być otwarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się