Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych Panów

 

Mam możliwość zakupienia Audi A4B8 3.0tdi 204km rok 2015 ze skrzynią manualną. Auto ma najechane 200tys i sprzedaje je ojciec znajomego za kwotę 70tys złotych. Autko było kupione bite. Od przodu tak że słupki były nie naruszone. Oczywiście sline wewnętrzny jak i zewnętrzny. Skóra rotory 19 cali. Co myślicie na temat tego autka....

Dodam jeszcze, że kolega mechanik jak sprawdzał, powiedział, że warto gdyby nie wyciek oleju. Który właściciel po zdjęciu silnika naprawił 

Opublikowano

jak bez quattro to daj sobie spokój 

Opublikowano

Jeszcze za taką cenę z tym przebiegiem.

Opublikowano
WWW.OTOMOTO.PL

OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska

 

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Czarny, Diesel, 245 KM, 2 967 cm3

 

Trzy przykładowe linki na polske. Na niemcy nie ma co chyba patrzeć, bo cena z podatkiem moze byc bardzo podobna? Quattro do tego jest drogie w naprawie... 

 

 

https://m.olx.pl/d/oferta/audi-a4-b8-3-0tdi-CID5-IDPrbUz.html

 

 

Dokładnie sprawdziłem olx, otomoto i mobile.de czy wy przypadkiem bierzecie ceny z przed pandemi? U niemca ogłoszenia zaczynają się od 15 tysięcy euro, wiec z podatkiem ponad 70 tysięcy. Ta za 65 tysięcy musiala być bita w dupe, zderzak nie jest s line mimo iż ma pakiet zewnętrzny podobno. 

Opublikowano
48 minut temu, bartek3375 napisał(a):

Quattro do tego jest drogie w naprawie.

Nie tylko quattro. Wszystkie 3.0 TDI w tym także CDUC z powyższych linków. Mam nadzieje, że kolega rozeznał temat z usterkami tych silników i wysokimi kosztami ich naprawy. I tu pytanie nie jest czy te usterki w danym aucie wystąpią, tylko kiedy. 

 

Opublikowano

Czyli biorąc wszystkie aspekty pod uwagę najlepiej wrócić do skody octavia 1.9tdi z pancernym silnikiem. Bo w tych pieniądzach nie ma najmniejszego sensu się tak zapędzać. Dość, że takie  pieniądze odkładam rok czasu. No dobra ale pomijając to co napisałem co byś polecił? 

Opublikowano

Silniki 3.0 TDI są bardzo dobrymi i wiernymi silnikami, mającymi swoje usterki. Po wyeliminowaniu/naprawie tych usterek, można się długo nimi cieszyć, bo porównania do 2.0 TDI nie ma. Całkiem inna kultura pracy, moment obr. itp...

Trzeba być tylko świadomy tego, że naprawa tych bolączek jest droga i mieć odłożone na nie, lub być gotów je od ręki zapłacić.

Tu poczytaj, opisałem co i jak, na co się przygotować.

 

Opublikowano

Ile kosztowało Cię cały rozrząd i koło pasowe? Oczywiście z robocizną w porządnym warsztacie

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, bartek3375 napisał(a):

Ile kosztowało Cię cały rozrząd i koło pasowe ?

Rozrząd 2500 €

koło pasowe z paskiem wielorowkowym i napinaczem 474 €

uszczelki pod injektorami lewa głowica 338 €

uszczelki pod injektorami prawa głowica 435 €

nieszczelność płynu chłodniczego w V (między głowicami) 972 €

Wszystkie naprawy były robione w ASO na oryginalnych częściach dlatego ceny są wyższe. W wolnych zakładach będzie taniej.

 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

To w sumie stać mnie na takie auto. Powiedz jeszcze co myślisz o tej z olx? Właśnie ta jest znajomego ojca. Trochę już stoi, ale myślę, że to kwestia ceny.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, bartek3375 napisał(a):

To w sumie stać mnie na takie auto. Powiedz jeszcze co myślisz o tej z olx? Właśnie ta jest znajomego ojca. Trochę już stoi, ale myślę, że to kwestia ceny.

Skoro chcesz kupić koniecznie 3.0 to kup z tym mocniejszym silnikiem i w quattro.

Co do auta z olx to MMI jest 3G a nie 3G Plus, lewy wydech jest za głęboko schowany ( ciekawe jaka jest tego przyczyna?
Ponad 70 k zł za 3.0 TDI bez quattro i prawie 200 kkm przebiegu to moim zdaniem za dużo.

W 2020r sprzedawałem swojego CDUC z 2013r. w quattro i nieco lepiej wyposażoną, też z manualną skrzynią i przebiegiem 247 kkm.

Poszła za 10 500 € czyli 47 tys. zł. (i to już była wysoka cena).

Teraz używane auta są droższe niz 3 lata temu ale bez przesady, nie o 25 k zł (za prawie takie samo auto).

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
33 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

uszczelki pod injektorami lewa głowica 338 €

uszczelki pod injektorami prawa głowica 435 €

Tak jak pisałeś wyżej, że w wolnych zakładach będzie taniej, a najtaniej to będzie jak się zrobi samemu :wink:

Dla porównania wczoraj wymieniałem osobiście w CDYA podkładki pod wtryskami i komplet podkładek i o-ringów Elringa kosztował 86 zł i to cały koszt tej naprawy, no jeszcze kupiłem dla znajomego flaszkę bo pożyczałem ściągacz bezwładnościowy ponieważ jedna podkładka była przedmuchana i wtrysk nie chciał wyjść, pozostałe 5 wyszło bez problemu. Gniazd nie frezowałem bo było idealnie nawet pod tym przedmuchanym wtryskiem ponieważ przedmuch był pomiędzy wtryskiem a podkładką.

Opublikowano

No to wiadomo:wink:

 

Opublikowano
8 godzin temu, bartek3375 napisał(a):
WWW.OTOMOTO.PL

OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska

 

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Czarny, Diesel, 245 KM, 2 967 cm3

 

Trzy przykładowe linki na polske. Na niemcy nie ma co chyba patrzeć, bo cena z podatkiem moze byc bardzo podobna? Quattro do tego jest drogie w naprawie... 

 

 

https://m.olx.pl/d/oferta/audi-a4-b8-3-0tdi-CID5-IDPrbUz.html

 

 

Dokładnie sprawdziłem olx, otomoto i mobile.de czy wy przypadkiem bierzecie ceny z przed pandemi? U niemca ogłoszenia zaczynają się od 15 tysięcy euro, wiec z podatkiem ponad 70 tysięcy. Ta za 65 tysięcy musiala być bita w dupe, zderzak nie jest s line mimo iż ma pakiet zewnętrzny podobno. 

szczerze to te 70tys to jest taki górny pułap cenowy, no a w tej co mowisz ze od znajomego to ja nie widzę w niej nic wyjątkowego, a dwa to w życiu bym nie zapłacił tyle kasy za B8 w AVANCIE których jest od groma, jeśli już no to w limuzynie piękny sedan.  ❤️

 

image;s=2048x1360

 

image;s=2048x1360

 

image;s=2048x1360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...