frsh95 Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Cześć. Z góry przepraszam i prosze o przeniesienie posta do innego działu bo pewnie zły ale nie wiedziałem gdzie dać. Posiadam audi a4 b6 2001r 2.0ALT w LPG (instalacja 4 lata), niestety uszkodzona jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Nie mam czasu ani chęci już jej robić, szukałem i tak innego większego auta. Może ktoś byłby chętny odkupić samemu zrobić i zarobić. Ile mogę za nią jeszcze dostać? Z plusow: Radio RSNE w wersji LED z mapami bixenon i ciemne lampy nagłośnienie BOSE ze wzmacniaczem większe tarcze hamulcowe z zaciskami, z przodu chyba od a6 c6 trojramienna skorzana pikowana kierownica wielofunkcyjna skorzany pikowany drążek zmiany biegow i recznego dwustrefowa klima z b7 (16-28st) której nie trzeba nabijac bo jest w 100% szczelna i chłodzi lodem a mam ją 4 lata sportowe zawieszenie z tyłu (-20) grzane fotele z b7 w wersji SPORT (grzanie u kierowcy nie działa) kolorowy FIS polaczony z radiem Z minusow: lewe nadkole wgniota parkingowa, nie duza na prawych drzwiach sa nie duże rysy w 3 miejscach (zahaczone o garaz) co 100km pojawia się ikonka min. olej chociaż oleju jest w normie (prawdopodobnie czujnik oleju), jak się otwiera i zamyka maske blad znika miesiąc temu odkleiła się cała podsufitka która prowizorycznie naciagnalem ale raczej jest do wymiany bo chyba nie da się tego skleic Jeśli chodzi o UPG to był robiony test, wszystko chodzi dobrze odpala bez problemu, ucieka plyn przez korek zaworem bezpieczeństwa bo wywala od za dużego ciśnienia. Jak to w ALT jest normalne to bierze tez olej ale na tak zadbany silnik do tej pory brał ok. 700ml/1000km z przedniego zderzaka w jednym miejscu schodzi lekko lakier ale jest plastikowy to nie rdzewieje Auto mam 4 lata i zrobiłem nim 50tys km. Rok temu była grubsza naprawa w silniku mianowicie jest nowy wariator, napinacz i łańcuch, przy tym był wymieniany rozrząd i caly osprzęt Może ktoś byłby zainteresowany uratować jeszcze gostka a jak nie to wyceńcie mi to mniej więcej. Dzięki
mirek31071977 Opublikowano 7 Września 2023 Opublikowano 7 Września 2023 I jak? Może ktoś kupi na swapa, jakiś projekt. Ale groszowe sprawy. Te wszystkie firmy skupujace, będą ci proponować w cenie złomu. Przerabiałem temat rok temu z Asn i walnięty blokiem. . Tam jeszcze można było handlować coś, bo Q i skrzynia manualna 6.Z Alt nie ma za bardzo na czym. Najwyższa cenę dawali 3300.To był 2003.W końcu ulitowal się znajomy i dołożył 500.Zrobil i jeździ to auto dalej u kogoś. To są już stare trupy. Jakiekolwiek grube naprawy, przestają mieć sens.
P.Wiśnia Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 15 godzin temu, mirek31071977 napisał(a): I jak? Może ktoś kupi na swapa, jakiś projekt. Ale groszowe sprawy. Te wszystkie firmy skupujace, będą ci proponować w cenie złomu. Przerabiałem temat rok temu z Asn i walnięty blokiem. . Tam jeszcze można było handlować coś, bo Q i skrzynia manualna 6.Z Alt nie ma za bardzo na czym. Najwyższa cenę dawali 3300.To był 2003.W końcu ulitowal się znajomy i dołożył 500.Zrobil i jeździ to auto dalej u kogoś. To są już stare trupy. Jakiekolwiek grube naprawy, przestają mieć sens. Nie zgodze się z tym. Takich samochodów już produkować nie będą. Auto która ma nalotu na poziomie np. 500k ma prawo się popsuć. Walnięty bok nie oznacza kasacji tylko naprawa zgodna że sztuką, wymiana uszkodzonych elementów na inne używane w dobrym stanie. Auto z postu nawet przy sprzedaży na części to wyjdzie grubo ponad 10 tyś. Samo radio w dobrym stanie można sprzedać za 800-1200zł. Do tego klimatyzacja 2 din z czujnikiem jakości powietrza i podgrzewanymi fotelami to już rzadkość i też jest trochę wartę. Kierownica i tak dalej.
mirek31071977 Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 10 godzin temu, P.Wiśnia napisał(a): Nie zgodze się z tym. Takich samochodów już produkować nie będą. Auto która ma nalotu na poziomie np. 500k ma prawo się popsuć. Walnięty bok nie oznacza kasacji tylko naprawa zgodna że sztuką, wymiana uszkodzonych elementów na inne używane w dobrym stanie. Auto z postu nawet przy sprzedaży na części to wyjdzie grubo ponad 10 tyś. Samo radio w dobrym stanie można sprzedać za 800-1200zł. Do tego klimatyzacja 2 din z czujnikiem jakości powietrza i podgrzewanymi fotelami to już rzadkość i też jest trochę wartę. Kierownica i tak dalej. Nie ma sensu.Właśnie, że naprawa zgodnie ze sztuką. Kolega wie, jakie koszty to są? Równowartość ASN, bo za to 10 sprawne ciężko dostać. Swapy na 2,7 też już przeszły do historii. Za to 15 trzeba dziś liczyć, jeśli wszystko robi ktoś inny. I żeby to 1 raz ten blok. Na części, to trzeba najpierw mieć znajomego na złomowisku, co wystawi kwita na sztukę. A potem trochę czasu, placu i cierpliwości ze sprzedażą tych pierdół. Niesprawne B6 na grube naprawy są warte 3-4 i to jeszcze trzeba mieć szczęście. Tak to wygląda, czy się komuś podoba, czy nie. 20 letnie rzęchy. No, ale niektórzy wciąż wierzą i cenią, tą magię.😊Aaa, używany motor w dobrym stanie tak? Loteria. W to nie wejdziesz. Gwarancja rozruchowa. Rzecz używana, stara. Za chwilę szanse na to samo. Zrobiłem raz.. Po 60 tysiach, to samo. Wystarczy. Asn, Alt i 2,5 tdi. Za to, nawet sprawne, sensownych pieniędzy, nie weźmiesz.
P.Wiśnia Opublikowano 8 Września 2023 Opublikowano 8 Września 2023 15 minut temu, mirek31071977 napisał(a): Nie ma sensu.Właśnie, że naprawa zgodnie ze sztuką. Kolega wie, jakie koszty to są? Równowartość ASN, bo za to 10 sprawne ciężko dostać. Swapy na 2,7 też już przeszły do historii. Za to 15 trzeba dziś liczyć, jeśli wszystko robi ktoś inny. I żeby to 1 raz ten blok. Na części, to trzeba najpierw mieć znajomego na złomowisku, co wystawi kwita na sztukę. A potem trochę czasu, placu i cierpliwości ze sprzedażą tych pierdół. Niesprawne B6 na grube naprawy są warte 3-4 i to jeszcze trzeba mieć szczęście. Tak to wygląda, czy się komuś podoba, czy nie. 20 letnie rzęchy. No, ale niektórzy wciąż wierzą i cenią, tą magię.😊Aaa, używany motor w dobrym stanie tak? Loteria. W to nie wejdziesz. Gwarancja rozruchowa. Rzecz używana, stara. Za chwilę szanse na to samo. Zrobiłem raz.. Po 60 tysiach, to samo. Wystarczy. Asn, Alt i 2,5 tdi. Za to, nawet sprawne, sensownych pieniędzy, nie weźmiesz. Dopóki blok nie pęknie nie trzeba wymieniać całego silnika. Remont wystarczy zrobić, rzecz normalna. Nowe auta już nawet z fabryki wyjeżdżają z korozją. Czasy bez awaryjnych i dobrych jakości samochodów już dawno się skończyły. Jak chcesz to kup teraz nowy samochód i wymieniaj co kilka lat. Teraz auto ma służyć przez gwarancję + jakiś tam czas i ma się zacząć psuć. Jakby auta się nie psuły to producenci by tyle nie zarabiali. Jestem posiadaczem klekota który jest w mojej rodzinie od 2007 roku i nie wymienię go na żaden inny. Przez tyle lat brak jakiś grubszych napraw, wszystko chodzi idealnie, żadnych błędów w komputerze. Korozji podwozia też brak, lekki nalot tylko w okolicy przednich błotników i drzwi. Auto na hamowni wykrzesało 134km i 287nm. Więc przez te 22 lata nie utraciło fabrycznej mocy. Chociaż trzeba tutaj wspomnieć że było na bieżąco serwisowane(olej,filtry) oraz dolot był czyszczony ze 2 razy od kupna. 1
matbruk Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia W dniu 8.09.2023 o 22:13, P.Wiśnia napisał(a): Czasy bez awaryjnych i dobrych jakości samochodów już dawno się skończyły. Nieobraź się kolego , ale tak mówią osoby które jeszcze nigdy nie kupily Sobie auta z salonu i nie użytkowaly takiego samochodu,, ja mam odmienne zdanie na ten temat , uważam że auta są coraz lepsze, bezpieczniejsze , nowocześniejsze Jakoś mam już auto po gwarancji i nic się niepsuje ani nierdzewieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się