Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Cześć, kupować napinacz łańcucha rozrządu nowy febi za 400 bez zmiennej czy kupować używany org za 500-600 z zmienną?
george Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Nowy AEB , czyli bez zmiennej fazy. @_małyTM_ będzie miał w dobrej cenie.
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 To prawda ze na tych typy febi lub skn po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć
pelonek1 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 41 minut temu, Frrrrr napisał(a): To prawda ze na tych typy febi lub skn po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć Oryginał bez fazatora około 1000 zł, Febi bez fazatora pewnie połowa tej ceny.
morelo Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Ja mam bez oryginalny, wyprogramowane hamowałem samochód z wpietą wtyczką i wypiętą i to są znikome różnice, Na pewno w żaden sposób nie odczuwalne na drodze. Nawet mogę śmiało powiedzieć że drugi pomiar bez wpiętej wtyczki wyszedł słabiej ciut gdyż zagrzało bardziej powietrze przy pierwszym pomiarze.
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 1 godzinę temu, Frrrrr napisał(a): To prawda ze na tych typy febi lub skn po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć Ja mam febiego bez fazatora i synchro 0. Przejechane na nim 70tys i nie narzekam. Nie wiem skąd bierzesz te zasłyszane głupoty.
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 1 godzinę temu, przem8 napisał(a): Ja mam febiego bez fazatora i synchro 0. Przejechane na nim 70tys i nie narzekam. Nie wiem skąd bierzesz te zasłyszane głupoty. Naczytałem się opinie na internecie, wiec postanowiłem dopytać, borykam się z bardzo złą synchronizacja rozrządu, wszystko już wymieniłem co się dało, rozrząd ustawiony poprawnie, zostaje napinacz a nie chciał bym wydawać 3.5k na org z fazatorem lub 1k na ten bez, wiem se nie powinno się oszczędzać na częściach tego typu ale jestem do tego zmuszony. Opcje mam dwie, będzie stać znów długo a stoi od miesiąca już i chciał bym się bardzo przejechać, lub wsadzić zamiennik i w końcu cieszyć się chociaż 1 dzień z jazdy wieczorem bez celu
mascom Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 W 1.8 mam wstawiony napinacz bez fazatora przez poprzedniego właściciela i poza wyskakującym błędem fazatora w vagu nie mam żadnych problemów. Auto normalnie jeździ. Dobrze odpala.
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 16 godzin temu, Frrrrr napisał(a): Cześć, kupować napinacz łańcucha rozrządu nowy febi za 400 bez zmiennej czy kupować używany org za 500-600 z zmienną? szukaj takiego co na ogniwach ma napisane IWIS, to bedzie ori
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 17 minut temu, Dev napisał(a): szukaj takiego co na ogniwach ma napisane IWIS, to bedzie ori Niestety większość aukcji z Allegro posiada to samo zdjęcie z średnią jakością, febi Allegro ma za 360 bez fazy jak i jakiś skv w tych samych pieniążkach znalazłem, nie dopatruje nigdzie iwis 😞
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Ewentualnie może ktoś doradzić jak sprawdzic poprawność działania napinacza bez oleju? Chce wymienic ponieważ przy próbie poluzowania łańcuszka w celu przestawienia rozrządu o oczko, górny ślizg się opuszczał( brak oleju w napinaczu) a mimo opuszczenia łańcuszek dalej napiety, dopiero gdy obróciłem trochę wałem se rozrząd nie był już ustawiony na znaki dało się poluzować trochę łańcuszek
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 27 minut temu, pelonek1 napisał(a): IWIS to na łańcuchu szukaj. Łańcuch wolał bym zostawić, nie musiał bym podnosić wydechowego, chyba ze zepnę pasek z kołem kilkoma trytytkami i dopiero go podniosę żeby nic nie przestawić
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 4 godziny temu, Frrrrr napisał(a): borykam się z bardzo złą synchronizacja rozrządu, wszystko już wymieniłem co się dało, rozrząd ustawiony poprawnie, zostaje napinacz I obstawiam, że też nie rozwiąże tego problemu.
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 (edytowane) 8 minut temu, przem8 napisał(a): I obstawiam, że też nie rozwiąże tego problemu. To gdzie go szukać w takim razie bo każdy mi pisze coś innego, jeden powie zły soft, inny powie przestawiony rozrząd a trzeci rozrząd masz ustawiony poprawnie to wina napinacza, rozkładam już ręce, znaki się pokrywają a synchro bardzo złe, od miesiąca stoi ten gruz, zaraz go wystawie za 18tys i niech ktoś to bierze na lawecie . zestaw rozrządu na pasku nowy ustawiony na znaki, łańcuszek tez na znaki i 16 ogniw. Nowy czujnik wałka zamontowany, nowy czujnik wału czeka i zamawiać będę napinacz nowy. czujnik wału z napinaczem wymienię razem w tym samym czasie. robie blika na dobra pizzę jeśli ktoś pomoże dojść z tym złomem do ładu. Edytowane 24 Sierpnia 2023 przez Frrrrr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się